Frk.Flower Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg og gutten jeg dealer med hadde en liten "liksomkrangel" her om dagen. Over msn såklart. Det gikk bare ut på at han mobbet meg på spøk, og jeg mobbet tilbake. Etter dette har han oversett meg nesten hele tiden. Jeg blir usikker på om han har tatt seg nær av noe jeg har sagt. Men måten han snakker til meg når han FAKTISK sier noe forteller meg at han ikke har det. Men en annen sak er at jeg ikke får disse lange fine blikkene lenger. Er det normalt at gutter er litt av og på, veldig PÅ noen ganger, og litt AV andre ganger? Eller har han totalt mistet interessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 30. august 2008 #2 Del Skrevet 30. august 2008 Kosemobbing på nett med en man ikke kjenner godt, er lek med ild. Før du vet ordet av det treffer du et ømt punkt. Eller så kan den du snakker med misforstå deg og tro du gjør oppriktig narr av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 30. august 2008 Kosemobbing på nett med en man ikke kjenner godt, er lek med ild. Før du vet ordet av det treffer du et ømt punkt. Eller så kan den du snakker med misforstå deg og tro du gjør oppriktig narr av ham. Faktisk så kjenner jeg han ganske godt! Og vi mobbet hverandre med ting vi har mobbet hverandre med før. Så jeg skjønner ikke hva han holder på med. .. kanskje han bare hadde noen dårlige dager? :forvirra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 30. august 2008 #4 Del Skrevet 30. august 2008 .. kanskje han bare hadde noen dårlige dager? :forvirra: Eller kanskje det bare var selve jakten som var spennende. Mange får like stort kick av å skyte med fotoapparat som å plaffe ned dyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 30. august 2008 Eller kanskje det bare var selve jakten som var spennende. Mange får like stort kick av å skyte med fotoapparat som å plaffe ned dyret. Hvorfor gir du meg slik en hard dom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 31. august 2008 #6 Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor gir du meg slik en hard dom? Bare luftet en mulighet. Beklager hvis det ble oppfattet som dømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå