Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Skal snart ha selskap med 18 stk, hvor mye brus regner man på 18 stk? Tenkte å kjøpe inn 1 kasse med småbrus, men vet ikke om det er nok...
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det spørs veldig hvor gamle barna er...
Brunhilde Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg ville regne to små brus pr. barn, en til pølser/pizza eller hva du serverer først, og en til kakeomgangen. Noen er mer tørste enn andre, noen søler og noen får så mange ubåter i flasken at restene må slås ut. Litt dumt å ha for lite drikke når det først er selskap.
missluna Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Jeg ville kjøpt en liten flaske pr barn og heller hatt noen store flasker og pappkopper i "reserve" om de skulle ville ha mer.
Gjest Nishiki Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg ville kjøpt en liten flaske pr barn og heller hatt noen store flasker og pappkopper i "reserve" om de skulle ville ha mer. Sånn ville jeg og gjort det
Minni-Mus Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Ville også hatt en liten flaske pr barn, og heller hatt noen store flasker i reserve.
Furstina Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Ja hur gamla är barnen? och är de vana att dricka brus? Min 4½ åring dricker inte brus alls, det finns några som dricker ett glas och andra som är vana att dricka hela ½ liters flaskor med brus. Men att ha extra flaskor i reserv är väl inte så dumt - eller saft som backup eller alternativ i fall det finns barn som inte tycker om brus i sällskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå