Gå til innhold

Diskusjoner..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest eminel

Hadde vært så mye triveligere her om dere kunne diskutert temaer, IKKE personer!! Er det rart folk ikke orke å være her lenger?? :o

Hvem som sitter bak skjermen og taster er jo ikke viktig å spekulere over!!! Jeg tror nok Gry lagde et forum for at folk skulle ha et sted å diskutere, gi råd og få ideer - ikke et forum hvor hun må stenge tråder på grunn av personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Enig med deg eminel!

Folk burde ha litt mer respekt for at det ikke er deres forum; vi tjener alle på å oppføre oss bra her inne.

Tenk hvis Gry ble skikkelig lei en dag- og bare stengte hele forumet for alltid? (Hypotetisk, men håper dere tar poenget)

Er nok en del som ville fått store fritidsproblemer da.

:Nikke: Ja til et fredelig og vennlig KG-forum med TEMA-diskusjoner!

Et lite PS: Jeg leste en gang en setning som var som følger:

"Dersom du begynner å virkelig irritere deg over personer på et internettforum, bruker du forumet på feil måte." Noe å tenke over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis Gry ble skikkelig lei en dag- og bare stengte hele forumet for alltid?

Jeg har faktisk vært inne på tanken.

Kvinneguiden er mye mer enn diskusjonsforumet, så personlig ville jeg fortsatt ha mye å jobbe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke ha vært mere enig! Håper virkelig at freden senkere seg nå, slik at vi igjen kan få heftige diskusjoner om interessante tema i stede for uinteressante personer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Av og til føler jeg at enkelte her inne bare ser person, og ikke sak, noe som er trist. Så jeg er helt enig med dere!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops:

Føler meg truffet her. Med rette......

Kan bare begynne med meg sjøl: Ja, jeg skal ihvertfall prøve og skjerpe meg her..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk vært inne på tanken.

Kvinneguiden er mye mer enn diskusjonsforumet, så personlig ville jeg fortsatt ha mye å jobbe med.

VEttu, da hadde jeg antagelig blitt GAL!! :ler:

Burde overhode ikke være her, da jeg stort sett er på jobb når jeg er her, men er så lei jobb og er så glad i diskusjoner at Gry... Ikke ta fra oss diskusjonsforumet a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel
Kan bare begynne med meg sjøl: Ja, jeg skal ihvertfall prøve og skjerpe meg her..... :lol:

Om alle kunne gjort det samme!! Begynne med seg selv, og vise litt respekt for at det faktisk er mennesker som leser disse innleggene. Folk har følelser - selvfølgelig tar de seg nær av stygge kommentarer og PM'er! Selv er jeg veldig glad i KG, for å veksle ideer, råd og tanker. Det var helt sikkert også det som var meningen med diskusjonsforum med det første, så vær så snill - ikke la Gry bli så lei at hun legger ned hele forumet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...