Gjest Amanda88 Skrevet 26. mai 2010 #461 Skrevet 26. mai 2010 Nå nærmer det seg 1 juni, da skal jeg ta neseplastikk på Nobel klinic. Noen som har tatt neseplastikk der i det siste? Fornøyd?
Gjest mag Skrevet 27. mai 2010 #462 Skrevet 27. mai 2010 jeg skal også opereres på Nobel Clinic om drøy en mnd. gruer meg. Tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #463 Skrevet 27. mai 2010 håper dere skriver her om resultatet.
Gjest Amanda88 Skrevet 27. mai 2010 #465 Skrevet 27. mai 2010 Okei, bra det er fler som skal dit. Virker som det er mange som gjør operasjonen der. Hva skal du fikse på?
Gjest Amanda88 Skrevet 27. mai 2010 #466 Skrevet 27. mai 2010 jeg skal også opereres på Nobel Clinic om drøy en mnd. gruer meg. Tips? Okei, bra det er fler som skal dit. Virker som det er mange som gjør operasjonen der. Hva skal du fikse på
Gjest Amanda88 Skrevet 31. mai 2010 #467 Skrevet 31. mai 2010 wæææ i morgen skal jeg operere nesa, gru gleder meg litt. blir godt å bli ferdig med operasjonen. gruer meg mest til tida etter operasjonen. håper det går bra. bare å spørre hvis det er noe dere lurer på. jeg er ofte inn på her
Gjest gjesten Skrevet 31. mai 2010 #468 Skrevet 31. mai 2010 wæææ i morgen skal jeg operere nesa, gru gleder meg litt. blir godt å bli ferdig med operasjonen. gruer meg mest til tida etter operasjonen. håper det går bra. bare å spørre hvis det er noe dere lurer på. jeg er ofte inn på her Jeg vil gjerne høre alt!!! Vurderer selv å operere på nobelklinikken Hva på nesa skal du forandre, hvordan/hvem er kirurgen, og hva kostet det deg?? hadde vært kjempe takknemlig for svar, gjerne en full rapport, haha. Masse lykke til i morra !!!!!!!
Gjest Amanda88 Skrevet 1. juni 2010 #469 Skrevet 1. juni 2010 Jeg vil gjerne høre alt!!! Vurderer selv å operere på nobelklinikken Hva på nesa skal du forandre, hvordan/hvem er kirurgen, og hva kostet det deg?? hadde vært kjempe takknemlig for svar, gjerne en full rapport, haha. Masse lykke til i morra !!!!!!! Sånn da var jeg operert og hjemme. Ingen smerter så langt. Veldig fin form, men selfølgelig helt avslappa. Man skal jo ta det helt rolig. Så her ligger jeg på sofaen med hodet høyt hevet. Må si det er deilig å være ferdig. Skal ikke ta av neseskjoldet før på Onsdag neste uke. Så da ser man jo mer om nesa. Jeg forandret: smalere nese, for jeg selv syns den var bred, pluss tok bort brusk fra nesetippen og noe lavere nesetygg men ikke mye. Hva vil du fikse på da?
Gjest gjesten Skrevet 1. juni 2010 #470 Skrevet 1. juni 2010 Sånn da var jeg operert og hjemme. Ingen smerter så langt. Veldig fin form, men selfølgelig helt avslappa. Man skal jo ta det helt rolig. Så her ligger jeg på sofaen med hodet høyt hevet. Må si det er deilig å være ferdig. Skal ikke ta av neseskjoldet før på Onsdag neste uke. Så da ser man jo mer om nesa. Jeg forandret: smalere nese, for jeg selv syns den var bred, pluss tok bort brusk fra nesetippen og noe lavere nesetygg men ikke mye. Hva vil du fikse på da? Misunner deg virkelig nå, hehe :D Høres ut som det samme jeg vil. vil smalne den litt, minske tippen og nesevingene også hvis det er mulig... koster det mer jo fler deler man fonandrer på eller er det ca. 30.000 uansett?
Gjest gjesten Skrevet 1. juni 2010 #471 Skrevet 1. juni 2010 Jeg må bare si at det er det jeg kommer til å gjøre også.. har også vuderert å dra til samme sted.. kan du fortelle mer... odater gjerne med hvordan det blir med smerter og hevelser:)Håper det ble vellykket!
Gjest Amanda88 Skrevet 2. juni 2010 #472 Skrevet 2. juni 2010 Misunner deg virkelig nå, hehe :D Høres ut som det samme jeg vil. vil smalne den litt, minske tippen og nesevingene også hvis det er mulig... koster det mer jo fler deler man fonandrer på eller er det ca. 30.000 uansett? Hehe ja er godt å være ferdig. skal ta a neseskjoldet neste onsdag, det gleder jeg meg virkelig til. jeg betalte 36000 kr med konsultasjon.men er nok litt forskjell på pris utifra hva man skal forandre på. men prisen finner du ut av på konsultasjonen med legen.
Gjest Amanda88 Skrevet 2. juni 2010 #473 Skrevet 2. juni 2010 Jeg må bare si at det er det jeg kommer til å gjøre også.. har også vuderert å dra til samme sted.. kan du fortelle mer... odater gjerne med hvordan det blir med smerter og hevelser:)Håper det ble vellykket! Okei. Ja de fleste jeg har snakket med lest om de har gått til nobel. og de har vært veldig formøyd. selvom det er dyrt, men er en grunn til det å. han legen er veldig ålreit og grei å snakke med. så jeg anbefaler han. jeg har ikke hatt så mye smerter, heller ingen kvalme som er veldig vanlig. så vært veldig heldig. men neseplastikk er jo faktisk en operasjon som ikke gjør så vondt. å du får nok av smertestillende med deg hjem. jeg har ikke trengt og tatt alle for jeg har ikke hatt så vondt etter operasjonen. det eneste er at jeg er veldig slapp og trett. men det er jo som sagt etter all smertestillende, paraceten som jeg tar hver 4 time. begynt å få litt hevelse og blå over øynene nå men det er helt vanlig. noe mer dere lurer på`? så bare spør.
Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2010 #474 Skrevet 2. juni 2010 Tusen tusen takk for svar :D da blir det nok rundt 36.000 på meg også - minst- kommer til å bruke en evighet på å spare, men satser på en konsultasjon ihvertfall innen et par mnd. Blir helt klart Nobel på meg og, er jo så mye snakk om han Bunæs, men er ganske skeptisk til han kjenner jeg :/ Har hørt det skal være vanskelig og minske/forandre nesetippen, sa legen noe om det? og hvordan er det bilder og sånt? hørt mange sier man kan ta med bilde av en med nese de vil ha, men føler det blir litt rart..? forandret han på nesevingene? blir mange spm dette her, sorry! Uansett! vil gjerne høre hvordan det går videre, og igjen, tuusen takk for svar!
Gjest Amanda88 Skrevet 2. juni 2010 #475 Skrevet 2. juni 2010 Tusen tusen takk for svar :D da blir det nok rundt 36.000 på meg også - minst- kommer til å bruke en evighet på å spare, men satser på en konsultasjon ihvertfall innen et par mnd. Blir helt klart Nobel på meg og, er jo så mye snakk om han Bunæs, men er ganske skeptisk til han kjenner jeg :/ Har hørt det skal være vanskelig og minske/forandre nesetippen, sa legen noe om det? og hvordan er det bilder og sånt? hørt mange sier man kan ta med bilde av en med nese de vil ha, men føler det blir litt rart..? forandret han på nesevingene? blir mange spm dette her, sorry! Uansett! vil gjerne høre hvordan det går videre, og igjen, tuusen takk for svar! Ja det er greit å få tatt en konsultasjon, få pratet med kirurgen og alt det der. så blir dere enige om hva som skal gjøres med nesa. han sa ingenting om det at det var vanskelig å forandre tippen/ minske den. så kan bli spennende å se dette men har en god følelse på det hele. selvom jeg ikke ser noenting med det neseskjoldet utenpå nesa. han forandret ikke nesevingene, men det er fullt mulig å gjøre det å. bestill deg en time til konsultasjon så får du svar på det. det går sikkert ann å ta med bilde av en nese som du vil ha- jeg gjorde ikke det da. vi blei heller bare enige om hva som skulle gjøres med nesa mi. han vet jo best. å det han nevnte om nesa mi det var akkurat det jeg ville fikse på. smalere nese, litt lavere neserygg og litt mindre tupp.
Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2010 #476 Skrevet 2. juni 2010 Det var fint å høre, takk for svar igjen! Kan se for meg jeg ville hatt vanskelig for å ikke smugtitte på nesa!?! Håper du blir fornøyd !! Vet du om det veldig lang venteliste? altså om dr. Haug er veldig opptatt? skal som sagt prøve å bestille time til konsultasjon snart, men tenkte jeg kunne vente litt til, siden jeg ikke har mulighet til ta selve operasjonen på...tja..sikkert minst 6-12 mnd...
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #477 Skrevet 2. juni 2010 Det var fint å høre, takk for svar igjen! Kan se for meg jeg ville hatt vanskelig for å ikke smugtitte på nesa!?! Håper du blir fornøyd !! Vet du om det veldig lang venteliste? altså om dr. Haug er veldig opptatt? skal som sagt prøve å bestille time til konsultasjon snart, men tenkte jeg kunne vente litt til, siden jeg ikke har mulighet til ta selve operasjonen på...tja..sikkert minst 6-12 mnd... Hei hiver meg på her. Vil bare si ogs takk for svar. fantastisk å høre fra en som faktisk har gjort det... tror jeg skal få til noe i august. Vurderrer å forandre litt på nesevingene og minske nesebor/nesen generelt. Håper du kan oppdatere en gang i blant om hvordan det går.Hvordan får du spist og hvordan vaske håret uten å få vann på nesebandasjen?
Gjest Amanda88 Skrevet 3. juni 2010 #478 Skrevet 3. juni 2010 Det var fint å høre, takk for svar igjen! Kan se for meg jeg ville hatt vanskelig for å ikke smugtitte på nesa!?! Håper du blir fornøyd !! Vet du om det veldig lang venteliste? altså om dr. Haug er veldig opptatt? skal som sagt prøve å bestille time til konsultasjon snart, men tenkte jeg kunne vente litt til, siden jeg ikke har mulighet til ta selve operasjonen på...tja..sikkert minst 6-12 mnd... He he ja ser ofte i speilet, men umulig å se noe altså. godt som gjemt. Så kan nesten ikke vente til onsdag får å se åssen det ser ut. det vet jeg ikke noe om altså. men jeg fikk fort time. 1 mnd etter konsultasjonen, jeg ville ha det fortest mulig da. okei. 6- 12 mnd ja det er jo en stund til, men går sikkert fort :D
Gjest Amanda88 Skrevet 3. juni 2010 #479 Skrevet 3. juni 2010 Hei hiver meg på her. Vil bare si ogs takk for svar. fantastisk å høre fra en som faktisk har gjort det... tror jeg skal få til noe i august. Vurderrer å forandre litt på nesevingene og minske nesebor/nesen generelt. Håper du kan oppdatere en gang i blant om hvordan det går.Hvordan får du spist og hvordan vaske håret uten å få vann på nesebandasjen? Bare hyggelig det vettu Det går veldig bra med meg. Spiser som normalt, bare spiser litt om ganger og gjerne deler opp maten i små biter pga iikke for storbevegelse på nesa mens jeg tygger. men går veldig greit det. anbefaler å spise suppe. jeg har enda ikke vasket håret. men trur ikke det skal bli noe stort problem. bare holde hodet bakover.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2010 #480 Skrevet 3. juni 2010 Bare hyggelig det vettu Det går veldig bra med meg. Spiser som normalt, bare spiser litt om ganger og gjerne deler opp maten i små biter pga iikke for storbevegelse på nesa mens jeg tygger. men går veldig greit det. anbefaler å spise suppe. jeg har enda ikke vasket håret. men trur ikke det skal bli noe stort problem. bare holde hodet bakover. Høres kansje teit ut ,men hvordan får du vasket deg i ansiktet ? Må du bare fukte med en klut til onsdag siden det blir kansje litt vasnklig å få brukt noe produkter med nesen midt i ansiktet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå