Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #421 Skrevet 14. desember 2009 mener å ha sett på extreme makeover eller no for en tid tilbake at de som kom for å fjerne badasje omtrent begynnte å grine:P hva med de røra man har fått oppi nesa da? mine må de ha putta langt opp for jeg kan ikke se noe til de xP Å ta av bandasjen er ikke vondt. Kan kanskje være litt ekkelt, men helt ubetydelig i såfall. Skikkelig godt å få den av! Det er å ta ut tampongene som var vondt hos meg. Har operert to ganger. Den ene gangen med tamponger og den andre uten. Noen rør har jeg aldri hørt om?
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. desember 2009 #422 Skrevet 14. desember 2009 Å ta av bandasjen er ikke vondt. Kan kanskje være litt ekkelt, men helt ubetydelig i såfall. Skikkelig godt å få den av! Det er å ta ut tampongene som var vondt hos meg. Har operert to ganger. Den ene gangen med tamponger og den andre uten. Noen rør har jeg aldri hørt om? jeg trodde også jeg skulle få tamponger..men fikk høre jeg skulle få såkalte pusterør..men jeg syntes ikke det virker som om det er noen rør oppi der. jeg er så sinnsykt nervøs for at nesa skal se operert ut, og at jeg skal bli missfornøyd. ble du missfornøyd etter første gangen?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #423 Skrevet 14. desember 2009 jeg trodde også jeg skulle få tamponger..men fikk høre jeg skulle få såkalte pusterør..men jeg syntes ikke det virker som om det er noen rør oppi der. jeg er så sinnsykt nervøs for at nesa skal se operert ut, og at jeg skal bli missfornøyd. ble du missfornøyd etter første gangen? Høres jo smart ut med sånne pusterør om det fungerer Ble voldsomt tett i nesa begge gangene. Har ikke lest tråden her nå, men har du operert i norge skal det mye til for at nesen din skal se operert ut. Tenkte det samme jeg også, men er det noe min nese ikke ser ut som så er det operert. Jeg ble missfornøyd første gang ja. Det ble ikke noe bra resultat. Nå etter andre operasjon er jeg ganske så fornøyd. Den har blitt mindre markant. Det er sant det som sies at resultatet ikke vises med det første. Begge gangene forandret nesen min seg mye fra jeg tok av bandasjen. Men klart, det kommer ann på hva du har gjort. Ønsker deg masse lykke til. Jeg angrer iallefall ikke på valget mitt.
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. desember 2009 #424 Skrevet 14. desember 2009 Høres jo smart ut med sånne pusterør om det fungerer Ble voldsomt tett i nesa begge gangene. Har ikke lest tråden her nå, men har du operert i norge skal det mye til for at nesen din skal se operert ut. Tenkte det samme jeg også, men er det noe min nese ikke ser ut som så er det operert. Jeg ble missfornøyd første gang ja. Det ble ikke noe bra resultat. Nå etter andre operasjon er jeg ganske så fornøyd. Den har blitt mindre markant. Det er sant det som sies at resultatet ikke vises med det første. Begge gangene forandret nesen min seg mye fra jeg tok av bandasjen. Men klart, det kommer ann på hva du har gjort. Ønsker deg masse lykke til. Jeg angrer iallefall ikke på valget mitt. ja ble lettet når jeg hørte pusterør, får helt noia,spesielt når jeg skal sove, om jeg ikke får puste gjennom nesen...har stått en del foran speilet etter at jeg kom hjem, mulig de røra sitter langt oppe nesen..? kan jeg spøre hvor du oprerete? takk for det, blir uansett digg å få av bandasjen på torsdag:)
Gjest Gjest_s85_* Skrevet 16. desember 2009 #425 Skrevet 16. desember 2009 Hei alle sammen.. Er helt ny med det her, jeg. Noen som vet hvor lenge man må vente til man får det resultatet man var ute etter i utgangspunktet? Hvor lenge måtte dere vente? Er det noen som har ventet l e n g e men ennå ikke har blitt fornøyd?
Gjest Gjest_christine_* Skrevet 16. desember 2009 #426 Skrevet 16. desember 2009 Hei alle sammen.. Er helt ny med det her, jeg. Noen som vet hvor lenge man må vente til man får det resultatet man var ute etter i utgangspunktet? Hvor lenge måtte dere vente? Er det noen som har ventet l e n g e men ennå ikke har blitt fornøyd? har hørt det kan ta et år og enda lenger tilogmed før man ser endelig resultat...veit ikke hvor mye forandring det er snakk om her men..litt hevelser og sånn som går ned tenker jeg.
Gjest Gjest_Q_* Skrevet 16. desember 2009 #427 Skrevet 16. desember 2009 Noen her som vet om man kan få utført neseplastikk kun med lokalbedøvelse? Eller må man ha full anestesi?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. desember 2009 #428 Skrevet 16. desember 2009 Har venn som både har operert hos bunæs og morten haug ved nobelklinikken begge var misfornøyde og måtte reise helt til stockholm for rette opp i skadene/misdannelser de fikk av disse "kirurgene" det er nemlig slik at Bunæs er ikke plastikk-kirurg han er en nese hals spesialist dermed kan han ikke utføre neseplastikk.Morten haug har for noen år tilbake vært i rettsak med en vennine som saksøkte han for å ha ødelagt nesen hennes,hun fikk erstatning. Den mest annerkjente klinikken i norden er Akademiklinikken i Stockholm jeg har selv "gjort" leppene der og har juicy lips er meget fornøyd. Neseplastikk koster rundt 34000sek (det betalte de jeg kjenner). Men hvis du har råd -reis til L.A og gjør det hos et av verdens beste Raj Kanodia eller Vladimir Gregoryants det koster deg mellom 30000-50000kr + 10000,- fly og hotell. Lykke til!
Gjest happy30 Skrevet 27. desember 2009 #429 Skrevet 27. desember 2009 Det tar omtrent et år før du ser det endelige resultatet. så alle som tar neseplastikk,- smør dere med tålmodighet... Og ellers. gå til plastikkirurger og ikke Ø.N.H-leger. De fokuserer på vidt forskjellige ting. Undersøk at den du går til virkelig har spesialitet som plastikkirurg. Men dr. Bunæs er ikke noe kirug heller ...så du kan ikke si noe mer siden du har vært hos han.
Gjest happy30 Skrevet 27. desember 2009 #430 Skrevet 27. desember 2009 Har venn som både har operert hos bunæs og morten haug ved nobelklinikken begge var misfornøyde og måtte reise helt til stockholm for rette opp i skadene/misdannelser de fikk av disse "kirurgene" det er nemlig slik at Bunæs er ikke plastikk-kirurg han er en nese hals spesialist dermed kan han ikke utføre neseplastikk.Morten haug har for noen år tilbake vært i rettsak med en vennine som saksøkte han for å ha ødelagt nesen hennes,hun fikk erstatning. Den mest annerkjente klinikken i norden er Akademiklinikken i Stockholm jeg har selv "gjort" leppene der og har juicy lips er meget fornøyd. Neseplastikk koster rundt 34000sek (det betalte de jeg kjenner). Men hvis du har råd -reis til L.A og gjør det hos et av verdens beste Raj Kanodia eller Vladimir Gregoryants det koster deg mellom 30000-50000kr + 10000,- fly og hotell. Lykke til! Ingen operajsoner el kirurger er 100 % sikre. Det sier de selv! Jeg hadde neseplastikk hos dr.Morten Haug v/ Nobel Clinic ,og er meget fornøyd. Jeg har absolutt det samme preget- jeg kjenner meg selv, men har fått en rett nese. Han har vært så dyktig og flink, og har gjort absolutt det jeg har bedt han om. Vi har begge to blitt enige om hvordan jeg ønsker å ha det ,og hva er det jeg ser for meg. Folk er forskjellige , og man må også ha en viss tilit til legen. Det oppdager man fort når man snakker med dem. Sjønner godt at det må være en viss kjemi- der man snakker samme språk og forstår hverandre. Lykke til:))
Gjest happy30 Skrevet 27. desember 2009 #431 Skrevet 27. desember 2009 gå for nobel. tror jeg har lest alt på nettet om neseplastikk og har ikke funnet en eneste negativ kommentar om dem. også er de en spesialistklinikk i tillegg, litt dyrere men er nok verdt det Dr.Morten Haug anbefaler jeg på det varmeste! Jeg er kjempe fornøyd, nesen ser ikke operert ut og den har blitt rett og fin:) Lykke til!!
Gjest Cb Skrevet 28. desember 2009 #432 Skrevet 28. desember 2009 har hørt det kan ta et år og enda lenger tilogmed før man ser endelig resultat...veit ikke hvor mye forandring det er snakk om her men..litt hevelser og sånn som går ned tenker jeg. Hvordan ser nesen ut nå? opererte 17 desember, ti dager siden føler at jeg ser ut som en gris forfra, kan det bli mye bedre i 3 uke?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #433 Skrevet 28. desember 2009 Hvordan ser nesen ut nå? opererte 17 desember, ti dager siden føler at jeg ser ut som en gris forfra, kan det bli mye bedre i 3 uke? Har du løftet nesen? Da kommer den til å falle ned etterhvert. Jeg skulle løfte nesen. Da jeg tok av gipsen var nesen i perfekt vinkel. Så begynte den å falle ned og peke nedover. Dette har skjedd to ganger. Jeg tror den må løftes litt ekstra slik at den faller ned i riktig vinkel. Den kommer ned litt etter litt gjennom hele året. Tror du kan være glad om den er litt høy nå, iallefall etter mine erfaringer.. Hvordan ser det ellers ut?
oslotur Skrevet 2. januar 2010 #434 Skrevet 2. januar 2010 http://www.levin-foto.ru/rinoplastika/ :O gud, fader og den hellige ånd!!!!!! går det ann å få mer perfekte neser.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #435 Skrevet 8. januar 2010 har noen formisnket/slanket nesen? gjort en vid nese smalere eller liknende?... går det ann uten å se ut som michael jackson.... ser joo ut som nesen ikke ble mindre bare tyennere.. nese bordene hans er jo bare flatere
Gjest farge Skrevet 8. januar 2010 #436 Skrevet 8. januar 2010 Hvordan går det med dere som har tatt neseplastikk på Nobel? Jeg tok tipplastikk for et par dager siden, og jeg veksler mellom å være glad og trist. Akkurat nå ser nesetuppen min liksom så "klemt" ut, men jeg håper det er pga plasterene og nesestøtten. Jeg gleder meg til resultatet, men er overnevøs for hva foreldrene mine kommer til å si, haha. Får klippe håret og sminke med annerledes, så legger de kanskje ikke så godt merke til det... (nesa vil fremdeles være hoven da,siden det er 2 dager etter nesestøtten/gipsen/bandasjen er tatt av) Åh, var dette rett avgjørelse? JEG HÅPER DET!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #437 Skrevet 8. januar 2010 Hvordan går det med dere som har tatt neseplastikk på Nobel? Jeg tok tipplastikk for et par dager siden, og jeg veksler mellom å være glad og trist. Akkurat nå ser nesetuppen min liksom så "klemt" ut, men jeg håper det er pga plasterene og nesestøtten. Jeg gleder meg til resultatet, men er overnevøs for hva foreldrene mine kommer til å si, haha. Får klippe håret og sminke med annerledes, så legger de kanskje ikke så godt merke til det... (nesa vil fremdeles være hoven da,siden det er 2 dager etter nesestøtten/gipsen/bandasjen er tatt av) Åh, var dette rett avgjørelse? JEG HÅPER DET! Hvordan opplevdes dagen/e etter opersasjonen?.. jeg bor hjemme men vuderer å kansje bo på hos en venn noen dager etter opeasjonen til bandasjen er av så de ikke merker så mye..de er ikke helt for å jeg årker ikek drama
Gjest farge Skrevet 8. januar 2010 #438 Skrevet 8. januar 2010 Hvordan opplevdes dagen/e etter opersasjonen?.. jeg bor hjemme men vuderer å kansje bo på hos en venn noen dager etter opeasjonen til bandasjen er av så de ikke merker så mye..de er ikke helt for å jeg årker ikek drama Ganske ok, bor i egen leilighet. Ikke så mye smerter, nesten ikke hoven (vel, som jeg kan se enda...) og nada blåmerker. Plagsomt med veldig tett nese og ikke kunne snyte seg, men men. Man venner seg til å puste med munnen åpen, men leppene blir grotesk tørre og halsen sår. Bandasjen tas av mellom 7-10 dager, avhengig av hvor mye du har gjort-
Ivine Skrevet 8. januar 2010 #439 Skrevet 8. januar 2010 Hei. Jeg er ny her, men har noen spørsmål etter å ha lest gjennom hele tråden. Jeg har vært plaget med profilen min siden jeg gikk på barneskolen, jeg er nå 23. Jeg orker ikke ha folk ved siden av meg som kan se meg fra siden, av og til føler jeg meg helt fanget og panisk om det skjer. Jeg har en stor nese, samtidig som at hele profilen min er veldig spiss på en måte. Panne og hake langt bak, sammenlignet med nesa. I tillegg er området mellom nesa og munnen anderledes enn andres; det er ikke buet, men går liksom skrått nedover og innover. Ikke så lett å forklare.. Uansett, jeg er ganske fornøyd med ansiktet mitt forfra, men fra siden, og skrått er jeg helt forferdelig. Er det noen som har erfaring med neseplastikk som kun endrer utseende fra siden og ikke forfra? Selve formen på nesen min er også helt grei, den er bare så altfor, altfor stor for resten av ansiktet mitt. Er det noen som har gjort noe lignende, eller vet om det i det hele tatt er mulig å gjøre noe med dette? Ivine
inga:) Skrevet 8. januar 2010 #440 Skrevet 8. januar 2010 Prøver å ikke tenke det med pengene jeg også, men blir vanskelig i og med at jeg er helt flatbrystet og stod mellom silikonimplantat eller neseoperasjon, å valget falt på nesa fordi jeg har slitt med komplekser hele livet. Er man flat er det bare å ha på bh og unngå å ikke vise seg uten, nesa derimot sitter midt i ansiktet... man kan jo ikke skjule den:/ jeg måtte takke nei til et jobb intervju denne uken med en jobb jeg vet jeg hadde store sjanser for å få, men jeg lar ingen se meg sånn som jeg ser ut nå, kun familie og bestevenninna mi, de har alle innrømt at den gamle nesa mi var mindre i str og utrolig nok mindre rund. Jeg ba jo om en spissere og smalere nese! Om den faller masse ned i str vil den aldri bli liten. Jeg savner den gamle nesa mi, hadde jeg aldri trodd:p Mener ikke å syte, men er utrolig deprimerende! håper også det går bedre og at vi snart begynner å se noe tegn til en flott nese. Tror ikke du skal bekymre deg for at den var mindre når du tok av bandasje enn nå, tror bare du har fått en liten hevelse igjen å at den vil falle tilbake slik du hadde når du tok av gipsen og kanskje enda bedre. Har du ringt klinikken forresten? jeg tenker jeg ringer i morgen. Vi får prøve å holde hverandre oppdatert her:) Oi! Du beskriver még i dette innlegget, og av samme grunn dro jeg til klinikk bunæs og opererte. Jeg ble alt annet enn fornøyd. fikk klumpenese... da jeg var til etterkontroll og jeg bare så vidt antydet at jeg ikke var helt fornøyd fordi nesen var blitt stor og klumpete på tuppen, og samtidig skjev - så ble han irritert og gikk nermest i strupen på meg i sitt forsvar... Jeg var ung, 19 år, veldig usikker på meg selv og det var en tøff opplevelse å gå gjennom dette alene... Etter operasjonen flyttet jeg til et nytt sted og startet et nytt liv... Jeg ville ikke at noen skulle se hva jeg hadde gjordt... Jeg lever greit med nesa mi 10 år etter, men jeg angrer på at jeg lot Bunæs operere den. Han er sikkert flink, bare var uheldig med meg - men jeg greier ikke når folk angriper og truer meg... Og jeg hadde heller aldri trodd at jeg kunne savne den andre nesa mi.. Jeg vil legge til at han også opererte en veninne av meg, nese, og resultatet ser overdrevet og kunstig ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå