AmorIne Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hei kjære forumbrukere! Jeg er veldig ny her, og lurte sårt på om det var noen her som kunne ha hjulpet meg med en liten, eller i grunnen stor sak Kjæresten min har dratt milevis av sted på folkehøgskole. Som kommunikasjon bruker vi brev og telefon. Men brevene begynner å bli litt kjedelige. Så jeg fant et forslag her på forumet om å lage 100 "lapper" med fine ord som kunne beskrive hvor glad jeg er i kjæresten min. Men har i grunnen gått tom for ord som jeg føler jeg kan bruke. Så jeg lurte på om dere hadde tips til ord som kunne få meg litt mer på vei? 1 eller 2 ord, gjerne så mange fine du/dere kan, så hadde det vært til stor hjelp. Mvh en romantiker med, kanskje litt for dårlig ordforråd? :rødme:
Karense Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Vet ikke om det er denne typen ord du søker, men her kommer en liste over ord jeg synes er nydelige og gode ord: nydelig positiv hengivende skjønn himmelsk omsorgsfull trivelig koselig deilig pen vakker smile berøre le sjokolade smake føle evig kjærlighet solskinn fantastisk mild varme pus samtale kos tanke gjerning overraskelse fabelaktig verdifull Det var det jeg kom på for denne gang, våkner sikkert i natt med nye forslag Håper du finner noe du lette etter!
AmorIne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2008 Tusen takk for ditt bidrag Har brukt noen av ordene før, men du har gitt meg en god del ord til som jeg kommer til å bruke. Det som er så rart, er at jeg sikkert har brukt disse ordene til henne før, men klarer ikke å få dem ned på papir når det gjelder Igjen takk. Og hvis du eller noen andre har flere ord, så mottas de med glede :D
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 (endret) Hva med navnet hennes også skriver du positive ting for hver bokstav? K-Kul A-Akkurat passe R-Rå E-Energisk N-Nydelig S-Sexy E-Ekte Endret 29. august 2008 av Serenity88
AmorIne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2008 Takker for tips, men det har hun allerede fått i et av de første brevene sine.
Karense Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Er du en perfekt romantisk kjæreste eller? Den dagen min samboer gjør slikt til meg, da flyr grisene og det regner penger! Men han er god på andre måter da :rødme:
AmorIne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Hehe, har blitt fortalt mange ganger at jeg kan være romantisk. Men dette er vel noe av det mest romantiske jeg har gjort til nå, og håper bare hun blir ordentlig glad også Tenkte å skrive ordene på "hjemmelaget" brevpapir med god gammel håndskrift
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #9 Skrevet 29. august 2008 Ordene: Orgasmisk Fullkommen Lekker Utrolig The One Ingen over, ingen ved siden av
AmorIne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2008 :dåne: Tar du et kurs med kjæresten min? Hehe, har hjulpet mange kamerater med sånne ting, så han må bare si ifra / ta kontakt, så skal jeg se hva jeg kan ordne ^^
AmorIne Skrevet 29. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2008 Ordene: Orgasmisk Fullkommen Lekker Utrolig The One Ingen over, ingen ved siden av Takker for bidrag. Ordene er notert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå