Ruby Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Kommer 10. juni og jeg gleder meg VILT! Har lastet ned en del låter allerede fra St. Anger, og dette er bra. Mye mer likt det gamle gode Metallica enn tidligere..... Fler som gleder seg? Jason Newsted er forresten erstattet med Robert Trujillo fra Suicidal Tendencies.
Tjorven Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Jeg gleder meg og mannen min ennå mer! Han er ihuga fan og venter spent på CD'n! Kommer til å kjøpe den kjapt iallfall også ser vi frem til konsert i Februar! Forøvrig blir det nok litt rart med ny bassist, men sånn er livet....
Tusseline Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Albumet kommer ut i morgen, og jeg gleder meg som en unge! :D
*M* Skrevet 4. juni 2003 #4 Skrevet 4. juni 2003 Gleder meg kjempemye, har alltid likt Metallica. Har ikke villet laste ned noen sanger for jeg skal legge meg ned på sengen med cd'en i spilleren og nyte det!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 metallica fans,lyst til å gi meg litt info om bandet? ER rock det samme som metal, i og med at de kaller seg metallica og er et rockeband? Har de foresten noen mer rolige sanger. har hørt en :doesnt really matter eller no- Bare lurer.
nille-s Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Har de foresten noen mer rolige sanger. har hørt en :doesnt really matter eller no- Bare lurer. der fikk jeg litt perspektiv på ting... "nothing else matters" var min yndlingssang i flere år. når du skrev "doesn't really matter" hørte jeg for meg en litt sånn pop-versjon av den. morsomt. ellers har jeg ikke så mye info. men jeg liker dem. "the unforgiven" er jo en rolig låt fra samme plate som nothing else matters.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 må le litt der. mente nothing else matters. Den synes jeg er fin også.
Tweetie_20 Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Liker St.Anger-låta,men har ikke tenkt å kjøpe albumet.Blir litt for hardt for meg!Men kan alltids låne den av broren min da
Gjest Candyfloss Skrevet 13. juni 2003 #9 Skrevet 13. juni 2003 Veldig, veldig bra album. Synes de kjører en ny linje - litt hardere og mer "nu-flow". Veldig stilig og fengende nå 8) Elsker Sweet Amber og The Unnamed Feeling 8)
Ruby Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2003 Jeg bare elsker Metallica, og de har ikke skuffet meg denne gangen heller. Synes de har gått mer tilbake til det gamle Metallica på dette albumet, og det er absolutte gullkorn på denne plata også. Til dere som liker det rolige av Metallica så er det flere sider av dette bandet. "Nothing else matters" og "Unforgiven" kom jo på "The Black Album" og mange fans likte ikke at de hadde blitt så komersielle, før denne plata kom så var det sjeldent at man hørte Metallica's låter på radio og tv, (med unntak av "One"). Nå har de som sagt gått over til en råere stil igjen, og personlig liker jeg det aller best. Bra album som definitvt bør være i samlinga!
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #11 Skrevet 14. juni 2003 Ruby. Du som er så glad i metallica, kan du fortelle meg forskjellen på metal og rock, hvis det er en forskjell da? Og jeg lurer på en ting til: Hvordan danser du til metallica, jeg mener jeg må danse når jeg hører musikk, til metallica kan man vel ikke gøre annet enn å hoppe-eller hva?
Tjorven Skrevet 15. juni 2003 #12 Skrevet 15. juni 2003 Og jeg lurer på en ting til: Hvordan danser du til metallica, jeg mener jeg må danse når jeg hører musikk, til metallica kan man vel ikke gøre annet enn å hoppe-eller hva? En del sanger kan man jo danse vanlig til, iallfall balladene de har! Liker Metallica veldig godt selv, men ikke når det blir altfor "hardt". S&M-plata har jeg hørt på massevis og den er rett og slett nydelig. For meg en det en flott blanding av både hard musikk og nydelige ballader. Virkelig et mesterverk. Den nye plata er litt for mye for meg egentlig, men St.Anger er en flott sang!
Gjest ButtHead Skrevet 15. juni 2003 #14 Skrevet 15. juni 2003 Jeg skal prøve å svare deg på det. Det er instrumentene som skiller og metal er mer bråkete (tyngre) sånn jeg ser det. Men ikke så lett å forklare. Selv foretrekker jeg rock, framfor metal. Det er ikke noe særlig å danse til sånn musikk, en sitter enten stille og drikker og koser seg eller hopper og headbanger med strak arm mot scenen.
Ruby Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 15. juni 2003 Ruby. Du som er så glad i metallica, kan du fortelle meg forskjellen på metal og rock, hvis det er en forskjell da? Og jeg lurer på en ting til: Hvordan danser du til metallica, jeg mener jeg må danse når jeg hører musikk, til metallica kan man vel ikke gøre annet enn å hoppe-eller hva? Det er forskjell på metal og rock, som nevnt tidligere er det instrumentene som skiller, og metal er tyngre. Begrepet rock er jo en vid sjanger, og det finnes mange underkategorier...... Selv synes jeg Metallica hører inn under hard rock, en mellomting av metal og rock. Danse kan du vel gjøre til all musikk, husker godt at de spilte Enter Sandman på discoteket jeg vanket på, og hvordan vi danset da? Vel, gjorde vel det som falt oss naturligst inn......
mjau Skrevet 16. juni 2003 #16 Skrevet 16. juni 2003 Skjekk min avartar!!!!! Jeg er FAN av de STOORE. Noen kaller meg ensidig, men jeg hører på alt mulig i tillegg.. Metallica's hjemmeside metallica.com og en kansje enda bedre side (laget av norske Sem Hadland) encycmet.comgir mye info og mange bilder. Du kan bestille alt av metallica- plater-plakater-video/dvd-bilder-medlemskap i metclub-klær(inkl babyklær, he he)-stæsj alt alt mulig rart. Selvfølgelig liker jeg St. Anger. Jeg liker alt med metallica. Ingen over, ingen ved siden. Er litt skuffet over meg selv som er en pingle og ikke er medlem, men det blir kansje en annen dag, jeg er litt eldre nå, og har et forholdsvis mere avslappet forhold til sånne ting. Men musikken kan ingen ta fra meg!!!!!!!!! ___________________________________________ Do you bury me when I'm gode Do you teach me when I'm here Just as soon as I belong Then it's time I disappear
Gjest ButtHead Skrevet 17. juni 2003 #17 Skrevet 17. juni 2003 Jeg sitter faktisk og hører gjennom skiva for første gang nå! Og den er bra! Veldig bra!
Sister Blue Skrevet 18. juni 2003 #18 Skrevet 18. juni 2003 ...Har brukt noen dager til å gjøre meg "kjent" med det nye albumet, og jeg liker det. Men har fortsatt ikke funnet ut HVOR MYE jeg liker det. Tror det kommer til å gå et par uker før alt faller på plass. Dette er iallefall milevis unna perioden med "MetalliCats", og bra er det! Liker trashmetal-assosiasjonene, og at de er tilbake i den gamle stopp-kjør stilen som preget de tidligste albumene. Tekstene er veldig bra, og det betyr mye for meg. Metallica har alltid spilt på det med å stå "utenfor samfunnet". Selv om de kanskje frir litt vel mye til kidsa, og det blir litt slitsomt og masete innimellom (litt mye bråk ift. det man har fått servert fra Metallica de siste 13 åra), så er jeg utrolig glad for at de er ute av cøntry-sporet, og at de spiller med sjel og intensitet. Synd at Jason valgte å takke for seg, men slik han ble behandlet av de andre bandmedlemmene, kom det jo ikke som noe sjokk. Gleder meg til å se de i Februar jeg &så. Kirk Hammett er fremdeles like sexy, selv om han av VG ble kalt "gitarlærlingen til Carlos Santana", pga. det lange håret. Vil ha slengkyss fra han denne gangen også (fikk det i -99) :blunke: Og James synger kanskje bedre enn noensinne! Men jeg savner en skikkelig ballade på skiva.
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #19 Skrevet 18. juni 2003 Kjøpte den siste til Metallica, og jeg synes det rett og slett er noe dritt!!! *Plata gis bort*
Sister Blue Skrevet 18. juni 2003 #20 Skrevet 18. juni 2003 No` dritt sier du? Hmm, det var iallefall HELT feil konklusjon. Man kan mislike det, hate det, men man kaller aldri Metallica`s musikk for noe dritt! :fy: :blunke: Gi det en sjanse til du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå