Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tastaturet mitt får ikke med seg alle bokstavene jeg skriver. Kan jeg gjøre noe med det på en bærbar pc? Tastaturinnstillingene står på så kort og raskt som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags laptop har du? Dessverre skyldes dette ofte en billig konstruksjon, hvor man ikke har tilstrekkelig avstiving under tastaturet. Hvis andre har samme problem med samme modell laptop ligger feilen der og er vanskelig å gjøre noe med. Hvis få eller ingen klager over samme problem på sin kan det være du har noe å bruke reklamasjonsretten på.

Skrevet

Det er nok avstiving ja, kjenner tastene gir etter.

Sånn går det når jeg kjøper en billig en. Det var egentlig ikke så ille men nå har jeg blitt så vant til å skrive på dette tastaturet at det går for fort. Får bli hardhendt i fingrene.

Skrevet
Sånn går det når jeg kjøper en billig en. ... Får bli hardhendt i fingrene.

Sånn går det når folk etterspør laptoper til mindre enn 8-10,000 kr. Det er en grense for hvor billige de kan bli før det ikke lenger er mulig å bygge med noenlunde kvalitet.

Hardhendt i fingrene er bare vondt for deg selv. Hvis du ikke trenger å bære den rundt noe særlig ville jeg gått over til å bruke eksternt tastatur. 300 kr for et tastatur er ingenting når alternativet er vonde fingre.

Skrevet
Sånn går det når folk etterspør laptoper til mindre enn 8-10,000 kr. Det er en grense for hvor billige de kan bli før det ikke lenger er mulig å bygge med noenlunde kvalitet.

Jeg har en laptop som brukes til wow spilling, redigering, surfing, u name it. Den kostet 6000,- og er like god som ny (utenom batteriet da) :sjenert:

Har nok mye med merket å gjøre vill jeg tro, men de som selges nå til 2500,- er jeg mer skeptisk til :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...