Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 29. august 2008 #1 Del Skrevet 29. august 2008 Hei. Har møtt en utrolig herlig mann gjennom jobb og dette har utviklet seg til et vennskap men ikke i den grad at vi snakker om alle mulig fortrolige ting. Vi deler en del fritids-interesser og har i den siste tiden brukt mere og mere tid sammen. Så har jeg da begynt å få følelser for ham og håper han ønsker noe mere også. Han har ikke sagt med ord at han liker meg mere som en venn eller gjort noen direkte tilnærmelser selv om vi flørter. Men når vi prater sammen så kommer det stadig vekk fra ham om at vi må gjøre ting sammen i fremtiden som helgeturer osv. Han har også barn fra tidligere forhold som jeg har møtt ved flere anledninger. Så lurer jeg da litt på om dette kan tolkes som om han kan se seg selv sammen med meg i fremtiden som noe mere enn en venn? Nå skal han bytte jobb om et par måneder og jeg er jo veldig spent på hvordan dette kommer til å gå. Vet jeg kommer til å se mye mindre til han og gruer meg litt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prescence Skrevet 29. august 2008 #2 Del Skrevet 29. august 2008 Jeg tror han liker deg, men trenger kanskje litt oppmuntring fra deg for å ta enda mer initiativ. For din del er det jo kjempebra at han skal bytte jobb, for da er det mer naturlig å være i et eventuelt forhold med ham. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå