Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja forstår hva du mener. Misbrukt ord.

Hun ene har et stort innsøkk på ene siden og nesen ser skjev ut. Ser ut som han gjort operasjonen i blinde. I tillegg har han vært ganske ignorerende å bare anbefalt henne å tape selvom hun er 10 months post up. Det var en revision og ingen leger har 100% rate. Tilslutt må man balansere det negative ut med det positive for å ta et valg.

Jeg liker Gode spesielt med hva han får til med den lukkede teknikken. I tillegg var det en som fikk han anbefalt av Tastan(masteren) for dem som ikke har råd til Tastan. Ingen i Norge er i nærheten av de tyrkiske legene.

Endret av kn96
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kn96 skrev (2 minutter siden):

Ja forstår hva du mener. Misbrukt ord.

Hun ene har et stort innsøkk på ene siden og nesen ser skjev ut. Ser ut som han gjort operasjonen i blinde. I tillegg har han vært ganske ignorerende å bare anbefalt henne å tape selvom hun er 10 months post up. Det var en revision og ingen leger har 100% rate. Tilslutt må man balansere det negative ut med det positive.

Jeg liker Gode spesielt hva han får til med den lukkede teknikken. I tillegg var det en som fikk han anbefalt av Tastan(masteren) for dem som ikke har råd til Tastan. 

Hovedgrunnen til at jeg ikke gidder å operere hos gode er pga at alle nesen ser like ut. Han er flink til å operere men absolutt alle nesen har en svai og er spisse. Han har operert kona si også, prikk lik nese som pasientene.

Anonymkode: 913c8...cae

Skrevet

Det er ikke riktig. Gode lager mange rette neser også. Det har jeg sett. Ber du om rett så vil han prøve å få det til. Han er mye mer naturlig/rett i stilen i forhold til mange andre tyrkiske leger.

Er du i Gode whatsapp gruppen? Mange pasienter som deler bilder. Kan sende deg link

Skrevet

Vet om en som hadde svai/forkortet nese etter primær og fikk rett og lengre etter revision

Skrevet

Uff, jeg hadde tenkt å operere hos Chui til sommeren…..tror jeg skal gå en annen plass🫣

Anonymkode: 5702f...b3b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er fryktelig rart at du påpeker at sercan gode ikke vet hva han driver med, siden du ikke likte nesen han lagde. Prisene i tyrkia har alltid vært varierende, kirurgene tar betalt etter popularitet og hvor mye folk er villig til å betale. Om det er uetisk eller ei er vel opp til hver enkelte å bedømme. Facebook gruppene du nevner har ikke slaktet han for resultatene, men det med pris, dette er noe de fleste kirurger gjør. Han tar godt vare på pasienten og du kan selv kontakte mange av pasientene via instagram for å høre hvordan det går. Har selv en vennine som har operert hos han og resultatet ble ekstremt bra.

Du skryter mye av Chiu, godt å høre du er fornøyd men han lager også unaturlige neser, dette ser mann på videoene han har lagt ut av pasientene på hjemmesiden sin. Samtidig er ikke nesen din særlig naturlig, ser tydelig operert ut, det er ganske åpenbart hvem du er utfra måten du skriver på.  Ingenting galt med å ha en nese som er operert, jeg ønsket det selv når jeg opererte. Norske kirurger er ikke på nivå med utenlandske, de har ikke erfaring med kompliserte operasjoner. Dette er noe mange av dem inkludert bjørn er ærlig på. En utenlandsk kirurg f.eks gode operer neser flere ganger i uken, mange som er operert flere ganger kommer til han. I norge opererer de i snitt (de mest kjente( 2-3 neser i uken. 

Handler ikke om at jeg ikke likte nesen, det var helt motsatt av hva jeg ba om. Noe jeg synes er skummelt av en kirurg å gjøre, når man er klar og tydelig på hva man ønsker. Ikke ga han forklaring på hvorfor han lagde motsatt av hva jeg nevnte. Og han sa ting om nesen min som ikke stemte i det hele tatt. Han og klinikken blir i hvert fall slaktet på Facebook for å lage såkalte deals og øke priser innen 24 timer. Dette er hundrevis enige i. Så forslår at du leser deg opp før du kommer å påpeker ting som ikke er relevant. Jeg skryter av chiu og er fornøyd ja, men har aldri sagt han er verdens beste, og kan sammenlignes med andre  kirurger i verden. Norge ligger bak ja, men jeg er fornøyd med det jeg fikk i Norge. Opererte her for en grunn. Men det du driver med er spekulasjoner, sa senest i går at til og med bjørn Tvedt ikke er best i verden. Men jeg personlig vil heller gå til en som operere en nese om dagen fremfor en som bryr seg om penger, og opererer minst 4 neser om dagen. Fordi da er det lett å gjøre feil pga man er sliten osv. Og unnskyld meg, hvordan vet du hvordan min nese ser ut? Den ligger ikke ute noe sted, så sykt usaklig. Og ingen vet jeg har operert engang, fordi den ser såpass naturlig ut. Men ønsker meg en unaturlig nese jeg, så takk for komplimentet. Hold deg til saken, takk. 

Endret av nose99
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hovedgrunnen til at jeg ikke gidder å operere hos gode er pga at alle nesen ser like ut. Han er flink til å operere men absolutt alle nesen har en svai og er spisse. Han har operert kona si også, prikk lik nese som pasientene.

Han lager faktisk mer rette neser, derfor jeg droppet han. Ba om svai og han lagde nesen min helt rett.

Skrevet
Neseoperasjon skrev (18 timer siden):

Hei du skriver fra anonym ,kunne du sendt meg en pm?

Det skal jeg få gjort etter jobb 😊 Rakk forresten å lese det du skrev før du redigerte, og er veldig enig i det du skrev. Han gjorde/gjør akkurat det samme mot meg.

Anonymkode: d7178...94d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han er ikke i nærheten av å være en av verdens beste. En av Norges beste ja. De fremste på verdensbasis som har oppfunnet teknikker i nesefaget er Toriumi, Tastan og Robotti. Ingen norsk nesekirurg er på det nivået.

Bjørn Tvedt er bare en random kirurg i verdensbildet.

Anonymkode: aa3b6...27c

Har sett litt på Robotti. Han virker jo dyktig og flink til å forklare for pasientene sine hva han skal gjøre, ser det ut som ut i fra anmeldelsene. Er det noen som kjenner til han? Han er italiensk og ikke så vanlig med revision rhinoplasty i Italia som jeg kan se 🤔 Men han kan jo selvfølgelig være flink for det om 🙂 Men vanskelig å finne mye informasjon om kirurgene synes jeg. 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal du ha en primær eller sekundær operasjon? Hvem vurderer du?

Skrevet

Styr unna Robotti! Beklager at jeg nevnte han, men han har oppfunnet en teknikk that’s it. Han har botched(ja virkelig botched) mange i whatsappgruppene som jeg har snakket med. De skal nå til Tastan som virkelig er dyktig for rekonstruksjoner. Sjekk også reddit så får du opp noe hvis du søker på Robotti. 

Skrevet
kn96 skrev (8 minutter siden):

Styr unna Robotti! Beklager at jeg nevnte han, men han har oppfunnet en teknikk that’s it. Han har botched(ja virkelig botched) mange i whatsappgruppene som jeg har snakket med. De skal nå til Tastan som virkelig er dyktig for rekonstruksjoner. Sjekk også reddit så får du opp noe hvis du søker på Robotti. 

Takk for svar 😀🙏🙏🙏 men alle kirurger har vel ødelagt noen neser på veien? Hvis det er mange, er det jo et stort født flagg. Men noen ødelagte neser må man gjerne regne med, da det kreves mye øvelse og erfaring i neseoperasjon også 🤔🙂

Til og med de beste i verden har jo pasienter som har blitt botched. Så er litt vanskelig å vurdere ut i fra dette synes jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar 😀🙏🙏🙏 men alle kirurger har vel ødelagt noen neser på veien? Hvis det er mange, er det jo et stort født flagg. Men noen ødelagte neser må man gjerne regne med, da det kreves mye øvelse og erfaring i neseoperasjon også 🤔🙂

Til og med de beste i verden har jo pasienter som har blitt botched. Så er litt vanskelig å vurdere ut i fra dette synes jeg. 

Altså, man er jo bare mennesker. Også er det ingenting som er garantert ifht. resultat heller. Ting kan gro feil. Men det er begrenset hvor mye som kan gå galt uten at det er kirurgen sin «feil». Så er det helt botched (og da mener jeg faktisk botched), så hadde jeg jo blitt litt skeptisk. Det er jo ikke meningen at man skal ødelegge neser på veien til å bli dyktig heller.

Også handler det mye om hvordan kirurgen håndterer at ting ikke blir som det skal i ettertid. En god kirurg vil jo anerkjenne at ting ikke har blitt riktig og evnt. fikse opp i det etter en risikovurdering. Litt sånn som frisør, har frisøren gjort feil selv eller lignende, fikser de jo opp i det. 

Skrevet (endret)

Alle kirurger har misfornøyde pasienter mer eller mindre. Mange av de tyrkiske og amerikanske legene får fjernet negative reviews og enkelte pasienter i Amerika signerer NDA avtaler på at de får pengene tilbake om de ikke skriver noe. Derfor er det et rødt flagg om en lege kun har positive tilbakemeldinger.

De tilfellene jeg har sett av Robotti i Tastan gruppen på whatsapp er ille. Ja, de er BOTCHED og etterbehandlingen av han har heller ikke vært god. 

Er ikke bare Gode som har økt prisene sine. Det gjelder alle de dyktige i Tyrkia. For eksempel har Tastan gått fra 13k til 35k på to år. Samme gjelder alle de andre som nå skal ha over 10k for revision. Før var det 2-3 ganger billigere. 

Endret av kn96
Skrevet

Var en dame i facebookgruppen som skrev en negativ anmeldelse av legen som ødelagte nesen hennes. Deretter fikk hun brev i posten og risikerer nå å bli saksøkt for millioner.

Welcome to america.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skrev jo klart og tydelig at alle kirurger i tyrkia gir pakke tilbud på operasjon og justerer priser hele tiden. Gode har økt prisene sine sinnsykt pga han kan gjøre det. Han har ikke fått noe kritikk for å botche folk, alle har missfornøyde pasienter, de gruppene du referer til kan hvem som helst lese i. Det han kritiseres mest for er pris, ikke å botche folk.  Du burde nok være litt mer oppmerksom på hva du deler i tillegg. "cm98".

Jeg har ikke sagt at Gode har botchet folk. Det var en annen som skrev. Jeg sa han får kritikk for prisene sine osv. Sa min mening og flere andre sin i følge en Facebook gruppe. For meg var han en jeg aldri hadde turt å gå til pga ting som ble sagt og sendt. Jeg har min mening, noe som er lov og du har din. Ingen kan være enig om alt.

Endret av nose99
Skrevet

Neseoperasjon er jo utrolig vanskelig, så vil alltid være noen som ikke er fornøyde. Er jo tiden etterpå som viser hvordan resultatet blir.

Jeg har en venninne som hadde "bra" nok nese, men selv hadde hun komplekser. Prøvde å stoppe henne, men det går jo ikke å nekte andre en operasjon. Nå sitter hun igjen med et mye dårligere resultat enn det var før, kastet bort masse penger.

Skulle ønske mange godtok seg selv, for mange av de som velger å operere seg har jo ikke stygg nese. Men har ofte hengt seg totalt opp i den mentalt. Blitt en besettelse, tar bilder og sjekker den hver dag. Ser seg i speilet også.

Anonymkode: 232f0...19f

• Liker 2
Skrevet

Er det noen som har operert hos håvar løseth som er fornøyde? var på konsultasjon, for meg virket han hyggelig men vet ikke helt om han forsto hva jeg ønsket. Han hadde ikke 3d program, så det ble litt bortkasta for min del. Hadde inntrykket av at bærum plastikkirurgi klinikken var moderne, men tydeligvis har de ikke 3d program. Synes det var litt kjipt siden jeg hadde lang reisevei og kosta meg en del å få meg ned dit. 

Han viste meg før etter bilder, men jeg så ikke så stor endring på nesene. Men alt så naturlig ut ihvertfall, jeg ønsker gjerne en drastisk endring. Hvem i Norge kan gi det egentlig? 

Skrevet

Jeg har sagt at Gode har botched pasienter, fordi jeg har sett bildebevis og snakket med pasienter som har delt sine erfaringer. Jeg er likevel interessert i han fordi jeg har sett mange gode resultater. Derfor skal jeg møte han fysisk om ikke så lenge på konsultasjon.

Gruppene jeg snakker om, blant annet Tastan gruppen er lukket og det er mange nesegrupper som ikke er tilgjengelig for alle.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen som har operert hos håvar løseth som er fornøyde? var på konsultasjon, for meg virket han hyggelig men vet ikke helt om han forsto hva jeg ønsket. Han hadde ikke 3d program, så det ble litt bortkasta for min del. Hadde inntrykket av at bærum plastikkirurgi klinikken var moderne, men tydeligvis har de ikke 3d program. Synes det var litt kjipt siden jeg hadde lang reisevei og kosta meg en del å få meg ned dit. 

Han viste meg før etter bilder, men jeg så ikke så stor endring på nesene. Men alt så naturlig ut ihvertfall, jeg ønsker gjerne en drastisk endring. Hvem i Norge kan gi det egentlig? 

Kenneth Chiu er vel en av få som kan gi deg en drastisk endring. Hørt at håvar løseth ikke klarer å fjerne humpen på neseryggen osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...