Gå til innhold

Hvordan vet jeg om han elsker meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Nyforelsket
Skrevet

Er det noen som har en liste med små standard ting en mann gjør / ikke gjør / sier / ikke sier når han er forelsket?

Jeg synes så mye stemmer, men er allikevel i tvil.

Jeg mener det er altfor tidlig å diskutere "forholdet" ennå,

så jeg skal ha is i magen en god stund til.

Men dere, har dere noen "sikre tegn" som jeg kan roe meg med inntil videre?

Jeg føler den ene stunden at han vil gi meg hele verden og vise meg frem for alt og alle, men den andre stunden er han mer innesluttet. Han setter av nesten all fritid til meg.

Takk for Tips :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han tar deg med hjem for å møte foreldrene sine, pleier det å være et godt tegn.

Gjest Nyforelsket
Skrevet
Når han tar deg med hjem for å møte foreldrene sine, pleier det å være et godt tegn.

Bra! Det tenkte jeg også. Han gjorde det ganske tidlig, litt vel tidlig kanskje...

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Det betyr lite, har jeg erfart. Hvorfor kan du ikke bare spørre han? At dere aldri lærer.. Forholdet bygges og ruineres på ærlighet..

Gjest Chrissy82
Skrevet

Både det å møte familie og venner betyr mye, om det skjer tidlig i et forhold.. Det er et godt tegn..

Skrevet

Om du skal "måle" det i hvor tidlig han tok deg med hjem, betyr det jo litt hvor tidlig han tok med andre kjærester hjem, evt. hvor mange. Min samboer har vært, i mine øyne (og svigermors), alt for tidlig til å ta med hjem alle mulige jenter han har datet/flørtet med, så de har møtt mange. Så det at han tok meg med hjem tidlig tror jeg ikke betyr noe, men svigermor påstår hun skjønte med én gang at dette var noe "mer" enn alle de andre jentene.. :ler:

Skrevet

Stor forskjell på å elske og være forelsket, vil jeg si ;) Han høres ut som han er forelsket i deg. Tenk deg om: Ville du tilbragt hele fritiden din med eller introdusert for foreldrene dine noen du ikke var forelsket i?

Å elske er en annen sak, og sannsynligvis for mye å forlange hvis det er veldig tidlig i forholdet. Men det kan jo godt hende dere kommer dit :)

Skrevet

Han elsker deg neppe enda, men hvorfor skulle han gidde å være sammen med deg dersom han ikke var forelsket i deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...