Gå til innhold

Cabriolet hardtop


BillyBoy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest antigartner

Kan være jeg tar feil, men jeg tror Peugeot 206, og senere 207 har hard-top-utgaver.

På Mazda Mx5 (miata) har det vært mulig å kjøpe separat hard-top.

Et søk i fritekstruten på Finn er et hett tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange av dem, men når du ikke oppgir prisklasse blir det vanskelig å finne noe som passer deg:

Ford Focus CC

BMW 3-serie (kun nyeste)

Lexus SC

MB SL

MB SLK

Mitsubishi CZC

Opel Astra Twintop

Opel Tigra Twintop

Renault Megane CC

Volkswagen Eos

Volvo C70 (kun nyeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåda, har dere glemt Toyota MR2? En kjapp og liten og effektiv bil. Jeg eide en slik roadster i år totusen, en åpen bil, men man kunne ha på hardtop om vinteren om man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris: Opptil 200 000. Helst 4 seter. Helst tysk eller japansk (har en Peugeot 307 nå som vi er litt misfornøyd med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris: Opptil 200 000. ... Helst tysk eller japansk

Da regner jeg med at du ikke har noen ambisjoner om å få en ny bil for den prisen? Hvor gammel er aktuelt?

Og hvorfor må det være med brettetak? Utvalget blir utrolig mye større med tøytopp, spesielt når du helst vil ha 4 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Feuerstein, det ville vært mer gunstig/enklere å finne en med tøykalesje om du skal ha 4-seters til den prisen.. Hardtop hever gjerne prisklassen endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 5 år gammelt er vel max. Har ikke garasje, så det er vel derfor jeg tenker hardtop. Og så er det kjekt med foldetak, da blir det rett og slett mer brukt på sommeren. Har begynt å innse at det ikke blir så lett med 4-seter, de som har det i den prisklassen er så sykt trange for de i baksetet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...