inga:) Skrevet 8. januar 2010 #441 Skrevet 8. januar 2010 Har venn som både har operert hos bunæs og morten haug ved nobelklinikken begge var misfornøyde og måtte reise helt til stockholm for rette opp i skadene/misdannelser de fikk av disse "kirurgene" det er nemlig slik at Bunæs er ikke plastikk-kirurg han er en nese hals spesialist dermed kan han ikke utføre neseplastikk.Morten haug har for noen år tilbake vært i rettsak med en vennine som saksøkte han for å ha ødelagt nesen hennes,hun fikk erstatning. Den mest annerkjente klinikken i norden er Akademiklinikken i Stockholm jeg har selv "gjort" leppene der og har juicy lips er meget fornøyd. Neseplastikk koster rundt 34000sek (det betalte de jeg kjenner). Men hvis du har råd -reis til L.A og gjør det hos et av verdens beste Raj Kanodia eller Vladimir Gregoryants det koster deg mellom 30000-50000kr + 10000,- fly og hotell. Lykke til! Bunæs ødela nesen min å... Tror det er mange nok av oss til å starte en hel forening
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 #442 Skrevet 10. januar 2010 Bunæs ødela nesen min å... Tror det er mange nok av oss til å starte en hel forening Hva vil klumpnese si? jeg skal operere meg , trolig hos nobel.. men er litt engstelig... Ble nesen større? Og hva menes med skeiv?.... stikker den ut til venstre?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #443 Skrevet 17. januar 2010 Dr.Morten Haug anbefaler jeg på det varmeste! Jeg er kjempe fornøyd, nesen ser ikke operert ut og den har blitt rett og fin:) Lykke til!! hadde du nesetipplastikk? eller neseryggen bare? jeg har bred nesetipp, vil ha den smalere. lurer på hvem jeg kan gå til?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #444 Skrevet 23. januar 2010 Hei da dere tok nese plastikk fikk dere se på en pc/skjerm hvordan resultatet evnt. vil se ut?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #445 Skrevet 15. februar 2010 Hei da dere tok nese plastikk fikk dere se på en pc/skjerm hvordan resultatet evnt. vil se ut? hei er det noen som har erfaring fra oslo plastikkirurgi?
Gjest Gjest_Fairy_* Skrevet 12. mars 2010 #446 Skrevet 12. mars 2010 hadde du nesetipplastikk? eller neseryggen bare? jeg har bred nesetipp, vil ha den smalere. lurer på hvem jeg kan gå til? Jeg opererte nesen hos Morten Haug ved Nobel Clinic for snart to måneder siden. Jeg reduserte tippstørrelsen samt nesevingene gjennom en åpen rhinoplasti og blir bare mer og mer fornøyd med resultatet. Det er imidlertid viktig å huske på at det kan ta opp til to år før en ser det endelige resultatet da hevelsen vedvarer en god stund etter operasjonen, spesielt i tippen og ved en åpen rhinoplasti. Nesen ser nå naturlig og nett ut og harmonerer med ansiktstrekkene for øvrig. Operasjonssårene grodde veldig fint, og etterlot ingen synlige spor utenom noen små, røde streker der det ble snittet. Disse blekner over tid (eller ved hjelp av laserbehandling) og er knapt synlige selv uten sminke. Etter å ha gjort noen forhåndsundersøkelser var jeg på gratis konsultasjon hos Nobel hvor jeg fikk god oppfølging samt informasjon. Jeg var også på betalt konsultasjon hos Dr. Bunæs der informasjonen og oppfølgingen var svært dårlig og mangelfull. Valget var derfor enkelt. De ansatte på Nobel er svært profesjonelle og jeg har følt meg godt ivaretatt, fullstendig trygg og i gode hender hele veien, noe jeg synes er veldig viktig. Jeg ble oppringt dagen etter operasjonen for å sikre at alt var bra og hadde mulighet til å ringe kirurgen privat i tiden etter inngrepet. Jeg er veldig fornøyd med både Morten Haug og Nobel Clinic og vil ikke nøle med å anbefale dem. Om du har noen spørsmål må du ikke nøle med å stille dem da jeg vil sjekke tråden jevnlig fra nå av. :-) Lykke til med valget.
Naos Skrevet 13. mars 2010 #447 Skrevet 13. mars 2010 Jeg valgte Bunæs-klinikken, og gjorde det for et år siden. De har tydelig mye å gjøre, men jeg har hele veien følt at jeg er i trygge hender og at jeg har fått god og realistisk informasjon i både forkant og etterkant. Jeg har fått svar på alle spørsmål jeg har hatt, og det har aldri vært vanskelig å komme i kontakt med klinikken. Jeg syns selv jeg har hatt realistiske forventninger om hva som var og ikke var mulig. Det er levende, biologisk materiale som skal formes, ikke en leireklump - og menneskeceller og vev responderer følgelig annerledes på inngrep enn døde materialer. Det er naturlig nok noe mer uforutsigbart, og tildels veldig individuelt. Jeg så en animasjon av hele inngrepet på nett i forkant av operasjonen, så jeg hadde en klar idè om hva som skulle skje med meg. Det er ganske komplekst, og jeg skjønte med en gang hvorfor det tar tid før man kan si så mye om det endelige resultatet. Det er ikke et lite inngrep man velger å gjøre når man fikser på nesen sin... Jeg må si at jeg fikk god informasjon og veiledning i forkant, og ble gjort oppmerksom på hva som kunne og ikke kunne gjøres. Jeg fikk skissert opp muligheter og begrensninger, og innenfor disse rammene fikk jeg selv et valg. Dersom jeg ønsker å gå i gamle spor og lar meg selv få stå og finstudere noen kroppsdel inngående over lengre tid, inkludert min nåværende nese, vil jeg alltids finne noe. En liten ubetydelig hump, en uregelmessighet når fingeren sklir over neseryggen, eller lignende. Noen har tross alt knust deler av nesebenet mitt og "omformet" nesa, og med mindre vedkommende bruker sparkel i bruddkantene kan det selvsagt opptå ett eller annet jeg kan kjenne dersom jeg virkelig kjenner etter. Kanskje blir jeg missfornøyd med profilen når jeg har fått stirret meg blind på den. For meg er disse tingene en del av pakka, og en del av fysiske og biologiske forhold. Verken Bunæs eller andre står over kroppens naturlige og biologiske respons på "skade". Jeg velger å se litt større på det. Nesen min er en del av ansiktet, som er en del av kroppen. Ansiktet er blitt mer harmonisk, det er ikke lenger nesa som stjeler fokus - den sklir naturlig inn i en helhet. Jeg personlig har ikke angret et sekund, verken på valg av inngrepet eller fagperson - og jeg er veldig, veldig fornøyd med resultatet!
Naos Skrevet 13. mars 2010 #448 Skrevet 13. mars 2010 Jeg ble oppringt dagen etter operasjonen for å sikre at alt var bra og hadde mulighet til å ringe kirurgen privat i tiden etter inngrepet. Det samme opplevde jeg hos Bunæs - jeg ble oppringt dagen etter og fikk et direktenummer jeg kunne ringe når som helst i tiden etter inngrepet.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #449 Skrevet 13. mars 2010 Det samme opplevde jeg hos Bunæs - jeg ble oppringt dagen etter og fikk et direktenummer jeg kunne ringe når som helst i tiden etter inngrepet. Det fikk ikke jeg hos Bunæs. Skeiv ble nesa også. Fikk den rettet opp På Nobel Clinic for ytligere 30.000.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2010 #450 Skrevet 13. mars 2010 Jeg opererte nesen hos Morten Haug ved Nobel Clinic for snart to måneder siden. Jeg reduserte tippstørrelsen samt nesevingene gjennom en åpen rhinoplasti og blir bare mer og mer fornøyd med resultatet. Det er imidlertid viktig å huske på at det kan ta opp til to år før en ser det endelige resultatet da hevelsen vedvarer en god stund etter operasjonen, spesielt i tippen og ved en åpen rhinoplasti. Nesen ser nå naturlig og nett ut og harmonerer med ansiktstrekkene for øvrig. Operasjonssårene grodde veldig fint, og etterlot ingen synlige spor utenom noen små, røde streker der det ble snittet. Disse blekner over tid (eller ved hjelp av laserbehandling) og er knapt synlige selv uten sminke. Etter å ha gjort noen forhåndsundersøkelser var jeg på gratis konsultasjon hos Nobel hvor jeg fikk god oppfølging samt informasjon. Jeg var også på betalt konsultasjon hos Dr. Bunæs der informasjonen og oppfølgingen var svært dårlig og mangelfull. Valget var derfor enkelt. De ansatte på Nobel er svært profesjonelle og jeg har følt meg godt ivaretatt, fullstendig trygg og i gode hender hele veien, noe jeg synes er veldig viktig. Jeg ble oppringt dagen etter operasjonen for å sikre at alt var bra og hadde mulighet til å ringe kirurgen privat i tiden etter inngrepet. Jeg er veldig fornøyd med både Morten Haug og Nobel Clinic og vil ikke nøle med å anbefale dem. Om du har noen spørsmål må du ikke nøle med å stille dem da jeg vil sjekke tråden jevnlig fra nå av. :-) Lykke til med valget. Jeg har veldig lyst å operere nesetuppen selv. Men har hørt at ingen i Norge er gode på det..Hadde vært så flott å fått sett ditt resultat. Kunne du tatt et bilde av kun nesen din(den nye), altså uten resten av ansiktet? Jeg forstår hvis ikke, men hadde hjulpet meg enormt i valget tror jeg
Gjest Gjest_Fairy_* Skrevet 15. mars 2010 #451 Skrevet 15. mars 2010 (endret) Jeg har veldig lyst å operere nesetuppen selv. Men har hørt at ingen i Norge er gode på det..Hadde vært så flott å fått sett ditt resultat. Kunne du tatt et bilde av kun nesen din(den nye), altså uten resten av ansiktet? Jeg forstår hvis ikke, men hadde hjulpet meg enormt i valget tror jeg Hvem har du hørt dette av? Med mindre du har hørt dette av kredible kilder med betydelig erfaring og kompetanse innen feltet samt uten egne salgsinteresser, ville jeg tatt det med en stor klype salt. Jeg stiller meg svært skeptisk til dette, og har hørt nok av slike "vandrehistorier" selv. Selvfølgelig kan jeg det! :-) Det første bildet er tatt før og det andre er tatt 1 mnd etter operasjonen. Som tidligere nevnt er tippen fremdeles hoven: Det kan ta opp til 2 år før en ser det endelige resultatet i tippen ettersom hevelsen samler seg i tippen, spesielt ved en åpen rhinoplasti, men det er en klar forskjell allerede nå. Bildet er tatt forfra slik at du kan se tippen best mulig. :-) Før: http://i771.photobucket.com/albums/xx351/F...y/foerfront.jpg Etter: http://i771.photobucket.com/albums/xx351/F.../etterfront.jpg img-tags fjernet SportyShorty, mod Endret 15. mars 2010 av SportyShorty
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #452 Skrevet 17. mars 2010 Hei, jeg har potetnese og synes den er så fæl Jeg ler ikke høyt f.eks.for når jeg ler blir nesa større på en måte Jeg har lyst på en `vanlig`nese, hvis dere skjønner.. Er det mulig og forandre på en potetnese? Eller er neseoperasjoner mest ment for de med sånn spiss nese o.l? Jeg har liksom litt oppstoppernese, og den er litt skjev( ikke helt lik på begge sider, pluss at jeg synes neseborene er for store Jeg er også redd jeg skal betale masse for operasjon,og så er det ikke noe resultat eller så blir det verre... Noen med potetnese som har erfaring med neseoperasjon?
Gjest Fairy Skrevet 27. april 2010 #453 Skrevet 27. april 2010 Hei, jeg har potetnese og synes den er så fæl Jeg ler ikke høyt f.eks.for når jeg ler blir nesa større på en måte Jeg har lyst på en `vanlig`nese, hvis dere skjønner.. Er det mulig og forandre på en potetnese? Eller er neseoperasjoner mest ment for de med sånn spiss nese o.l? Jeg har liksom litt oppstoppernese, og den er litt skjev( ikke helt lik på begge sider, pluss at jeg synes neseborene er for store Jeg er også redd jeg skal betale masse for operasjon,og så er det ikke noe resultat eller så blir det verre... Noen med potetnese som har erfaring med neseoperasjon? Hei du. Dette er fullstendig mulig å fikse på! Ta en titt på før og etter bildene mine i posten over. Hevelsen har gått ned enda mer nå enn på etter-bildet, og jeg blir bare mer og mer fornøyd. Jeg vil ikke si at jeg hadde en "potetnese" før operasjonen, men jeg følte den var alt for stor for ansiktet mitt. Jeg anbefaler Morten Haug ved Nobel Clinic, han er en dyktig og erfaren plastikkkirurg.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2010 #454 Skrevet 29. april 2010 Nesen din ser kjempe søt ut! den så ikke så grusom ut på før bildet heller da men så heldig du var:)
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2010 #455 Skrevet 4. mai 2010 Nesen din ser kjempe søt ut! den så ikke så grusom ut på før bildet heller da men så heldig du var:) Virker det sprøtt å photoshoppe et bilde av deg som ønsket resultat på kosnsultasjonstime?
alpro Skrevet 5. mai 2010 #456 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal mest sannsynlig til å dra over til statene innen et år, for å operere meg hos dr. Grigoryants. Kommer til å skrive her hvordan det går 1
Gjest Amanda88 Skrevet 9. mai 2010 #457 Skrevet 9. mai 2010 Har time til neseplastikk 1. Juni på Nobel clinic. Flere som har tatt der i det siste? Hvordan gikk det? Fornøyd?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #458 Skrevet 9. mai 2010 Har time til neseplastikk 1. Juni på Nobel clinic. Flere som har tatt der i det siste? Hvordan gikk det? Fornøyd? Hvor mye skal du betale og hva skal du opparere bort.går det ann å gjøre en lang nese mindre??
Gjest Amanda88 Skrevet 21. mai 2010 #459 Skrevet 21. mai 2010 Hvor mye skal du betale og hva skal du opparere bort.går det ann å gjøre en lang nese mindre?? 36000 kr. Skal gjør nesa smalere, ta bort litt brusk på nesetippen og gjøre neseveggen lavere. håper det blir bra.
Gjest Amanda88 Skrevet 21. mai 2010 #460 Skrevet 21. mai 2010 36000 kr. Skal gjør nesa smalere, ta bort litt brusk på nesetippen og gjøre neseveggen lavere. håper det blir bra. Alt går an å fikse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå