Bomullstrusa Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Jeg drar til New York snart, og tenkte å kjøpe bl.a. et digitalt kamera og en Tivoli-radio der. Jeg lurer derfor på om man får reparert disse i Norge hvis noe skulle skje med de. Man mister sikkert all form for garanti.. Noen som vet?
hufsa! Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Hei ja,selfølgelig får du fiksa det men garantien mister du.
Pasha Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 enkelte produkter har jo worldwide garanti da.. hvordan dette funker vet jeg ikke helt men. Men når vi kjøpte en linse til kamera vårt (canon) så fikk vi med et garantibevis vi skulle fyllle inn på nett og da var vi dekket i norge og.. hvis det skulle skje noe med linsa så kunne vi bare hendvende oss hos en norks forhandler
hufsa! Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 enkelte produkter har jo worldwide garanti da.. hvordan dette funker vet jeg ikke helt men. Men når vi kjøpte en linse til kamera vårt (canon) så fikk vi med et garantibevis vi skulle fyllle inn på nett og da var vi dekket i norge og.. hvis det skulle skje noe med linsa så kunne vi bare hendvende oss hos en norks forhandler Jøss så greit da lærte jeg noe nytt.
Pasha Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 på de produktene som har world wide garanti (phillips mener jeg å huske blant annet) gjetter jeg på at du må sende inn den garantilappen som gjerne følger med oppi esken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå