Gå til innhold

norsk rap? WHY?

Anbefalte innlegg

Gjest hiphop-fan
Skrevet

jeg er stooor fan av hip hop musikk. er vel så og si kun det jeg hører på.

MEN så kommer de norske whannabe rapperene som altså rapper på norsk!?

det kan jo ikke kalles hip hop? det høres jo helt for jævlig ut . og alt skal rime UANSETT hvor teit det er ! som feks hørte jeg en sang på radioen her hin dagen ,vet ik hvem som sang men desang noe som hva du har i bagasjn.jeg vikke vite men vil vite det marit larsen eller noe i den duren. altså HALLO?

hadde snoop dog hørt det hadde han sikkert blitt flau på veiene av hip hopen!

en ting te er at de streeever sånn når de synger ,de ee høres jo ut som de trenger luft

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Adele_*
Skrevet

Jeg tror nok du har misforstått. I tillegg skriver du et veldig dårlig språk, gjør du deg til eller har du ikke lært bedre av din norsklærer i skolen?

Hip og Rap er ikke avhengig av språk, de representerer to musikkformer.

Musikkuttrykk er universelle og ikke språkavhengige. Derfor er det helt logisk at det finnes norske rappere og hip hop'ere. De uttrykker musikkformen rap og hip hop: på sitt eget språk. Og det må være lov.

Gjest nobilian
Skrevet
altså HALLO?

hadde snoop dog hørt det hadde han sikkert blitt flau på veiene av hip hopen!

en ting te er at de streeever sånn når de synger ,de ee høres jo ut som de trenger luft

Du mener snoopy har nok å være flau av fra før, ja?

Skrevet

Tja, etter å ha sett en viss tysk reklame med den godeste Snoop Dogg (skal du være fanboy bør du i det minste stave det riktig) i, så har jeg fått mine tvil om at han blir flau av noe som helst.

Og siste jeg hørte fra han var en country-låt med Willie Nelson, så det er åpenbart at mannen liker fusions.

Dessuten... han synger jo på morsmålet? Da må andre få lov også.

• 7 år senere...
Skrevet

Finnes en underklasse i Norge, ikke bare rikinger her, så selvfølgelig lever hiphopen her også. 

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn som rapper på engelsk er FLAUT.  Ikke på norsk.

Anonymkode: 4b74e...a37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...