Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som har hatt det vanskelig som ung, og har hatt kun et forhold tidligere med en kjempe snill gutt.

Men nå har hun vært sammen med en fyr i 2-3 år, og han har aldri behandlet henne fint! snakker ned på henne, sier hun er feit (pfft, hun har perfekt kropp!) sier at det og det kler ikke hun, sier hun er teit og dum og at folk ler av henne.. Han flørter uhemmet med andre jenter og er utro titt og ofte med mange jenter.

Alle rundt henne vil henne godt og prøver å snakke med henne å si vår mening, men hun vil ikke høre på oss! hun sier hun elsker ham og vil ikke leve uten ham. Nå har til og med moren kastet typen ut (de bodde hos henne) så nå må de finne leilighet ilag, selvom det kanskje ikke var det moren ønsket..

De har slått opp mange ganger men hun snur seg alltid tilbake til ham. Tror hun har blitt avhengig for å si det slik. Hun har sletet med depresjon, angst, dårlig selvtillit siden hun var 13 og nå har fått en mild blodsykdom. Jeg føler/ser denne karen gjør alt så mye verre for henne, hun får ikke lov til å være med venninnene sine en gang!

Uff.. Er det noen som har erfaringer med det samme? Vil henne bare godt.. Hun er slik ei snill jente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å være der for henne, og snakke minst mulig om hva hun bør og ikke bør gjøre i forhold til denne gutten. Er sikkert ikke noe videre kjekt for henne å høre at ingen liker han, at hun ahr gjort er dårlig valg osv. Derfor ville jeg valgt å bare være der for henne som en venn, og håpe at hun en vakker dag åpner øynene og ser det dere ser.

Men jeg tviler på at hun ser det fordi dere sier det, for hun må rett og slett kjenne det lenge nok på kroppen.

Skrevet

Ja du har vel egentlig rett. Er bare så vansklig å se henne ha det så vondt.. Savner den glade jenten hun en gang var.

Jeg får prøve å være der mest mulig, om det går. Siden han er så overbeskyttende :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...