Gjest Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er litt lei meg i dag. Jeg har vært sammen med kjæresten i ca. 1 år nå, og vi har det veldig fint. Krangler aldri, ler mye sammen osv. Vi er ikke samboere, men sover hos hverandre så og si hver dag. Jeg har begynt å tenke over at vi egentlig bare er sammen på kveldstid/sent kveld/natt, og gjør liksom ikke noe utenom. Kan bli litt kjedelig i lengden. Vi ser film, snakker om hva dagen har gått med på osv. Men vi lager liksom aldri middag sammen, går turer osv. Lever to forskjellige liv, på en måte. Jeg har nevnt det for kjæresten min, og han mener vi har det ganske travelt, og virket ikke som om han synes det er noe problem. Jeg har også tilbydd meg å komme i leiligheten hans (jeg bor i kollektiv, så blir litt vanskelig å "legge av" kjøkkenet en hel kveld) å lage middag, men det virker heller ikke særlig populært. Dessuten er han lite lysten på å reise på ferier sammen osv. Vil bruke pengene på andre, materielle ting. Uff, vet ikke hva jeg gjøre. Det siste jeg vil er å gjøre det slutt......
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Dere virker mer som elskere. Kjærester bør vel kunne finne på ting sammen innimellom.
Gjest missLady Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hvorfor kunne ikke du lage mat det? Det hørtes da veldig merkelig ut!
Gjest Aloevera Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Virker jo nesten som om han ikke vil være i et forhold spør du meg...
Gjest eivor Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Beklager å måtte si det, men det at han ikke vil spise sammen med deg, er for meg et veldig dårlig signal. Var nemlig sammen med en slik mann, og han vrei seg unna hver gang jeg foreslo at jeg skulle lage mat, eller at vi skulle gå ut og spise sammen. Det var såvidt jeg fikk overtalt ham til å spise med meg på nyttårsaften - han drog hjem til seg selv, den kvelden også. Det ble slutt, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå