Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg vente på ham?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

Vi har vært gift i 5 år, og har det utrolig fint sammen. Iallefall på mange måter, vi har humor, ler mye sammen. Finner på mye morsomt sammen. Han er snill mot meg, varter meg alltid opp, tar husvask uten at jeg trenger å minne han på det. For meg er han en drøm, helt til vi kommer til det sexuelle.

Vi har aldri sex, og jeg har prøvd. Pyntet meg i sexy undertøy, da sier han bare så pen du er. Setter seg nær meg og koser med ryggen min etc. Er litt lei av å ta iniativ uten å få respons. Tror det er nærmere to år siden vi hadde sexuell omgang, eller noe som kan ligne på det.

Så til problemet, som begynner å tære på meg. Han har elskerinner, og ja det er flere. Han har de ikke i over lengre perioder heller. Han kan ha sex med to - tre på en kveld. Setter pris på at han er ærlig med meg, så at han forteller dette gjør ikke noe. Har begynt å gi opp håpet om at han skal gå lei av dette livet, og komme hjem til meg. Sist mnd hadde han også med seg ei av disse elskerinnene på kjærlighetsferie. Isj føler meg sjalu på de, vet jo at det er meg han vil ha siden han bor sammen med meg. Han sier det hver dag til meg også, så jeg føler meg elsket.

Hva kan jeg egentlig gjøre for at han skal velge meg helt, og droppe elskerinnene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ...? Jeg vet ikke hva jeg kan si, jeg. Dette er det mest forbløffende jeg har lest på lenge. Har dere et åpent forhold, eller er du bare litt sånn... sprø?

Skrevet

Lol! Jeg klarer ikke ta det seriøst.... Sorry...

Kan du ikke bli med da? :)

Skrevet

Hvorfor har han ikke sex med deg? Og kanskje like logisk spørsmål, hvorfor har ikke du sex med andre?

Jeg kan godt forstå både åpne forhold, og ulike former for polyamori, men det forutsetter at alle parter involvert har det bra. Det virker det ikke som om du har, iverfall ikke på det sexuelle planet.

Skrevet
Hva kan jeg egentlig gjøre for at han skal velge meg helt, og droppe elskerinnene sine?

Ingen verdens ting.

Skrevet

Kanskje han har bare vennefølelser igjen for deg, som mange damer sier de får for mannen sin etter en stund.

Gjest StockDama
Skrevet

Pul på andre menn.

Da står dere hvertfall likt, for tviler han kommer til å forandre seg med det første.

Skrevet

Når han blir feit og gammel, så mister han nok sjangs på elskerinnene sine. Da blir du sikkert bra nok igjen.

Hvorfor skulle han slutte med elskerinnene sine når han får lov til å ha sex med hvem han vil, og fremdeles har deg hjemme som tar i mot han med åpne armer?

Hvis du ikke liker at han har andre, så si at han får velge.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...