Gjest Neseoperasjon Skrevet 31. oktober 2022 #4061 Skrevet 31. oktober 2022 nose99 skrev (28 minutter siden): Oi er det sant? Jeg har det helt motsatt. Jeg har vært hos han tre ganger etter operasjonen, og hver gang jeg tar kontakt er han hyggelig og sier jeg gjerne må komme. Og er alltid imøtekommende og veldig grei når jeg kommer. Eller tenker du på Stine? Opplever henne også som veldig hyggelig. Men har du klagd og hva sier han? Tenker på begge, opplever de som frekke/spydige, spesielt hun på tlf. Avbryter ganske ofte og er lite tålmodig når en prøver å forklare noe. Han mener helheten er bra nok og at ingen har perfekte neser. Er ikke enig i det jeg legger frem. Godt å høre at du har fått et bra resultat, dessverre fikk ikke jeg det.
Gjest nose99 Skrevet 31. oktober 2022 #4062 Skrevet 31. oktober 2022 Neseoperasjon skrev (1 time siden): Tenker på begge, opplever de som frekke/spydige, spesielt hun på tlf. Avbryter ganske ofte og er lite tålmodig når en prøver å forklare noe. Han mener helheten er bra nok og at ingen har perfekte neser. Er ikke enig i det jeg legger frem. Godt å høre at du har fått et bra resultat, dessverre fikk ikke jeg det. Hvor lenge siden er det du opererte?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4063 Skrevet 31. oktober 2022 Bjørn Tvedt har gjort en stor tabbe med å starte på Nomi. Den klinikken er cancelled av media for lengst. Håper han tar til fornuften og starter for seg selv. Anonymkode: aa3b6...27c
Gjest nose99 Skrevet 31. oktober 2022 #4064 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bjørn Tvedt har gjort en stor tabbe med å starte på Nomi. Den klinikken er cancelled av media for lengst. Håper han tar til fornuften og starter for seg selv. Anonymkode: aa3b6...27c Ikke skal han operere neser der engang, veldig dumt at han legger neser på hyllen for noe sånt
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4065 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bjørn Tvedt har gjort en stor tabbe med å starte på Nomi. Den klinikken er cancelled av media for lengst. Håper han tar til fornuften og starter for seg selv. Anonymkode: aa3b6...27c Jeg tror ikke at han skal jobbe der fast, han er jo plastikkirurg og var nylig i utlandet for å lære nye teknikker. Han er altfor flink til å slutte nå, er jo en av verdens beste. Anonymkode: 913c8...cae
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4066 Skrevet 31. oktober 2022 Han er ikke i nærheten av å være en av verdens beste. En av Norges beste ja. De fremste på verdensbasis som har oppfunnet teknikker i nesefaget er Toriumi, Tastan og Robotti. Ingen norsk nesekirurg er på det nivået. Bjørn Tvedt er bare en random kirurg i verdensbildet. Anonymkode: aa3b6...27c 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4067 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han er ikke i nærheten av å være en av verdens beste. En av Norges beste ja. De fremste på verdensbasis som har oppfunnet teknikker i nesefaget er Toriumi, Tastan og Robotti. Ingen norsk nesekirurg er på det nivået. Bjørn Tvedt er bare en random kirurg i verdensbildet. Anonymkode: aa3b6...27c Verden beste eller ikke. Bjørn Tvedt er den som har gjort min nese tilpasset mitt ansikt, så jeg smiler hver eneste dag i speilet. Uansett hvor han velger å gå videre ønsker jeg denne fine varme kirurgen alt godt videre . Anonymkode: 279c9...c8e
Gjest nose99 Skrevet 31. oktober 2022 #4068 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror ikke at han skal jobbe der fast, han er jo plastikkirurg og var nylig i utlandet for å lære nye teknikker. Han er altfor flink til å slutte nå, er jo en av verdens beste. Anonymkode: 913c8...cae Han er ikke verdens beste i det hele tatt, han er dyktig men kan ikke sammenlignes med flere i Usa osv. ingen utlandet har nok hørt om Bjørn Tvedt fra lille Norge. Han kan ikke omtales i verdensklasse , han er en helt vanlig kirurg. Vet om flere som har fått ødelagt nesen sin hos han og han er flink til å avskrive seg ansvar og skylde på pasienten. Men uansett virker ikke som han har planer med å operere igjen med det første. Han står opplistet som fast lege der så. Og selv om han er plastikkirurg så kan han velge å satse på andre ting, er mye annet han kan og. Westvik sluttet jo han og, og driver ikke lenger med å operere neser. Så det er ikke relevant om han er plastikkirurg eller ikke. Kanskje han vil prøve seg på noe nytt, han har jo holdt på en stund. Endret 31. oktober 2022 av nose99
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4069 Skrevet 31. oktober 2022 anonum123 skrev (6 timer siden): Kanskje han hadde en dårlig dag da jeg var der? 😂 uansett gikk jeg ut med en uggen følelse etterpå, så han er uaktuell for meg. De andre kirurgene jeg har vært på konsultasjon hos har vært varsomme med å si noe om nesen min som jeg ikke selv har et problem med, og de har vært mer opptatte av å være skånsomme. Chiu ville gjøre så store forandringer på ting som jeg aldri egentlig har hatt et problem med, og som andre kirurger synes vi bør la være. Jeg har for eksempel fått høre av venninner opp gjennom årene at nesen min er så fin forfra fordi den er smal og rett. Chiu ville faktisk IKKE operere nesen min dersom jeg ikke ønsket at han smalnet den sett forfra, da fikk jeg beskjed om å finne en annen kirurg. Det var bare mange merkelige ting som skjedde på konsultasjonen som gjør at jeg velger vekk han. Men jeg er glad for at du har hatt en bedre opplevelse, og at andre er fornøyde med han! Det er jo det som er viktig - at man finner riktig kirurg for seg selv 😊 Neseoperasjon skrev (6 timer siden): Det kan hende du har missforstått, du kan ikke bare endre enkelte ting ved nesen. Nesen må ses i sammenheng, en endring på neserygg fører til at du må endre forfra også, alt henger sammen. Men jeg opererte hos han selv, er ikke fornøyd så kanskje bra du dropper han. Nesen forfra er mye bredere enn det den var før, i tillegg er tippen skjev. Jeg ønsket å fjerne en hump på neseryggen, og gjøre nesen generelt mindre men dette fikk han ikke til heller. Neseryggen er fortsatt ganske høy, og humpen kan ses. Nesen har også blitt gjort for kort, og passer ikke resten av ansiktet. Samtidig peker den for mye oppover. I tillegg har jeg en bulk i nesetippen, dette mente han var hevelse men hevelsen skal nå være borte, bulken er fortsatt der og skaper illusjonen av at nesen er enda skjevere. Generelt ser nesa "wonky ut, nesten bølgete skjev. Om skjevhetene er mer tydeligere nå pga en definert nese vet jeg ikke, fikk ingen informasjon om dette verken før eller etter. På konsultasjon viste han bilder av tidligere pasienter som hadde fått en stor endring og resultatene var lovende. Opplevde han som ærlig og dyktig ved første konsultasjonen men dessverre har ikke resultatet mitt blitt det jeg så for meg, det avviker ganske mye fra 3d bildene som ble vist også. Selve operasjons dagen opplevde jeg at han var uforberedt og lettere irritert, kan hende han hadde en dårlig dag men synes det er fryktelig rart at han ikke husker hva vi har avtalt på konsultasjonen. Dette bør en kirurg kunne notere seg ned. Positive er at kontrolltimene er inkludert og at han er tilgjengelig, men pasientkordinatoren virker irritert når en ønsker å kontakte han når mann har en bekymring. Herreguuuud, endelig noen fler som har samme opplevelse av han som meg! Har vært hos han mange nok ganger til å vite at det humøret hans er så forskjellig fra besøk til besøk. Den ene gangen er han super imøtekommende og spøkefull. En annen gang er han totalt uinteressert, irritabel og tydelig sliten. Trodde først han bare hadde en dårlig dag, men møtt på disse dagene like ofte (om ikke oftere) som de gode. Frem mot operasjonen virket han alltid kjempe kompetent, interessert, spøkefull og hyggelig. Sa litt spesielle ting, spesielt hvis jeg stilte kritiske spørsmål - men samtidig så hadde han alltid en sånn spøkefull selvsikker tone, så tenkte ikke så særlig på det. Men alt snudde fra operasjonensdagen. Null oversikt, og han virker fullstendig ukompetent, irritert og brydd. Føler det ikke er riktig å kaste han *helt* under bussen på et forum hvor det kommer til å stå i all tid. For en del av meg ønsker virkelig at han skal være den gode, kompetente personen jeg trodde han var før operasjonen, og jeg har ikke lyst til å ødelegge noe for denne personen. Og jeg håper fortsatt at han er det. Men det er heller ikke til å benekte at resultatet er bedritent, han lyver, stiller seg fullstendig uvitende, og sett i ettertid så er det så mange røde flagg med han. Jeg har så lyst til å dele alt jeg har opplevd og alt som har blitt dritt med min neseoperasjon og tiden etter med han, slik at andre kan ta et mer nyansert valg. Men må få dette litt på avstand først, og vil heller dele mer på et mer «ordentlig» sted med tiden som legelisten. Men det er så ensomt og frustrende å være «alene» om en sånn opplevelse(r)/resultat når «alle» blir fornøyde, så var deilig å se at jeg ikke er helt alene - og at det er mye av de samme feilene som går igjen og. Uansett, til dere som leser dette og vurderer å gå til han, så må dere bare følge magefølelsen deres. Det er jo folk her som har blitt fornøyde. Og er det noen som har gjennomført en sekundær operasjon? Gjerne i utlandet. Har ikke lyst til å la noen andre i Norge røre nesen da jeg allerede trodde jeg hadde gått til den dyktigste i landet lol. Har selv vurdert Storbritannia, men det er ikke så mange der som er anbefalt for sekundær operasjon, og man må betale mye for bare en konsultasjon. Fra 2000kr mener jeg? Blir fort mange kroner hvis man skal snakke med 3-4 pers. Ser det er kjempe mange dyktige på sekundære i Tyrkia, men er så redd for å ende opp med typisk barbie nese. Vil bare at den skal se ut som en helt vanlig normal nese, naturlig - ingenting spesielt. Tror jeg har en ganske komplisert operasjon foran meg for å fikset opp i feilene i tillegg til det kosmetiske, så syns det et kjempe vanskelig å ta et valg enda en gang. Dette er så sinnsykt slitsomt. Anonymkode: d7178...94d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4070 Skrevet 31. oktober 2022 Takk for at dere deler erfaringen med Chiu. Jeg vurderer Waseem Saeed og Lucion Ion i England. Lucian Ion er best på revisions med ribbe. Skal på konsultasjon med de for sekundær. Det er mange i Tyrkia som lager naturlige neser også. Er ikke kun barbie neser. Anonymkode: aa3b6...27c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4071 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for at dere deler erfaringen med Chiu. Jeg vurderer Waseem Saeed og Lucion Ion i England. Lucian Ion er best på revisions med ribbe. Skal på konsultasjon med de for sekundær. Det er mange i Tyrkia som lager naturlige neser også. Er ikke kun barbie neser. Anonymkode: aa3b6...27c Skal du til Saeed i London eller Manchester? Vurderer han selv, men er ikke alt for mye før/etter bilder fra han, eller erfaringer ute som jeg finner. Skal sjekke ut Ion. Har du sett noen gode i Tyrkia som lager naturlige? Jeg tenker litt på Gode. Syns det ser ut som han klarer begge, men tror han har gått enormt opp i pris. Anonymkode: d7178...94d
Gjest kn96 Skrevet 31. oktober 2022 #4072 Skrevet 31. oktober 2022 I London. Har snakket med flere fornøyde pasienter på facebook. Skal også på konsultasjon til Gode i London samtidig. Han drar til London og Los Angeles for konsultasjoner og har booket. Send privat melding hvis du vil prate der.
Gjest Neseoperasjon Skrevet 31. oktober 2022 #4073 Skrevet 31. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herreguuuud, endelig noen fler som har samme opplevelse av han som meg! Har vært hos han mange nok ganger til å vite at det humøret hans er så forskjellig fra besøk til besøk. Den ene gangen er han super imøtekommende og spøkefull. En annen gang er han totalt uinteressert, irritabel og tydelig sliten. Trodde først han bare hadde en dårlig dag, men møtt på disse dagene like ofte (om ikke oftere) som de gode. Frem mot operasjonen virket han alltid kjempe kompetent, interessert, spøkefull og hyggelig. Sa litt spesielle ting, spesielt hvis jeg stilte kritiske spørsmål - men samtidig så hadde han alltid en sånn spøkefull selvsikker tone, så tenkte ikke så særlig på det. Men alt snudde fra operasjonensdagen. Null oversikt, og han virker fullstendig ukompetent, irritert og brydd. Føler det ikke er riktig å kaste han *helt* under bussen på et forum hvor det kommer til å stå i all tid. For en del av meg ønsker virkelig at han skal være den gode, kompetente personen jeg trodde han var før operasjonen, og jeg har ikke lyst til å ødelegge noe for denne personen. Og jeg håper fortsatt at han er det. Men det er heller ikke til å benekte at resultatet er bedritent, han lyver, stiller seg fullstendig uvitende, og sett i ettertid så er det så mange røde flagg med han. Jeg har så lyst til å dele alt jeg har opplevd og alt som har blitt dritt med min neseoperasjon og tiden etter med han, slik at andre kan ta et mer nyansert valg. Men må få dette litt på avstand først, og vil heller dele mer på et mer «ordentlig» sted med tiden som legelisten. Men det er så ensomt og frustrende å være «alene» om en sånn opplevelse(r)/resultat når «alle» blir fornøyde, så var deilig å se at jeg ikke er helt alene - og at det er mye av de samme feilene som går igjen og. Uansett, til dere som leser dette og vurderer å gå til han, så må dere bare følge magefølelsen deres. Det er jo folk her som har blitt fornøyde. Og er det noen som har gjennomført en sekundær operasjon? Gjerne i utlandet. Har ikke lyst til å la noen andre i Norge røre nesen da jeg allerede trodde jeg hadde gått til den dyktigste i landet lol. Har selv vurdert Storbritannia, men det er ikke så mange der som er anbefalt for sekundær operasjon, og man må betale mye for bare en konsultasjon. Fra 2000kr mener jeg? Blir fort mange kroner hvis man skal snakke med 3-4 pers. Ser det er kjempe mange dyktige på sekundære i Tyrkia, men er så redd for å ende opp med typisk barbie nese. Vil bare at den skal se ut som en helt vanlig normal nese, naturlig - ingenting spesielt. Tror jeg har en ganske komplisert operasjon foran meg for å fikset opp i feilene i tillegg til det kosmetiske, så syns det et kjempe vanskelig å ta et valg enda en gang. Dette er så sinnsykt slitsomt. Anonymkode: d7178...94d Hei du skriver fra anonym ,kunne du sendt meg en pm? Endret 1. november 2022 av Neseoperasjon
Gjest nose99 Skrevet 1. november 2022 #4074 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skal du til Saeed i London eller Manchester? Vurderer han selv, men er ikke alt for mye før/etter bilder fra han, eller erfaringer ute som jeg finner. Skal sjekke ut Ion. Har du sett noen gode i Tyrkia som lager naturlige? Jeg tenker litt på Gode. Syns det ser ut som han klarer begge, men tror han har gått enormt opp i pris. Anonymkode: d7178...94d Hadde holdt meg langt unna Gode, han vet ikke hva han driver med. Har snakket med han tidligere og han lagde nesen min helt motsatt av det jeg nevnte. Veldig skummelt når en lege lager et bilde av nesen din, ut i fra hva han selv ønsker å gjøre. Og ikke hører på det du sier, jeg ba om mindre og mer buet osv. Så lagde han den større og rettere, var dag og natt fra ønsket mitt. Og han sa ting om nesen min som ikke stemte, også øker han pris over natten. Og de lager såkalte ‘’deals’’ hvor prisen går ned 900 euro osv. Han har blitt slaktet for det i grupper på Facebook, synes det er veldig useriøst av en lege som liksom skal være så god. Han er overvurdert og bryr seg kun om penger. Flere som har fått en pris på 90 000 og dagen etter har de fått på 120 000.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4075 Skrevet 1. november 2022 Gode er fortsatt ny og jeg er enig i alt du sier. På grunn av den lukkete teknikken han bruker ved revisions har jeg lyst å høre hans synspunkter. Har snakket med flere fornøyde revision pasienter. De fleste revision pasienter må betale over 140 000 kr for Gode nå. Han har gått forbi den prisen for lengst for revisions. Generelt har prisene steget så mye i Tyrkia at du ikke får en revision av en god lege til under 100 000kr - som er mye i Tyrkia. Tyrkere gjør business på rhinoplasty så de fleste der holder på sånn med prisene. Pruting, deals osv. For eksempel klarte jeg å pushe en dato med Balikci til neste år(han har egentlig 2 års venteliste) hvis jeg tilbydde og betale ekstra. I tillegg tar mange av de ikke kort. Du må reise med cash i bagasjen. Anonymkode: aa3b6...27c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4076 Skrevet 1. november 2022 Kommunikasjonen til de fleste legene der er dårlig. Eneste som jeg opplevde hadde god og detaljert kommunikasjon på konsultasjon var Tastan, men han koster 350 000 - 450 000 kr. I Tyrkia! Er han som har oppfunnet oblique split method og opplært alle de kjente i Tyrkia. Han er «masteren» Anonymkode: aa3b6...27c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4077 Skrevet 1. november 2022 nose99 skrev (6 timer siden): Hadde holdt meg langt unna Gode, han vet ikke hva han driver med. Har snakket med han tidligere og han lagde nesen min helt motsatt av det jeg nevnte. Veldig skummelt når en lege lager et bilde av nesen din, ut i fra hva han selv ønsker å gjøre. Og ikke hører på det du sier, jeg ba om mindre og mer buet osv. Så lagde han den større og rettere, var dag og natt fra ønsket mitt. Og han sa ting om nesen min som ikke stemte, også øker han pris over natten. Og de lager såkalte ‘’deals’’ hvor prisen går ned 900 euro osv. Han har blitt slaktet for det i grupper på Facebook, synes det er veldig useriøst av en lege som liksom skal være så god. Han er overvurdert og bryr seg kun om penger. Flere som har fått en pris på 90 000 og dagen etter har de fått på 120 000. Jeg synes det er fryktelig rart at du påpeker at sercan gode ikke vet hva han driver med, siden du ikke likte nesen han lagde. Prisene i tyrkia har alltid vært varierende, kirurgene tar betalt etter popularitet og hvor mye folk er villig til å betale. Om det er uetisk eller ei er vel opp til hver enkelte å bedømme. Facebook gruppene du nevner har ikke slaktet han for resultatene, men det med pris, dette er noe de fleste kirurger gjør. Han tar godt vare på pasienten og du kan selv kontakte mange av pasientene via instagram for å høre hvordan det går. Har selv en vennine som har operert hos han og resultatet ble ekstremt bra. Du skryter mye av Chiu, godt å høre du er fornøyd men han lager også unaturlige neser, dette ser mann på videoene han har lagt ut av pasientene på hjemmesiden sin. Samtidig er ikke nesen din særlig naturlig, ser tydelig operert ut, det er ganske åpenbart hvem du er utfra måten du skriver på. Ingenting galt med å ha en nese som er operert, jeg ønsket det selv når jeg opererte. Norske kirurger er ikke på nivå med utenlandske, de har ikke erfaring med kompliserte operasjoner. Dette er noe mange av dem inkludert bjørn er ærlig på. En utenlandsk kirurg f.eks gode operer neser flere ganger i uken, mange som er operert flere ganger kommer til han. I norge opererer de i snitt (de mest kjente( 2-3 neser i uken. Anonymkode: 913c8...cae
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4078 Skrevet 1. november 2022 (endret) Jeg har sett 3 tilfeller i private nesegrupper på whatsapp pasienter som er botched av Gode. Gode er ikke helt engel heller. Han er fortsatt ganske ny i forhold til enkelte senior leger. Endret 1. november 2022 av kn96
Gjest kn96 Skrevet 1. november 2022 #4079 Skrevet 1. november 2022 Men jeg vurderer han likevel, fordi han har mange gode resultater. Derfor skal jeg møte han i London.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4080 Skrevet 1. november 2022 kn96 skrev (4 minutter siden): Jeg har sett 3 tilfeller i private nesegrupper på whatsapp pasienter som er botched av Gode. Gode er ikke helt engel heller. Han er fortsatt ganske ny i forhold til enkelte senior leger. Hva legger du i botched egentlig? er det at nesen er ødelagt, har du noen eksempler på det, synes mange av de fb gruppene på engelsk er litt dramatiske. Enkelte har 1mm skjevnese og kaller det botched. Anonymkode: 913c8...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå