Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Toscana skrev (10 timer siden):

Kan du skrive hvor ble du operert? Og hvem som opererte? 

Det er viktig for meg 

Takk 😊 

Plastikk kirurgiskinstitutt i Bergen,  av Stefan Emmes. 

Det begynner å se mye mer lovende ut for meg nå. Resultatet ser allerede mye bedre ut etter 1 uker uten gips. De første dagene hadde jeg det helt jævli! Så ikke klok ut. Alle burde være forberedt på at det kan være skummelt i starten. 

Jeg sjekket mange kirurger grundig. Og endte opp med han pga magefølelse og gode tilbakemeldinger på nett. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hns skrev (3 timer siden):

Det begynner å se mye mer lovende ut for meg nå. Resultatet ser allerede mye bedre ut etter 1 uker uten gips. De første dagene hadde jeg det helt jævli! Så ikke klok ut. Alle burde være forberedt på at det kan være skummelt i starten. 

Jeg sjekket mange kirurger grundig. Og endte opp med han pga magefølelse og gode tilbakemeldinger på nett. 

Takk for svar 😊

Har du noe mening eller erfaring om Jörgen Törpel? 

Jeg hadde konsultasjon  hos han 

Men er litt usikker 

Skrevet
Toscana skrev (21 timer siden):

Takk for svar 😊

Har du noe mening eller erfaring om Jörgen Törpel? 

Jeg hadde konsultasjon  hos han 

Men er litt usikker 

Har ikke vært hos han. 

Skrevet
Natalie96 skrev (På 12.6.2021 den 22.57):

Anbefaler å lese deg gjennom store deler av denne tråden.  Jeg søkt mye utenom også, men leste gjennom hele denne tråden over en periode da jeg fant den. Mye info! Jeg skal operere hos Westvik på cosmo clinic i Oslo om kort tid, kommer til å oppdatere med mine erfaringer her selv! ☺️

Hei 

Er du ferdig med operasjon? Er du fornøyd? Trenger kirurg og det vanskelig å velge 🙄

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd for øyeblikket og kan virkelig anbefale stefan emmes i bergen 😃

Skrevet

Jeg ble også operert av Stefan Emmes og er sånn passe fornøyd. Fjernet en kul på neseryggen og gjorde nesen litt mindre. Følte han var litt uengasjert på etterkontrollen da jeg var bekymret for hevelse på midten av nesen der kulen var fjernet. Følte han bagatelliserte dette litt, sa at jeg skulle vel ikke jobbe som modell, så det var vel ikke så nøye. Denne hevelsen har aldri gått vekk, selv nå mange år etter. 

Anonymkode: 9435a...87e

Skrevet

Er det ingen her som ble operert i Stavanger? 

Vil helst ikke reise så lang å operere 

Takk til alle som svarte 😊🤞

Skrevet

Noen som har utført sekundær neseplastikk hos Tormod Westvik? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2019 den 23.54):

Har fått noe som kalles "inverted-V deformity" og "retracted columella". Kirurgen som opererte meg var alt for aggressiv og fjernet for mye av neseryggen og septum. I tillegg gjorde han nesetippen tynnere selv om jeg spesifikt sa at jeg var fornøyd med nesen min forfra. Westvik var veldig optimistisk på at det var mulig å bygge opp nesen og få den til å se relativt lik ut som min opprinnelige nese forfra, men med en "finere" neserygg. Følte at han virkelig brydde seg og skjønte hvor psykisk ødeleggende det er å gå igjennom en mislykka operasjon. Samtidig har jeg sykt trust issues med tanke på hvor traumatiserende den forrige operasjonen var :(

Anonymkode: f2f9f...124

Du er kanskje ikke her lenger- men skulle gjerne visst om du har tatt sekundær operasjon ennå og hvordan det eventuelt har gått ☺️

Skrevet
catgirl89 skrev (På 20.9.2021 den 21.26):

Jeg har tatt sekundæroperasjon hos Westvik. Du kan sende meg pm om du vil:)

catgirl89 skrev (På 20.9.2021 den 21.26):

Jeg har tatt sekundæroperasjon hos Westvik. Du kan sende meg pm om du vil:)

Hei! Ser du har utført sekundær hos Westvik? Hva ble rettet opp i?

takk for svar!

Skrevet
Andrea87 skrev (1 time siden):

Hei! Ser du har utført sekundær hos Westvik? Hva ble rettet opp i?

takk for svar!

Er du ikke fornøyd lenger? 

Anonymkode: d3878...3be

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er du ikke fornøyd lenger? 

Anonymkode: d3878...3be

Jeg var fornøyd helt frem til ca.10 mnd. post-op. Da begynte jeg å se konturen av en inverted v-deformity, og denne er nå veldig tydelig (1 år post-op nå), og ser helt jævlig ut. Jeg er så utrolig lei meg. Var hos Haug forrige måned - som ikke klarer helt å se hva jeg mener (evt. vil ikke se det). Jeg skal tilbake igjen om ett par måneder. Skal til Westvik på konsultasjon om en uke. Regner med han bekrefter at det er en inverted v jeg har (har lest opp og ned om dette og sett bilder, så jeg er rimelig sikker på at det er dét det er). 

Skrevet
Toscana skrev (På 7.10.2021 den 9.40):

Hei 

Er du ferdig med operasjon? Er du fornøyd? Trenger kirurg og det vanskelig å velge 🙄

Westvik anbefales 🙂

Skrevet

Operasjonsupdate! 

I dag er det 11 dager siden operasjonen hos Westvik! Det er fremdeles veldig hovent, men ser bra ut 🙂 Gjort mest jobb på tippen, og det er jo denne som tar mest tid for fasong. Har meget godt inntrykk av kirurgen og ser ut som han har gjort en god jobb. Ser naturlig og pent ut. 

Har hatt det litt tøft i etterkant av operasjonen da jeg har vært så utrolig sliten. Hvor lang tid tok det for dere å komme tilbake igjen? 

• Liker 1
Skrevet
Laura84 skrev (2 timer siden):

Operasjonsupdate! 

I dag er det 11 dager siden operasjonen hos Westvik! Det er fremdeles veldig hovent, men ser bra ut 🙂 Gjort mest jobb på tippen, og det er jo denne som tar mest tid for fasong. Har meget godt inntrykk av kirurgen og ser ut som han har gjort en god jobb. Ser naturlig og pent ut. 

Har hatt det litt tøft i etterkant av operasjonen da jeg har vært så utrolig sliten. Hvor lang tid tok det for dere å komme tilbake igjen? 

11dager? Herregud, du må vente mange mndr før endelig resultat.

Det som kan utvikle seg i hjernen er at man blir helt opphengt i nesen sin, den granskes hver dag. Kanskje mange ganger om dagen, ikke bra. Så viktig å ikke blir for kritisk selv om ting ikke ble 100%. Når det har gått 1års tid.

Du bør ikke være noe spesielt sliten etter 11 dager.

Anonymkode: 46f6e...2fb

Skrevet
Laura84 skrev (15 timer siden):

Operasjonsupdate! 

Takk for svar 😁 

Skrevet
Toscana skrev (Akkurat nå):

Takk for svar 😁 

Hvor mye betalte du og hva gjort du med nesen? 

Bare tippen? 

Skrevet
Hns skrev (På 5.10.2021 den 8.55):

Takk for svar 😁 

Skrevet
Toscana skrev (9 timer siden):

Hvor mye betalte du og hva gjort du med nesen? 

Bare tippen? 

På cosmo koster det 69 000,- 

Det er gjort mest jobb på tippen, men sideveggen er gjort noe smalere også for et helhetlig resultat. 

• Liker 1
Skrevet
Toscana skrev (På 10.10.2021 den 17.49):

Er det ingen her som ble operert i Stavanger? 

Vil helst ikke reise så lang å operere 

Takk til alle som svarte 😊🤞

Jeg opererte meg i Stavanger hos Knut Kvinnesland. Rettet på tippen og gjorde nesen smalere. 

Veldig fornøyd 😊

Anonymkode: 06132...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...