Alison Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 På jobben har jeg kalender i outlook hvor jeg kan legge inn avtaler. Det popper opp varsel på skjermen på det tidspunktet jeg har lagt inn. Er det noen som skjønner hva jeg mener og vet om noe jeg kan laste ned (helst gratis), ev. om det finnes en slik funksjon i windows xp som jeg ikke har oppdaget.
Zzyzx Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Du kan prøve mozilla sunbird: http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/ Ellers så et jeg at Google Calendar kan gjøre noe av det samme, selv om den er webbasert.
Alison Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk. Da skal det bli avtaleplanlegger på meg.
Gjest Bond Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg brukte Rainlendar for en stund, syntes det funket helt utmerket.
Buster Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Kanskje Google sin kalender tjeneste på nett kan være aktuell, denne tjenesten bruke rjeg og det med svært godt resultat. Kommer IKKE til å bytte rundt igjen EVER da den er tilgjengelig over alt og har en god del funksjoner som bare gjør den SUPER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå