Gå til innhold

Bestilt sofa i hvitt ullstoff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge drømt om hvit sofa, men ikke turt å kjøpe pga "ufornuftig" farge som blir fort skitten osv. Men nå vant følelsene, og vi har bestilt sofa i hvitt ullstoff. Noen som har erfaringer med slik sofa? Blir den så fort skitten som det er lett å tro at den blir? Spør meg selv fremdeles om vi burde valgt en mørkere farge, men den var jo så fin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil da tro at den blir fort skitten om dere bruker den daglig ja.

Akkurat som andre hvite ting/klær blir. Ikke noe blir så fort skittent som hvitt, sånn er det bare.

Kan trekket tas av og vaskes? I så fall er det jo litt bedre.

Skrevet

De blir fin og grå etter hvert ja.. Ofte rensing av puter er noe du må regne med og det ikke er avtagbart trekk.

Svigers har en beige sofa i lyyys beige, hun bruker pledd for å beskytte sofaen mot dongeribukser etc. hun bruker det kun da på den flaten man sitter på.

Vær rask med å fjerne flekker med møbelrens er vel det beste tipset jeg kan gi :)

Skrevet
Jeg har lenge drømt om hvit sofa, men ikke turt å kjøpe pga "ufornuftig" farge som blir fort skitten osv. Men nå vant følelsene, og vi har bestilt sofa i hvitt ullstoff. Noen som har erfaringer med slik sofa? Blir den så fort skitten som det er lett å tro at den blir? Spør meg selv fremdeles om vi burde valgt en mørkere farge, men den var jo så fin...

tar seg ut på bilder! Om du ike er veldig glad i å vaske , så vil du få problemer. Ikke lenge til du blar i ny møbelkatalog. husk en sofa skal brukes, du får besøk, det kommer barn, det skal spises der. Det er alltid søl i en sofa. Man sitter ute, går inn å setter se i sofaen. fra et bilsete som kansjeikke er et reneste osv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...