Rosalie Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg kommer til å overføre en ferieuke til neste år, og vil gjerne ta ut den i månedsskiftet februar/mars. Da er nemlig energilagrene mine tomme etter vinteren. Jeg kommer til å reise alene, og jeg vil ha soling og bading i havet. Hvor drar jeg da? Siden det er kun en uke, vil jeg ikke måtte fly altfor langt. Dermed er Asia, Amerika, Oseania og sørlige deler av Afrika være uaktuelle. Takker på forhånd for tips.
Gjest antigartner Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Dette er vel utenfor sesongen i den europeiske delen av middelhavsområdet, så da må det nesten bli nord-Afrika (Egypt, Tunisia) eller en kanariøy? Mer konkret enn det kan jeg dessverre ikke være, da jeg knapt har vært "i Syden". God ferie!
Kick Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Dubai? Norwegian flyr på 7.5 time fra Oslo. Kanskje litt langt, men er jo ikke så mye lenger enn Kanariøyene og Nord-Afrika. Tror det er et godt valg hvis du vil ha sol og varme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå