Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det er så kjedelig her inne for tiden. Ute er det sol og varmt...men på KG er det kaldere enn på lenge!!

*snufs*

:cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!

Lenge siden en kunne åpne munnen her inne uten og bli glefset etter.. :cry:

Barbie

Skrevet

*småbiter*

Skrevet

Synes jeg kan se for meg Starfish som driver og napper litt i alle oss andre her ja :ler::ler::ler:

Jeg synes all denne kranglinga er bare TÅPELIG!!! På et diskusjonsfoum må det da gå an å være litt uenig uten å krangle så mye... Forstår ingenting jeg :roll:

Men men. Jeg gidder ikke bry meg. De får krangle de som vil, så får vi andre forsøke å ha det hyggelig :)

Skrevet

Selv jeg syns det går litt for langt nå om dagen. Man burde skjerpe seg på begge sider.

Skrevet

Jaja.....men hadde INNHOLDET og TEMAER som blir tatt opp her inne vært litt mer engasjerende, glødede, sta, stolt og skapende.......da hadde det ikke vært nødvendig å gå ned 'på stigen' ett steg for så å ty til person-angrep......min bekymring er innholdet jenter! Savner litt 'smart-arse' typer, nerder og de andre. Men da kan du si:"Vel, de andre for deg er nødvendivis ikke det samme som de andre for meg".

Men i det minste så hadde vi hatt en gående diskusjon....

:(

Skrevet

Du får vri hjernen din, fuga og starte mange, gode tråder. ;)

Skrevet

Eg synest det litt for ofte har vore trådar med godt, engasjerande innhald eg, som har blitt øydelagt. (Enten av krangel eller tull.) Då kan det vera litt lite freistande å prøva på nytt...

Elles er det no opp til kvar og ein av oss å diskutere på ein engasjerande måte om tema me er opptekne av. Så får me heller berre ignorere uinteressante trådar, og aldri diskutere person, kun tema. Det er mulig for alle som vil.

Skrevet

hehehehe....jeg visste den måtte komme, så derfor klinker jeg til og spør hvorfor er det gale med aktiv dødshjelp?....eller noe i en litt annen stemmning; hva skal vi med mandlene eller blindtarmen??

:roll:

Skrevet

For og imot mandler og blindtarm - det kunne bli en morsom diskusjon. Jeg har helt klare meninger om det.

Skattelette og lavere alkoholavgifter, eller opprettholdelse av velferdstilbud kunne også vært et tema.

Jeg liker å diskutere - sak - ikke person.

Starter du noe jeg finner spennende, skal jeg hive meg på.

Skrevet

Litt krangling er da bare hyggelig? 8)

Skrevet

Jeg er enig i at det er mye glefsing innpå her.Lite trivelig er det også.Uansett hva du tar opp,så blir man jo på en eller annen måte driti ut eller blir gjort narr av sine meninger eller oppfatninger.Ikke særlig saklig. Men så ser jeg til og med her inne på dette emnet,så er det noen som må slenge med leppa.Hva er dette for noe egentlig. Jeg bare rister på hoder og ler :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho: .

Om jeg kaller et innlegg for BLÅ så kommer noen helt sikkert og lager diskusjoner for at det egentlig er RØDT.

Skrevet

Herregud, har du tenkt å skrive mellomrum mellom punktum og stor bokstav, eller?! :evil: *rasende*

Sånn, liksom? :kul:

Skrevet
Herregud, har du tenkt å skrive mellomrum mellom punktum og stor bokstav, eller?!  :evil: *rasende*

Sånn, liksom?  :kul:

ja sånn ja, det var det jeg mente :hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Tar mitt eget 'mellomrum' til etterretning og noterer meg at jeg er ganske kjapp i oppfattelsen.

*selvgodt smil*

Skrevet

:ler: Ja, slett ikke dum du, Samsara!

Og jeg noterer meg, litt skremt, at jeg leste innlegget ditt og lo godt, men la ikke merke til mellomrummet i det hele! Og jeg kaller meg selv lærerstudent! Og er interessert i språk! Nei og nei - hvordan skal dette gå??

(Og jeg noterer meg også at bare det at man nevner ordet 'lærer' burde kunne danne grunnlag for mange interessante diskusjoner! :D )

Skrevet
For og imot mandler og blindtarm - det kunne bli en morsom diskusjon.

Jeg er helt klart FOR!!!!

:ler::ler::ler::ler:

Skrevet

Pip: Sånn kan det gå. Det tok litt tid før jeg så det selv også. :briller:

Skrevet
Eg synest det litt for ofte har vore trådar med godt' date=' engasjerande innhald eg, som har blitt øydelagt. (Enten av krangel eller tull.) Då kan det vera litt lite freistande å prøva på nytt...[/quote']

Dette må jeg bare si meg enig i, men jeg savner også litt "skikkelige" diskusjoner/temaer....

Skrevet

Hva engasjerer dere, da ?

:)

Er jo et sted å begynne....å finne ut hva som engasjerer de forskjellige brukerne! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...