Gå til innhold

spesielt...


gunn

Anbefalte innlegg

Sitter her og prøver å planlegge bryllup.... vi har ikke satt dato enda, men har bestemt oss for at vi vil gifte oss. Årsaken til at vi ikke har satt dato er at vi ikke helt vet hvordan vi vil gjøre det. Vi har begge vært gift før. jeg i kirken og han hos sorenskriver. Så det er "brukt opp". Dette skal være noe helt spesielt for oss. Så dato bestemmer vi oss for når vi vet hvordan vi skal gjøre det, for det vil gi oss en pekepinn på om vi har råd i år eller må vente til neste år.

Det er så mange tanker som svirrer rundt..........

- hvor gifter vi oss

- klær

- gjester

- festen

Vi har tenkt å leie lokaler og ordne det meste selv. (eller med hjelp fra våre nærmeste da)

Men vi har også lekt med tanken på å ta en langweekend å reise til en storby utenlands å gifte oss i all hemmelighet og arrangere fest etterpå og samtidig ha sendt ut innbydelser på forhånd til de vi ønsker å be om at "nå er vi og gifter oss, kom å feire det sammen med oss 15.07"

men så har jeg samtidig lyst til å ha alle mine rundt meg også......... nei dette er ikke enkelt.

Kjolen har jeg helt bestemte meninger om, den skal ihvertfall ikke være hvit. Jeg har veldig lyst på rød kjole, men gjerne brudepreget.

Og så er det dette med pengene da selvfølgelig. Vi vil vel alle helst ha mest mulig for minst mulig......og der kommer gjestelisten inn, har regnet på hvor mange vi vil/bør invitere og kommer da opp mot 60 personer. Det er i overkant av hva jeg egentlig ønsker...........men det er i grunnen det minste problemet, det finner jeg nok ut av.

Er det noen her som har giftet seg for andre gang og som fortsatt har "feiret bryllup" som om det var det første. Vi vil liksom ikke ha noen reprise av det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring å skilte med, men hva med å reise bort på langweekend med de aller nærmeste, og så ha en stor fest for alle dere bør/vil invitere helgen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...