Caramela Skrevet 31. august 2008 #22 Skrevet 31. august 2008 Hva jeg synes om at menn barberer seg under armene? Jeg synes det er usexy og svært lite mandig. Men de får nå gjøre som de vil.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #23 Skrevet 31. august 2008 Det er graden av renslighet/hygiene som kan føre til svettelukt. En person som dusjer hver dag, får ikke noe mer svettelukt om han har hår eller ikke under armene. Derfor tenker jeg at menn uten hår under armene, er uhygieniske og urenslige. Tror ikke du helt vet hva du snakker om her. Hvis man sliter med svært mye svette slik som jeg gjør hjelper det betraktelig å barbere hårene under armene, har ingenting med å være hygienisk eller ei.
Gjest Fru Mæla Skrevet 31. august 2008 #24 Skrevet 31. august 2008 "Menn er ikke menn uten hår under armene" Hehe, neida... Men altså jeg mener at gutter skal ha hår under armene. Synes det er litt fint jeg da! Hvis de skal barbare bort alt de har av hår blir de jo akkurat som oss kvinner!
Gjest Elastica Skrevet 31. august 2008 #25 Skrevet 31. august 2008 Hvis glattbarberte armhuler er det eneste som skal til for å gjøre mennene deres feminine, forstår jeg godt at dere er bekymret.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #26 Skrevet 1. september 2008 Konklusjonen min er at hår under armene er fordømt uhygienisk, og ihvertfall for meg en elendig ide på de varmeste sommerdagene. Dette er vel ett av de mere idiotiske utsagnene. Jeg hører dette argumentet kommer stadig fra enkelte som glattbarberer seg i skrittet også.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #27 Skrevet 1. september 2008 Dette er vel ett av de mere idiotiske utsagnene. Jeg hører dette argumentet kommer stadig fra enkelte som glattbarberer seg i skrittet også.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #28 Skrevet 1. september 2008 Dette er vel ett av de mere idiotiske utsagnene. Jeg hører dette argumentet kommer stadig fra enkelte som glattbarberer seg i skrittet også. Tror du ikke det er noen forskjell om man barberer hodet heller?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #29 Skrevet 1. september 2008 Hvis glattbarberte armhuler er det eneste som skal til for å gjøre mennene deres feminine, forstår jeg godt at dere er bekymret.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #30 Skrevet 1. september 2008 Tror du ikke det er noen forskjell om man barberer hodet heller? Jo...alle som ikke er barbert på hodet er fordømt uhygeniske.
Caramela Skrevet 2. september 2008 #31 Skrevet 2. september 2008 Hvis glattbarberte armhuler er det eneste som skal til for å gjøre mennene deres feminine, forstår jeg godt at dere er bekymret. Bekymret for hva?
Gjest Elastica Skrevet 2. september 2008 #32 Skrevet 2. september 2008 Bekymret for hva? *forklarer* Jeg hadde inntrykk av at det var mange her inne som var bekymret over at mennene deres skulle bli for feminine. Og da tenkte jeg at det ikke stod så bra til dersom barberte armhuler var det eneste som skulle til for å bikke dem over i den kategorien.
Ek_Erilar Skrevet 2. september 2008 #33 Skrevet 2. september 2008 (endret) Dette er vel ett av de mere idiotiske utsagnene. Jeg hører dette argumentet kommer stadig fra enkelte som glattbarberer seg i skrittet også. Sorry, jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Tror du meg ikke når jeg sier at jeg lukter mye mer svette når jeg har hår under armene? Eller er du uenig i at lukt skyldes vekst av bakterier og andre uhumskheter? Eller uenig i at hår gir bedre levevilkår for disse? Endret 2. september 2008 av Ek_Erilar
Gjest Naria Skrevet 2. september 2008 #34 Skrevet 2. september 2008 Hår eller ikke under armene på menn er noe jeg bryr jeg fint lite om.
KnockedUp Skrevet 2. september 2008 #35 Skrevet 2. september 2008 Hvis Han ville barbert seg under armene måtte han gjerne gjort det. Synes egentlig ikke menn skal fjerne så mye kroppshår, men akkurat det under armene tror jeg ikke jeg hadde lagt så mye merke til nei.
Caramela Skrevet 2. september 2008 #36 Skrevet 2. september 2008 *forklarer* Jeg hadde inntrykk av at det var mange her inne som var bekymret over at mennene deres skulle bli for feminine. Og da tenkte jeg at det ikke stod så bra til dersom barberte armhuler var det eneste som skulle til for å bikke dem over i den kategorien. Ja, forstår hva du mener. I mine øyne er det ikke _for_ feminint, men jeg syns likevel det er litt umandig. Det har jo i mange år vært en kvinnelig greie, så det er lett å forstå at det kan anses som feminint. Likevel, som sagt tidligere, de får nå gjøre som de vil
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #37 Skrevet 3. september 2008 Sorry, jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Tror du meg ikke når jeg sier at jeg lukter mye mer svette når jeg har hår under armene? Eller er du uenig i at lukt skyldes vekst av bakterier og andre uhumskheter? Eller uenig i at hår gir bedre levevilkår for disse? Du skrev at det var mer uhygenisk å beholde håret under armene, noe det selvfølgelig ikke er. Jeg tror tvert om det gir bedre leveforhold for bakterier om man barberer seg(håret har en naturlig fuksjon, blant annet suger det opp svette) Meget mulig du lukter mer dritt om du ikke barberer deg under armene, men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre.
Annie Skrevet 4. september 2008 #38 Skrevet 4. september 2008 Trimming er greit, barbering - NEI TAKK!
Ek_Erilar Skrevet 7. september 2008 #39 Skrevet 7. september 2008 Du skrev at det var mer uhygenisk å beholde håret under armene, noe det selvfølgelig ikke er. Jeg tror tvert om det gir bedre leveforhold for bakterier om man barberer seg(håret har en naturlig fuksjon, blant annet suger det opp svette) Meget mulig du lukter mer dritt om du ikke barberer deg under armene, men det har egentlig ikke noe med saken å gjøre. Nei, det er jo selvfølgelig fullt mulig at sterkt redusert svettelukt ikke betyr bedre hygiene.
CeeCee Skrevet 7. september 2008 #40 Skrevet 7. september 2008 Jeg foretrekker at de bare trimmer det litt - det beste av begge verdener. Er faktisk enig med deg Helt barbert under armene er ikke noe for meg... Ikke urskog som stikker ut på sidene heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå