Avenodite Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Hva er egentlig forskjellen på korsett og torsolett? Jeg trenger noe som kan holde magen litt inne. Hva er best da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Noen torsoletter holder bedre inn enn andre, men korsetter har nærmest "garantert" en god hold-inn-effekt. Men prøv deg frem, ta deg en runde og se hva som passer best til deg og din figur - og ikke minst til kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Dette lurte jeg også lenge på... Torsoletter og korsetter ligner hverandre forsåvidt. Et korsett har spiler som går hele veien ovenfra og ned, som denne. Mens et torsolett er på en måte som en forlenget BH, det har altså cuper til brystene. Det finnes så mange varianter av begge at det er vanskelig å si hva som holder best inne. Jeg valgte torsolett som holdt veldig godt inne, mens et korsett jeg prøvde ikke holdt inne noe som helst. Mens et annet korsett holdt inne alt der selve korsettet var, men dyttet det til gjengjeld ut igjen der korsettet ikke dekket (les: puppene under haka!) - og det er vel vanligst at korsettene er nokså stramme. Du må nesten prøve selv hva som passer best. Det kan være enklere å få tak i torsoletter i brudebutikkene og undertøysbutikkene, det er i alle fall stort sett det de har. Jeg fant korsetter bare i erotiske butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 Korsett og torsolette er det samme, bortsett fra en ting: Torsolettet har stropper til strømper. Jeg hadde torsolett og var kjempefornøyd. Bruker det oxo til vanlige selskapskjoler. Men det skal være sagt at brudekjolen min gjorde mest av jobben med hold inn og press opp. Den satt utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå