Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nese98
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Føler jeg har hørt om så få som har operert hos han. Så litt redd for at han ikke har nok erfaring med estetiske neseoperasjoner. Andre her som har operert hos han, eller kjenner noen som har?

Anonymkode: f07ed...710

Jeg har vært på konsultasjon hos han, han er veldig hyggelig og detaljert. Men problemet er at han ikke har 3d bilder. Er vanskelig å vite om han har forstått det mann ønsker. Han er også opptatt av skånsom kirurgi og det funksjonelle. Han operer også en del sekundære operasjoner, mye avanserte nesekirurgi. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Nese98 skrev (39 minutter siden):

Jeg har vært på konsultasjon hos han, han er veldig hyggelig og detaljert. Men problemet er at han ikke har 3d bilder. Er vanskelig å vite om han har forstått det mann ønsker. Han er også opptatt av skånsom kirurgi og det funksjonelle. Han operer også en del sekundære operasjoner, mye avanserte nesekirurgi. 

Har du bestemt deg for om du skal ta operasjon? Hvem har du i så fall best følelse på?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 3.14):

Ja, jeg har lest litt om det. Skal se litt nærmere på den teknikken 🙂

Nei, har ikke fått vite det. Jeg burde ha spurt. Men Westvik gjorde en utrolig god jobb med nesetippen og neseborene mine, så jeg tenkte at han hadde full kontroll og klarte å fikse dette. Men der tok jeg skikkelig feil. Jeg tror det krever beidug mye erfaring å fikse slike komplikasjoner. 

Nå har han reist avgårde til Australia, så jeg får ingen oppfølging eller noe som helst. Jeg var innom kontoret for å ta ut silikonplatene og fjerne sting. Og ble møtt av en utrolig uhyggelig sykepleier. Hun avbrøt meg i hver setning og hadde en utrolig nedlatende holdning. Det var så ubehagelig. Og jeg følte meg skikkelig dum. Men alle de andre sykepleierene der, har vært kjempe hyggelige. 

Er i full gang med å søke etter kompetente kirurger i USA. Etter noen måneder når jeg har bestemt meg, kommer jeg til å plukke ut noen til konsultasjon. Huff, for et mareritt. Men jeg skal klare dette. 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Det ser ikke ut som Tormod har reist til Australia enda, han var på instastoryen til Cosmo Clinic. Du kan jo høre om du kan få en oppfølgingstime før han reiser.

Anonymkode: 84f92...1a1

Gjest Nese98
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du bestemt deg for om du skal ta operasjon? Hvem har du i så fall best følelse på?

Kenneth chiu, skal spørre om operasjon i september. Han svarer også på negative tilbakemeldinger på legelisten, alle kirurger har missfornøyde kunder men det virker som om han er veldig ærlig. Synes også han var realistisk rundt resultatet jeg kan forvente.

AnonymBruker
Skrevet
Nese98 skrev (10 minutter siden):

Kenneth chiu, skal spørre om operasjon i september. Han svarer også på negative tilbakemeldinger på legelisten, alle kirurger har missfornøyde kunder men det virker som om han er veldig ærlig. Synes også han var realistisk rundt resultatet jeg kan forvente.

Spennende 🙂 hva ønsker du skal bli gjort med nesen?

Gjest Nese98
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Spennende 🙂 hva ønsker du skal bli gjort med nesen?

Har operert i tyrkia før. Kollaps i nesen, og mild pollybeak, han må bruke ribbein for å bygge opp nesen igjen. Hva du enn gjør, ikke gå til en billig tyrkia klinikk, jeg var ung og dum. 

AnonymBruker
Skrevet
Nese98 skrev (25 minutter siden):

Har operert i tyrkia før. Kollaps i nesen, og mild pollybeak, han må bruke ribbein for å bygge opp nesen igjen. Hva du enn gjør, ikke gå til en billig tyrkia klinikk, jeg var ung og dum. 

Oi! Hvem opererte du hos? Jeg er superfornøyd etter operasjon i Tyrkia. 

Anonymkode: d3878...3be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte hos Håvar Løseth for rundt 2 uker siden og er veldig fornøyd hittil. Håvar er opptatt av skånsom kirurgi som jeg synes fungerte utmerket. Han var også opptatt av at vi hadde forstått hverandre før han opererte. 

Anonymkode: 8a116...dde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg opererte hos Håvar Løseth for rundt 2 uker siden og er veldig fornøyd hittil. Håvar er opptatt av skånsom kirurgi som jeg synes fungerte utmerket. Han var også opptatt av at vi hadde forstått hverandre før han opererte. 

2 uker er kort tid, går maaaange mndr før du ser resultatet :) 

Anonymkode: 232f0...19f

AnonymBruker
Skrevet

Er ett år siden jeg opererte nesen her i Norge. Ser ganske tydelig ett hakk der det brukte å være før operasjonen.. 

En ny neseoperasjon frister ikke. Har noen erfaring med å ta fillers i nesen etter neseoperasjon ?

Anonymkode: 82c02...c37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 18.26):

Er ett år siden jeg opererte nesen her i Norge. Ser ganske tydelig ett hakk der det brukte å være før operasjonen.. 

En ny neseoperasjon frister ikke. Har noen erfaring med å ta fillers i nesen etter neseoperasjon ?

Anonymkode: 82c02...c37

Kan jeg spørre hvem du opererte hos? Og var det sekundær operasjon? 

Anonymkode: 8570b...3b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 0.37):

Hva ble gjort med nesen din? 

Skrevet
Nese98 skrev (På 15.6.2022 den 22.49):

Vil gjerne høre om prosessen din fremover mot operasjon, og evt. etter- dersom du velger å gå for Chiu. Vet du om han har mye erfaring med bruk av Ribbein?

Gjest Nese98
Skrevet
Andrea87 skrev (2 timer siden):

Vil gjerne høre om prosessen din fremover mot operasjon, og evt. etter- dersom du velger å gå for Chiu. Vet du om han har mye erfaring med bruk av Ribbein?

Usikker hvor erfaren han er men har operer stadig neser som må bygges opp med ribbein, han viste en del bilder. Han var dog veldig ærlig om at det er en komplisert operasjon og at det er få kirurger inkludert han som kan gi «perfekt resultat». Men mange som trenger ribbein har ofte puste problemer i tillegg, derfor er det viktig at man veier opp det kosmetiske vs funksjonelle. Om du har en fungerende nese med kollaps, spesielt neseryggen fraråder han operasjon om du kan leve med det kosmetiske.

AnonymBruker
Skrevet
Nese98 skrev (2 timer siden):

Usikker hvor erfaren han er men har operer stadig neser som må bygges opp med ribbein, han viste en del bilder. Han var dog veldig ærlig om at det er en komplisert operasjon og at det er få kirurger inkludert han som kan gi «perfekt resultat». Men mange som trenger ribbein har ofte puste problemer i tillegg, derfor er det viktig at man veier opp det kosmetiske vs funksjonelle. Om du har en fungerende nese med kollaps, spesielt neseryggen fraråder han operasjon om du kan leve med det kosmetiske.

At man får pusteproblemer i etterkant ved bruk av ribbbein? 😱 Det er jo vanvittig. Sa han i hvilken grad? Og kan man trene som normalt igjen? 

Gjest Nese98
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At man får pusteproblemer i etterkant ved bruk av ribbbein? 😱 Det er jo vanvittig. Sa han i hvilken grad? Og kan man trene som normalt igjen? 

Nei, du missforsto. Mange som kommer til han og trenger ribbein for å bygge nesen opp igjen, de har ofte pusteproblemer pga kollaps. Ribbein brukes for å lage nok støtte og sett ben/brusk for å fikse. 

AnonymBruker
Skrevet
Nese98 skrev (16 timer siden):

Nei, du missforsto. Mange som kommer til han og trenger ribbein for å bygge nesen opp igjen, de har ofte pusteproblemer pga kollaps. Ribbein brukes for å lage nok støtte og sett ben/brusk for å fikse. 

Ok he he beklager 😃🙂 Det var bra😁

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal operere hos Tvedt i august. Han forsto virkelig hva jeg ønsket og akademikliniken har vært veldig behjelpelig med å svare på spørsmål.

Anonymkode: 66eca...351

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg skal operere hos Tvedt i august. Han forsto virkelig hva jeg ønsket og akademikliniken har vært veldig behjelpelig med å svare på spørsmål.

Anonymkode: 66eca...351

Resultatet får du etterpå....uansett hvor mye han forstår så vet man ikke hvordan det går :) 

Veldig viktig....

Anonymkode: 232f0...19f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.6.2022 den 21.26):

Hva ble gjort med nesen din? 

Senket en kul på neseryggen, løftet nesetippen litt og rettet opp skjev neseskillevegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...