Gjest Chrissy82 Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Hvor viktig er det at vennene dine liker kjæresten din og omvendt? Og at vennene hans liker deg og at du liker dem? Jeg mener at når jeg er sammen med en gutt så er det viktig for meg at han kommer overens med vennene mine og omvendt. Men hvor viktig er det egentlig?? Hva om han ikke liker en av venninnene mine eller en av venninnene mine ikke liker han??
Gjest Tigress Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Det er knapt viktig, men sjølvsagt er det triveleg om dei likar kvarandre.
Gjest StockDama Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Det er knapt viktig, men sjølvsagt er det triveleg om dei likar kvarandre. Jupp, ikke nødvendig, men hyggelig om de går overens.
Jade Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Heldigvis ikke noe problem med det her i gården De trenger ikke være "bestevenner", men det er viktig at de kan være hyggelig og grei med hverandre selv om jeg er eneste grunnen til at de omgås.
Gjest Piper Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Selvfølgelig er det greit om de liker hverandre, men det hadde ikke vært et problem om de ikke gjorde det heller. Men jeg hadde ikke akseptert at de snakket stygt om den andre
Vera Vinge Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Om det er snakk om én venninne han ikke likte, så ville jeg ikke ansett det som et stort problem. Jeg pleier ikke å være sammen med mannen sammen med én venninne alene uansett. Når man er mange sammen, trenger jo ikke de to å snakke sammen. Men om han ikke likte vennene mine generelt, ville jeg sett det som et ganske stort problem. Vi er stadig sammen med vennegjengene våre sammen, og det syns jeg er hyggelig.
Serenity88 Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Viktigste er vel at de kan være høflige mot hverandre, men på en annen side hadde en av Js (samboeren min) kamerater vært skikkelig ufyselig mot meg (uten grunn) så hadde jeg jo forventet at J tok min side, og motsatt. Her i gården har problemet heller gått andre veien, en av hans beste kamerater var litt for hyggelig mot meg, så ikke før han fikk kjæreste selv har vi vært noe særlig sammen med han... Det er jo ikke noe forskjell på hans venner/mine venner som med folk ellers, jeg er ihvertfall alltid høflig og viser respekt.
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 De er ikke nødt til å være perlevenner, men det kan jo være grunn til å spørre seg hvorfor hvis ingen av vennene dine liker kjæresten din...
Gjest itsme Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Hvor viktig er det at vennene dine liker kjæresten din og omvendt? Og at vennene hans liker deg og at du liker dem? Jeg mener at når jeg er sammen med en gutt så er det viktig for meg at han kommer overens med vennene mine og omvendt. Men hvor viktig er det egentlig?? Hva om han ikke liker en av venninnene mine eller en av venninnene mine ikke liker han?? jeg hadde ikke forlatt en venninne dersom hun ikke liker kjæresten min. Så viktig er det ikke at de liker hverandre. Hyggelig om de kommer overens, men ikke alle mennesker gjør det, vi er jo veldig ulike, og da er det bare å unngå at de treffes, verre er det ikke. Kan ikke kreve at venner skal like kjæresten eller omvendt. Men jeg ville jo ha likt å visst hva som er grunnen til at venner ikke liker kjæreste( eller omvendt) OG så kanskje jeg hadde tatt deres syn til etteretning, dersom de ikke liker han pga noe han gjør.. Som sagt jeg ville spurt både kjæreste og venninne om hvorfor de ikke liker hverandre, og ikke tvunget noen til å gå over ens eller like hvernadre, det funker ikke, blir bare dårlig stemning av det! (Men ikke unngå å be venninna di i eks bursdager el bare fordi hun ikke liker typen din, inviter henne, si at typen din kommer, og la henne velge selv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå