Supraspinatus Skrevet 29. august 2008 #1 Skrevet 29. august 2008 Inspirert av navneopplesning på Heathrow: http://www.boreme.com/boreme/funny-2003/s_heathrow-p1.php Jejar Lydia Nálen Steve Cook Steinar Lem (fantastisk) Flere forslag?
mia83 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Puppi Mentzen.. Ja det er ei som heter det.. ei tysk dame som gifta seg med en norsk mann som het Mentzen til etternavn.. Stakkar..
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Sædberg og Homo er det jo noen som heter
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Jeg var leder på et seminar en gang og måtte introdusere en asiat som het intet annet enn Ping Ling. Det var ikke helt lett å holde seg alvorlig når man var overtrøtt som faen.
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 (endret) Inspirert av navneopplesning på Heathrow: http://www.boreme.com/boreme/funny-2003/s_heathrow-p1.php Jejar Lydia Nálen Steve Cook Steinar Lem (fantastisk) Flere forslag? [/quote Jeg kjenner en som heter Per Lem. Han er psykolog og bor i Kongsvinger. Han har en sønn som visstnok heter Hans ;-)). Jeg husker fra noen år tilbake at Norge hadde besøk av en minister, dame, fra et baltisk land. Hun het Kuk til etternavn. Endret 1. september 2008 av Belladonna
feuerstein Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Jeg husker fra noen år tilbake at Norge hadde besøk av en minister, dame, fra et baltisk land. Hun het Kuk til etternavn. I Estland er Kukemelk et relativt vanlig etternavn.
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 I Estland er Kukemelk et relativt vanlig etternavn. Kanskje det bare er min skitne fantasi, haha, men jeg får visse assosiasjoner .
Supraspinatus Skrevet 1. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. september 2008 Kanskje det bare er min skitne fantasi, haha, men jeg får visse assosiasjoner . PIKK er vel en gate i en av de baltiske hovedstadene. De har satt standarden ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Jeg treffer mange turister på min arbeidsplass og sist uke var det en italiener som het Perversi. Trengs det å tilføye at han var liten og rund, med duggete briller, og hadde en veldig ung kjæreste...(!!) Neste dag kom faktisk en som het Casanova også. I kid you not. Vanskelig å opprettholde et visst nivå av profesjonalitet på jobb da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå