Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg lurer på hva slags farge dere bruker på pudderfoundationen, og hva slags hudtone dere har. Jeg vil gjerne prøve denne, men syns fargene ser enten veldig "gule" ut, eller de er for mørke?..
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Jeg bruker medium beig, den passer for veldig mange, tror også det er den mest brukte farven. Vil annbefale deg å søke opp id foundation, tror det må være minst femti tråder om id foundation allerede. Lykke til.
Jean Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Jag håller med om att i.d är lite för gult i samtliga nyanser. Jag tycker många andra märken har bättre och fler nyanser än i.d då. Jag brukar Jane Iredale eller Avanya, mycket bra. Sitter bättre än i.d på min hud, men det är inte säkert det är så på dig. Mineralsmink har visat sig vara högst individuellt. MVH Jean
Gjest TS Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Ok, takk! Skal søke opp i.d i gamle tråder jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå