Gå til innhold

Flott kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var inne på ebay og tittet på brudekjoler for første gang (første gang på ebay i det hele tatt). Første kjolen jeg tittet på og jeg falt pladask! Men jeg forstår ingenting av ebay, det var 5 min igjen av budrunden - og når jeg hadde kikket en stund på kjolen, sett på en annen, og skulle tilbake igjen - var den borte! Er ikke kjolen flott? Og hvordan skal jeg kunne finne den igjen? Er den borte-borte? :( Har ikke noe navn, bare kopierte bildene... Jeg har forresten god tid - gifter meg i august 2010:)

Bildene er fjernet i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig, herlig kjole!

Ang. budrunden, så er det kanskje noen som har kjøpt den via "buy it now". Prisen blir ofte litt høyere, men man slipper å vente på at budrunden skal bli ferdig.

Hvis du ikke husker navnet til selgeren, kan du kanskje prøve å lete via diverse søkeord. Red beaded wedding dress f.eks.

Skrevet (endret)

Dette er i hvert fall en Mori Lee - kjole - og ja, den er nyyydelig!

Min søster giftet seg i denne kjolen nå i sommer.. Jeg var med og kjøpte den, og påvirket henne nok en del... Hehe... (Hun var litt skeptisk til det røde i starten...) Hun fikk sååå mye skryt og komplimenter for kjolen, selv mennene i bryllupet bemerket hvor flott den var ;)

Hadde jeg visst at det ble bryllup på meg bare ett år etter henne, så hadde jeg nok ikke vært så ivrig på å få henne til å velge denne; da hadde jeg såklart valgt den selv!!

P.S. Var inne og tittet på annonsen på ebay; du er klar over at dette er en kopi som blir sydd i Kina? Tror vel heller jeg ville prøvd å finne originalen brukt her i landet i stedet, siden du sier dette er drømmekjolen :) Og siden du ikke skal gifte deg før 2010, og dette er en 2008 (?) modell, så bør du jo kunne finne en til grei pris også... :)

Endret av Mo9qa
Skrevet

Åja, den kjolen var utrolig flott!! Skjønner godt at du falt for den! :jepp:

Skrevet
Dette er i hvert fall en Mori Lee - kjole - og ja, den er nyyydelig!

Min søster giftet seg i denne kjolen nå i sommer.. Jeg var med og kjøpte den, og påvirket henne nok en del... Hehe... (Hun var litt skeptisk til det røde i starten...) Hun fikk sååå mye skryt og komplimenter for kjolen, selv mennene i bryllupet bemerket hvor flott den var ;)

Hadde jeg visst at det ble bryllup på meg bare ett år etter henne, så hadde jeg nok ikke vært så ivrig på å få henne til å velge denne; da hadde jeg såklart valgt den selv!!

P.S. Var inne og tittet på annonsen på ebay; du er klar over at dette er en kopi som blir sydd i Kina? Tror vel heller jeg ville prøvd å finne originalen brukt her i landet i stedet, siden du sier dette er drømmekjolen :) Og siden du ikke skal gifte deg før 2010, og dette er en 2008 (?) modell, så bør du jo kunne finne en til grei pris også... :)

Ja, vet det er kopi - men visste ikke hva det var kopi av. Men da er det altså en type Mori Lee kjole 2008 (?) modell? Har god tid, så håpet er da å kunne finne den brukt - da får jeg jo prøvd den på også - alt ser så flott ut på disse modellene:) Men kjolen er nydelig!! Vet du om den kommer bare i rødt? På kopien virket det som om man kunne velge farge (?). Har jo egentlig bestemt fargene lilla, sølv og hvitt til bryllupet (jada, vi er tidlig ute) - men hmm.. kan vurdere å bytte fra rødt til lilla for denne kjolen:)

Skrevet
Ja, vet det er kopi - men visste ikke hva det var kopi av. Men da er det altså en type Mori Lee kjole 2008 (?) modell? Har god tid, så håpet er da å kunne finne den brukt - da får jeg jo prøvd den på også - alt ser så flott ut på disse modellene:) Men kjolen er nydelig!! Vet du om den kommer bare i rødt? På kopien virket det som om man kunne velge farge (?). Har jo egentlig bestemt fargene lilla, sølv og hvitt til bryllupet (jada, vi er tidlig ute) - men hmm.. kan vurdere å bytte fra rødt til lilla for denne kjolen:)

Den kommer i flere farger enn rødt - der min søster kjøpte den så hadde de den kun i champagne i tillegg... Men du kan velge mellom maaange farger altså! (Champagne ble forresten veldig blasst synes jeg da - i hvert fall sammenlignet med den røde!)

Du kan jo ta en titt her:

http://www.morilee.com/DressDetail.aspx?C=...;D=2176&P=1

Så kan du nyte drømmekjolen litt mer :)

Fooresten; ja, alt ser nydelig ut på modellene... Men denne kjolen satt som et skudd på lillesøster! Og hun har en helt vanlig kropp (ingen modellkropp i det hele tatt) - normalt slank og vel 1,60 høy. Hun så både høyere og slankere ut, og hun fikk en fantastisk holdning :)

Skrevet
Den kommer i flere farger enn rødt - der min søster kjøpte den så hadde de den kun i champagne i tillegg... Men du kan velge mellom maaange farger altså! (Champagne ble forresten veldig blasst synes jeg da - i hvert fall sammenlignet med den røde!)

Du kan jo ta en titt her:

http://www.morilee.com/DressDetail.aspx?C=...;D=2176&P=1

Så kan du nyte drømmekjolen litt mer :)

Fooresten; ja, alt ser nydelig ut på modellene... Men denne kjolen satt som et skudd på lillesøster! Og hun har en helt vanlig kropp (ingen modellkropp i det hele tatt) - normalt slank og vel 1,60 høy. Hun så både høyere og slankere ut, og hun fikk en fantastisk holdning :)

Å, den var i sølv også:) da kan jeg ha lilla blomster- Perfekt! wow, denne kjolen er jeg helt forelsket i! Takk for link - jeg nyter:) Så greit at det var god passfasong, er selv 162 og helt normal - ikke tynn-tynn. Men ååå.. Vil ha denne:)

Skrevet

Vet du forresten hva din søster betalte for den ny?

Skrevet

Ja den kjolen er helt nydelig. Har kikket på den der mange ganger, og syns den er utrolig vakker. Liker det røde i kjolen kjempegodt! Håper du finner den brukt her hjemme i Norge, eller så får du kjøpt den, eller temmelig lik, som kopier på flere nettsider.

Gjest Mrs Smith
Skrevet

For en flott kjole! Skjønner at du falt for den. Går det an å bytte kjolen hvis den ikke passer?

Skrevet
Vet du forresten hva din søster betalte for den ny?

Jeg er ikke heeelt sikker, men vet at det var rundt 10 000... Men det kan jeg sjekke opp asså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...