Gjest huff :/ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 tingen er den at jeg reiser vekk for en liten stund nå, å plutselig kom mensen :O jeg vil jo ha sex med typen, men er det helt uaktuelt for han tror dere ? det blir jo litt søl, men er villig til å risikere de i og me at de er en god stund til vi får sjansen neste gang :/
Gjest Gjest_maja_* Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 tingen er den at jeg reiser vekk for en liten stund nå, å plutselig kom mensen :O jeg vil jo ha sex med typen, men er det helt uaktuelt for han tror dere ? det blir jo litt søl, men er villig til å risikere de i og me at de er en god stund til vi får sjansen neste gang :/ min forlovede bryr seg ikke om mensen i det hele tatt, det pleier å gå helt fint. Bare legg ett håndkle under deg i tilfelle. Det eneste som er, er at du er mer utsatt for infeksjoner når du har mensen.
Gjest Betty89 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Min kjæreste brydde seg ikke helt til han så blodet Du må ikke forvente at han vill gjøre det.... men men
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Spør han! Si at du har mensen, og spør om han fortsatt vil?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Stapp i en tampong, og la ham ta deg i analen i stedet. Dersom du og vil ha litt nytelse kan du jo gni deg samtidig. Med en stor tampong i eneren blir du ekstra trang i toeren, og det kommer han til å sette pris på! Lykke til! Kjell-Roger.
Gjest m Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Vet ikke om alle menn er like begeistret for dette, men mennene i mine langvarige forhold har aldri takket nei til sex. Det kan være lurt å huske å tisse etter sexen, og det kan jo bli litt blod, så en dusj er behagelig. (Har aldri opplevd mer enn svært små mengder blod) Å flytte sexen inn i dusjen er også et godt alternativ. Hvor komfortable dere er med hverandres kroppsvesker må dere nesten finne ut selv Og hvis du trives med analsex kan man jo vurdere å bytte hull i noen dager. Lykke til.
Gjest StockDama Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Eneste måten du finner ut av det er ved å spørre. Noen vil noen vil ikke. Og det er jo greit nok..
Gjest padawan Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 så lenge det ikke er så mye blod i bilde så går det fint å kjøre brannbil. gjort det flere ganger uten problemer.
Caramela Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Spør han! Si at du har mensen, og spør om han fortsatt vil? Helt enig. Noen synes det er veldig ekkelt, andre synes det er helt ok. Så det enkleste er å bare å spørre Vil han ikke, så er det mange andre ting dere kan gjøre, som garantert får han til å glede seg til neste gang dere er med hverandre!
Envy Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Om han syns det høres litt ufint ut kan du jo foreslå at dere tar det i dusjen? da vil jo ingen av dere merke noe spess til blodet uansett
Einar Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 tingen er den at jeg reiser vekk for en liten stund nå, å plutselig kom mensen :O jeg vil jo ha sex med typen, men er det helt uaktuelt for han tror dere ? det blir jo litt søl, men er villig til å risikere de i og me at de er en god stund til vi får sjansen neste gang :/ Ingen fare. Jeg var sammen med en dame for et par år siden som fikk samme "problem". Da vi lå der nakne og råklare tenkte jeg at hun kanskje ikke hadde lyst (nettopp pga sølet). Plutselig sprute hun hvor tøff jeg var med mensen... Og da var det ikke nei i min munn.... :-) Tror han garantert er med!
Caramela Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Tror han garantert er med! Det skal du ikke si for sikkert.. kjæresten min vil ikke, så jo, gutter er forskjellig. Ingen garanti
tomatsuppe Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 (endret) Dusjen er et fint alternativ, det må være mot slutten av mensen for at sexen ikke skal føles grisete utenfor dusjen, for min del. Du må nok spørre ham hva han mener, eksen min syns det var helt greit, mens kjæresten min ikke vil være borti meg før to-tre dager etter at jeg har sagt jeg er ferdig med mensen... Endret 3. september 2008 av tomatsuppe
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Dusjen er et fint alternativ, det må være mot slutten av mensen for at sexen ikke skal føles grisete utenfor dusjen, for min del. Du må nok spørre ham hva han mener, eksen min syns det var helt greit, mens kjæresten min ikke vil være borti meg før to-tre dager etter at jeg har sagt jeg er ferdig med mensen... Kunne tenkt meg å blitt flinkere på å ha sex i dusjen:p Etter å ha forsøkt mange ganger... hvordan i alle dager får folk det til? Har forsøkt den typiske dusj-tv-stillinga, hvor han løfter meg opp og jeg har bena rundt han. Har forøskt det ene benet opp osv...gjør ingenting om det er litt moro og klønete, vi ler litt... men blir bare knøleri også ender vi opp på gulvet eller i senga.
Ethereal Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Tror bare du må spørre han. Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha mensen de dagene jeg blør veldig lite, men det hadde vært uaktuelt hvis det var en av de verste dagene.
tomatsuppe Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Kunne tenkt meg å blitt flinkere på å ha sex i dusjen:p Etter å ha forsøkt mange ganger... hvordan i alle dager får folk det til? Har forsøkt den typiske dusj-tv-stillinga, hvor han løfter meg opp og jeg har bena rundt han. Har forøskt det ene benet opp osv...gjør ingenting om det er litt moro og klønete, vi ler litt... men blir bare knøleri også ender vi opp på gulvet eller i senga. At han skal løfte deg er nok litt vanskelig å få til, ihvertfall er det min erfaring. Det enkleste er nok at du bøyer deg fremover. Om dere har dusjkabinett kan det være litt i trangeste laget, men det skal kunne gå...
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Min mann nekter plent. Frustrerende siden jeg er veldig kåt under mensen. Analsex liker han ikke. Så her i huset har vi aldri sex under mensen. Han hater blod.
Gjest Alabama Skrevet 3. september 2008 #18 Skrevet 3. september 2008 Det er ikke ekkelt. Bare å hoppe i dusjen etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Min mann nekter plent. Frustrerende siden jeg er veldig kåt under mensen. Analsex liker han ikke. Så her i huset har vi aldri sex under mensen. Velkommen i klubben. Han vil heller ikke at vi skal dusje sammen, så da blir det tørketid heller. Frustrasjon på ganske høyt plan, ja.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Dette gjør vi hele tiden. Hvorfor gå glipp av ei hel uke hver måned med sex? Blod blir bare ekstra vått. Det er jo kun fargen som gjør det spesielt. Nå praktiserer vi (u)trygge perioder da, så vi er avholds under den fruktbare perioden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå