Gå til innhold

Neseplastikk

Penny Lane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 23.44):

Jeg har operert meg i Norge, hos M. Haug, og pusteevnen min er slik den var før operajonen. Han er en øre-nese-hals-spesialist. Det er dyrere, men verdt det. 

Det er uansett tryggere å operere seg i Norge, for her er du bedre beskyttet dersom noe skulle gå galt. For meg var det ikke et alternativ å operere meg i utlandet. Det inntrykket jeg har fått er også at mange som opererer seg i Tyrkia får en nese som ser litt unaturlig ut, gjelder selvfølgelig ikke alle. 

Anonymkode: 3981d...02b

Når ga du beskjed til Dr. Haug om at du ikke var helt fornøyd etter den 1.operasjonen? Var det på ettårs-kontrollen? Leser nemlig på nettsiden at dersom man ikke er fornøyd må man gi beskjed før det har gått ett halvt år. Men synes egentlig det virker litt rart, siden man ikke kan de det endelige resultatet før det har gått ett helt år. Hvordan var dette med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Natalie96 skrev (På 9.5.2021 den 0.22):

Som noen har skrevet her en gang tidligere, så tror jeg at dem som har operert og ikke er helt fornøyd forblir i dette forumet pga en trang til hjelp og diskusjon. Dem som er tilfreds med operasjon tror jeg i mange tilfeller vil gå litt videre med livet og ikke delta aktivt i forumet her..

Det virker veldig logisk! Så at det var et par som kommenterte deg imot, men jeg heller faktisk mer mot det du mener 😅 Om man ikke har et problem, så søker og spør man ikke så mye på nettet 😜 men fint at det er et par få her som er fornøyde som kan gi oss erfaring også selvfølgelig!! 😊 alle erfaringer, fra fornøyde og misfornøyde er gull verdt 

Anonymkode: bda44...d62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Andrea87 skrev (56 minutter siden):

Når ga du beskjed til Dr. Haug om at du ikke var helt fornøyd etter den 1.operasjonen? Var det på ettårs-kontrollen? Leser nemlig på nettsiden at dersom man ikke er fornøyd må man gi beskjed før det har gått ett halvt år. Men synes egentlig det virker litt rart, siden man ikke kan de det endelige resultatet før det har gått ett helt år. Hvordan var dette med deg? 

Er du ikke fornøyd?

Anonymkode: d3878...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle ønske det var flere her som kunne lagt ut før og etter bilder, samt navn på kirurgen! Og ja, jeg har bladd igjennom hele tråden 😂 Så om noen vil dele, så setter jeg veldig stor pris på det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie96 skrev (På 8.5.2021 den 16.35):

Hei! Så bildene før du slettet de, syns nesen ble kjempefin! Hvordan syntes du forandringen ble forfra? Jeg skal selv fjerne hump, men syns nesen er ok forfra og er redd jeg kommer til å bli missfornøyd med hvordan den blir forfra. Fra siden kan det bare bli bedre🙊

Tippen ble gjort litt smalere og «litt mer opp», etter mitt ønske, veldig fornøyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie96 skrev (På 25.4.2021 den 1.54):

Spennende! Hvordan gikk det? Hva inntrykk satt du igjen med etter å ha snakket med Westvik? (Og Chiu?🙈)

Syns begge var veldig kort på tlf, føler jeg må reise ned å ha en ordentlig konsultasjon for å få bedre inntrykk. Det var over på 5 minutter å jeg følte ikke jeg ble noe klokere..  har bestemt meg for å operere hos han jeg sendte deg melding om på innboks 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leia17 skrev (14 timer siden):

Tippen ble gjort litt smalere og «litt mer opp», etter mitt ønske, veldig fornøyd :) 

Åh jeg ønsker også gjerne bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie96 skrev (På 7.5.2021 den 11.35):

Jeg har nå hatt to konsultasjoner hos Westvik og skal opereres om en måneds tid, er det noen som har noen spesielle tips til å forberede seg til den store dagen? Har forstått at man børr unngå koffein og alkohol et stykke i forveien, så tenker at jeg kutter det 4 uker før. Tenker å bytte ut kaffe med koffeinfri da det er vanskelig å gå uten😆 ellers har jeg bestilt gjenbrukbare ispakker og en slik maske jeg kan legge i fryseren og nakkepute. Vurderer å kjøpe en hotellpute eller en gravidpute, men er usikker på om det trengs? 

Ønsker gjerne bilder når du har gjort det! Skal selv operere til høsten å har vært så frem og tilbake med hvem jeg skal velge.. har egentlig bestemt meg men vil gjerne se resultat itilfelle jeg ombestemmer meg🙈 har nesten ikke funnet noen Før/etter bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg skulle ønske det var flere her som kunne lagt ut før og etter bilder, samt navn på kirurgen! Og ja, jeg har bladd igjennom hele tråden 😂 Så om noen vil dele, så setter jeg veldig stor pris på det!

Samme her.. utrolig vanskelig å bestemme seg for kirurg uten noen før/etter bilder 😔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjonen min er rett rundt hjørnet og jeg er altså så redd at jeg kaldsvetter hver natt 😫 har snakket med de flere ganger og de roer meg ned og sier at mange er redde og både gråter, spyr og svimer av. Jeg har generalisert angst så jeg er redd for selve angst anfallet for da hater jeg å være rundt mennesker - som jeg må i denne situasjonen. 

finnes det noen der ute som var like redd, som eventuelt ble dårlig før de sovnet? Prøver å tenke at angsten får jeg ikke stoppet og skjer det så skjer det, men hadde vært beroligende om det ikke «bare er meg» som er så redd 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarthemor skrev (12 timer siden):

Ønsker gjerne bilder når du har gjort det! Skal selv operere til høsten å har vært så frem og tilbake med hvem jeg skal velge.. har egentlig bestemt meg men vil gjerne se resultat itilfelle jeg ombestemmer meg🙈 har nesten ikke funnet noen Før/etter bilder

Satser på å få lagt ut bilder når det er gjort! Enig i at det hadde hjulpet masse om det var flere bilder av arbeidet til kirurgene! Fant ikke noen melding om hvem du hadde bestemt deg for.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert, hvor lenge må man sove oppreist? 😅

Dette her har sikkert blitt spurt om før i forumet.. men syns det er veldig uoversiktlig å bla gjennom alt. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie96 skrev (18 timer siden):

Dere som har operert, hvor lenge må man sove oppreist? 😅

Dette her har sikkert blitt spurt om før i forumet.. men syns det er veldig uoversiktlig å bla gjennom alt. 🙄

Hei :)  Tror jeg sov oppreist i 5-6 dager, også begynte jeg å falle mer og mer ned helt til jeg plutselig lå helt flatt 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 8.10):

Dere som vurderer neseplastikk/neseoperasjon. Unngå Clinique bellevue i Stavanger. De oppfører seg ganske uprofesjonelt i forhold til at man ikke får svar, de lover ting de ikke holder osv. Virker altså ganske useriøse. Tør ikke tenke på hvordan det ville vært å legge seg under kniven der og deretter bli ignorert om har spørsmål, opplever komplikasjoner eller annet. 

Anonymkode: 976f0...44a

Andre som har lignende erfaringer fra clinique bellevue? Knut Kvelland gjør neseplastikk her. Finner få andre klinikker enn denne eller Aleris, og hos Aleris Stavanger finner jeg utrolig lite informasjon rundt neseplastikk og trekker automatisk til konklusjon at de kanskje ikke er best på dette området? Må helst gjøres i Stavanger området da jeg har baby på under 1 år og ikke ønsker/ kan ikke være borte i flere uker. Har søkt opp masse rundt dette i denne tråden men finner lite til ingenting informasjon rundt Stavanger-området og neseplastikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Natalie96 skrev (På 12.5.2021 den 0.30):

Satser på å få lagt ut bilder når det er gjort! Enig i at det hadde hjulpet masse om det var flere bilder av arbeidet til kirurgene! Fant ikke noen melding om hvem du hadde bestemt deg for.. 

håper du gjør det om du føler for det, det hadde jeg satt veldig stor pris på hvertfall!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei dere som har operert! Eller andre som har denne type informasjon.

Jeg lurer på hvor lenge etter neseoperasjon man må vente med botox i sinnarynke og fillers i lepper? Søker litt rundt på internett men veldig sprikende svar. Noen som har erfaringer?

Jada jada, det jåles. :) 

Anonymkode: a908f...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har bestilt dato for operasjon i dag! Veldig spent! Det som skremmer meg mest er faktisk hvordan de jeg kjenner kommer til å reagere.. kjenner litt på en.. skam? Flere som føler på det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har bestilt dato for operasjon i dag! Veldig spent! Det som skremmer meg mest er faktisk hvordan de jeg kjenner kommer til å reagere.. kjenner litt på en.. skam? Flere som føler på det samme?

Er i starten av prosessen med å finne riktig klinikk selv og dette er grunnen til at jeg ikke har gjort det for lengst. Fra du møtte til konsultasjon, hvor lang ventetid var det? Privatklinikk? 🙂 

Anonymkode: 6fef4...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg var og er helt lik. Hadde gjort det for flere år siden om dette ikke var en bekymring. Jeg har operasjon om noen uker nå og har nettopp fortalt foreldrene mine om det. Jeg brukte flere år på å overtenke hvordan de skulle reagere da de ikke er for plastikkirurgi generelt, men det gikk så utrolig bra og nå er jeg kjempe lettet. Noen venninner vet om det nå og tar det helt fint. Det er dog ingen som mener at det er nødvendig, men støtter meg fordet. Jeg tenker mye på hvordan andre kommer til å reagere, og orker ikke å måtte forklare meg for alle muligens i min nærhet. Men mine nærmeste var min største bekymring og de overrasket meg på en utrolig positiv måte i dette! Så tenker jeg at det ikke kan ta så alt for lang tid før folk venner seg til min nye nese heller...🤥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...