Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Kjøpte meg vaginalvekter på sex butikk, to små jern kuler, i gull, syns vekten på disse ble altfor lite for meg. Har sett de har opptill 70 gram, men burde kanskje hatt enda tyngre. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt tyngre vaginalkuler?
Gjest Betty89 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 (endret) Tror du kan få de på kondomeriet f.eks. Har aldri prøvd, men den tid kommer vell også Endret 30. august 2008 av mrs_bond
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Nå er det slik at det er lurt for alle å trene opp bekkenmuskulaturen, til nytelse for både dama og mannen. Jeg kan melke mannen min med musa, og det er utrolig kult for både han og meg. Grunnen at jeg skrev at de kulene som de også selger på kondomeriet er for lite for meg, er fordi jeg trenger tyngre vekter i.o.m at jeg ikke er slapp i muskulaturen nedentil. Jeg trenger mer tyngde for å bygge opp muskulaturen enda mer. Det er ikke bare etter en fødsel det er lurt. Jo mer man trener og større muskler man får, jo hefftigere orgasmer også. Det jeg trengte hjelp til var å finne kuler som er tyngre enn 70 gram, gjerne link
Gjest Bond Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå