Opal Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Ei venninne av meg mener at det finnes armbånd som man kan stille inn, slik at det f.eks piper klokken 19, eller etter en hvis tid, vet noen her om det finnes slike? og hvor man får kjøpt? Jeg bor slik til at barnet går inn til kamerater, og da er det litt styr å finne han igjen, selv om jeg vet at han er i nærheten. Han kan ikke klokka enda, og da hadde det vært kjekt med noe som gir han beskjed om at det er på tide å gå hjem.. Har ganske god kontroll på hvor han er altså, men det hender jo at de sykler seg en liten runde her ol.
Minni-Mus Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Selv om han ikek kan kolla ennda kan det jo være en ide å ruste han med klokke. Finnes mange klokker som har alarm vet du, så kan du stille inn klokka på en viss tid, slik at når alarmen går vet barnet at h*n må hjem. Her glemmer guttungen hele tiden å se på klokka og følge med tiden når han skal inn, så han setter klokka si på alarm!
Opal Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Ja det går jo fint an med klokke også, takk for tips. Han er bare 6 år, så han er ikke i nærheten av å kunne den, men det gjør jo forsåvidt ingenting så lenge han bare vet at han skal hjem når den ringer. Han er veldig flink å passe tiden, når jeg sier at han ikke må bli så lenge siden det snart er kveld, men det er klart at han vet jo ikke nøyaktig når det ER kveld
Pippipp Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ja det går jo fint an med klokke også, takk for tips. Han er bare 6 år, så han er ikke i nærheten av å kunne den, men det gjør jo forsåvidt ingenting så lenge han bare vet at han skal hjem når den ringer. Han er veldig flink å passe tiden, når jeg sier at han ikke må bli så lenge siden det snart er kveld, men det er klart at han vet jo ikke nøyaktig når det ER kveld Klokke var et lurt tips! Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt armbåndsur med alarmfunksjon til gutten. Kan jo stilles like enkelt som et evt. "armbånd"!? Og i tillegg bidrar det til at gutten lærer klokka! To fluer i en smekk Jeg fikk mitt første armbåndsur av mine kjære besteforeldre da jeg var i den alderen, og jeg husker jeg syntes det var skikkelig jevt Følte meg bra fin og stor da ja Var på den tida jeg lærte klokka også, så det kommer nok snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå