AnetteR Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hvor lenge varer shuffelen deres mellom hverr lading? Synes det er lading annenhver dag her - etter ca 3 timers bruk. Det kan da ikke være normalt.
Gjest padawan Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 hvor gammel er den? batteritiden blir kortere dess flere ganger den er ladet.
AnetteR Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 hvor gammel er den? batteritiden blir kortere dess flere ganger den er ladet. Den er kjøpt forrige måned. Derfor jeg spør=) Nanoen min varer i dagesvis. Jeg vet de ikke har like god batterikapasitet, men er kapasiteten på shuffelen virkelig så dårlig?
Gjest padawan Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 er den såpass ny skjønner jeg godt at du stusser på batteritiden. jeg fikk byttet batteriet på iPoden min for ikke så lenge siden men så hadde jeg brukt den daglig i nesten 3 år også.
Gjest Gjest Rebook Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Da ville jeg også stusset, bruker min flere timer daglig, både til og fra jobb og på trening. Lader den maks annenhver dag, noen ganger ikke det engang og jeg har hatt den i 4mnd!
Gjest Portis Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Da tar du kontakt med Apple, så får du en ny =) Jeg kan bruke min en hel helg og den er fortsatt ikke tom for batteri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå