Gå til innhold

Skal selge leilighet!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei,

Vi har en liten leilighet på rundt 45 kvadrat. Nå skal vi selge den. Leiligheten var ny for et par år siden og det meste vi har er relativt nytt/moderne. Veggene er nøytrale og det er vel møblene også.

Har dere noen tips til det lille ekstra, slik at vår skiller seg ut i mengden på finn.no? Har dere sett noe på en visning en gang som var genialt?

Setter pris på alle slags tips, fra detaljer til store ting!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha friske blomster ute, nytraktet kaffe og kanskje noe attåt? Vet ikke helt jeg, viktigste er at det lukter godt og at det er rent :erter: Husk å lufte godt et par timer før visningen :)

Skrevet

Pass på at kjøkken og bad skinner.

Ta bort fotografier og andre personlige saker.

Re sengen stramt eller legg over et sengeteppe.

Det er fint om leiligheten ikke er overfylt av møbler. Hvis du har mulighet til å sette bort saccosekken eller billy-bokhylla, så gjør det. Eventuelt pakk bort bøker og dvd-er og sett noen få enkle ting i hyllene.

Lykke til!

Gjest Elastica
Skrevet

I tillegg til å ha det helt rent og ryddig, hadde jeg fjernet mest mulig personlige ting rundt i leiligheten og spesielt på badet.

Minst mulig pynt på bord og hyller, men en bukett med friske blomster på bordet er fint.

Jeg ville altså fjernet mer enn jeg tilførte.

Skrevet

Start ved inngangsdøra til bygården. Rydd og vask deg helt frem til inngangsdøra di egen. Rydd i bakgården om det er nødvendig. Sørg i allefall for å fjerne småsøppel.

Sørg for at det er lyst i alle rom. Lys gjør rommene større og renere og mer innbydende. Så dra fra gardiner og kjøp ekstra belysning om nødvendig. Vi hadde alle visninger og fotografering ett visst tidspungt på dagen på grunn av flott dagslys.

Rydd vekk alt som ikke er nødvendig. Om Tv ikke står på et fint sted så ta den vekk! I en så liten leilighet så er det egentlig best å fjærne det aller meste.

Du kan også vurdere å kjøpe nye møbler via finn om de du har er litt for store. Mindre møbler = større rom ;) Det betaler seg fort å bruke noen tusen, og møblene kan ofte gjenselges også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...