Gå til innhold

Bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det noe action på bryllupsnatta? :sengekos:

Jeg ser for meg at brudeparet gjerne er helt utslitte etter en lang dag og mye stress i forkant, så at det blir så mye sex er vel en myte.

Tenkte jeg fikk høre om det lå noe i antagelsene :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble det noe action på bryllupsnatta? :sengekos:

Jeg ser for meg at brudeparet gjerne er helt utslitte etter en lang dag og mye stress i forkant, så at det blir så mye sex er vel en myte.

Tenkte jeg fikk høre om det lå noe i antagelsene :fnise:

Vi giftet oss i utlandet med forloveren sovende på stua. Kan ikke si det ble mye action der :)

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Her ble det action både på natta og når vi våkna dagen etter!!

Skrevet

Her skal det bli action uansett hvor slitne vi er :lur::sengekos: Om han så ikke orker annet enn å ligge der :ler: Vi skal jo bli prøvere den natta :rødme:

Gjest LindaKristin
Skrevet
Her skal det bli action uansett hvor slitne vi er :lur::sengekos: Om han så ikke orker annet enn å ligge der :ler: Vi skal jo bli prøvere den natta :rødme:

Hihi,samme her :fnise: Minus den prøvertingen da..men uansett hvor slitne vi er altså!

Skrevet

Ja, ikke sant :fnise: Er det bryllupsnatt så er det bryllupsnatt :lur:

Skrevet

Joda det ble, men trur det var fordi vi gifta oss ene dagen og hadde festen andre dagen. Var altfor sliten etter festen til sånt :fnise:

Skrevet

Oh, yeah! Det ble tidenes action for å si det sånn...! Håper din opplevelse var like bra, det var helt fantastisk. Hele settingen er liksom så spesiell at det blir once in a lifetime, så ikke la den sjansen gå fra dere!

Skrevet (endret)

...

Endret av Fjellrypa
Skrevet

Det ble action selv om vi ikke var i seng før kl 09 om morgenen etter festen! :fnise:

Skrevet

Vi var helt utslitte, og hadde på forhånd snakket om at det var helt greit å ikke orke å :sengekos:

Men etter litt søvn så.... :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...