AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3341 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonM skrev (På 4.5.2021 den 23.07): Okei! Jeg har vært i narkose ett par ganger før og det har gått smertefritt så håper denne gangen er lik! Har fått kvalmestillende skrevet ut så regnet med at man ble litt kvalm, skal huske på og unngå de dersom jeg blir kvalm haha! Veldig fint å høre at det gikk smertefritt for seg for deg, håper jeg opplever det like smertefritt (og med mindre kvalme ) Er du fornøyd? Og hvor lang tid tok det før du så de første resultatene? 😄 Ja, hadde absolutt ingen smerter etter operasjonen og har lest at det er uvanlig å ha smerter, men de første dagene ville jeg tatt smertestillende for å unngå smerter, hvertfall de to første dagene etter operasjonen. Men jeg var som sagt kvalm, skikkelig kvalm, og jeg ser i ettertid at jeg ikke skulle fortsatt å ta sm.stillende etter dag 2, for jeg tror ikke det hjalp men gjorde det verre. Er fornøyd. Det tok kanskje seks måneder. Jeg hadde hevelse, men jeg trodde ikke selv jeg hadde mer hevelse, men etter seks måneder var nesen mer definert. Det meste av hevelsen var borte etter 2 uker. Anonymkode: 3981d...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonM Skrevet 7. mai 2021 #3342 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, hadde absolutt ingen smerter etter operasjonen og har lest at det er uvanlig å ha smerter, men de første dagene ville jeg tatt smertestillende for å unngå smerter, hvertfall de to første dagene etter operasjonen. Men jeg var som sagt kvalm, skikkelig kvalm, og jeg ser i ettertid at jeg ikke skulle fortsatt å ta sm.stillende etter dag 2, for jeg tror ikke det hjalp men gjorde det verre. Er fornøyd. Det tok kanskje seks måneder. Jeg hadde hevelse, men jeg trodde ikke selv jeg hadde mer hevelse, men etter seks måneder var nesen mer definert. Det meste av hevelsen var borte etter 2 uker. Anonymkode: 3981d...02b Har også hørt at det er uvanlig men at noen har ekstreme smerter også. Håper på ingen, eller minimalt med smerte 🥰 Testet en smertestillende på forhånd (oxycontin) og ble ikke kvalm så tror det skal gå fint, med mindre noe annet gjør meg kvalm da, det vet man jo ikke.. krysser fingrene for null kvalme!! men så fint at du er fornøyd!! 😍 jeg er helt sikker på at den ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3343 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har operert meg i Norge, hos M. Haug, og pusteevnen min er slik den var før operajonen. Han er en øre-nese-hals-spesialist. Det er dyrere, men verdt det. Det er uansett tryggere å operere seg i Norge, for her er du bedre beskyttet dersom noe skulle gå galt. For meg var det ikke et alternativ å operere meg i utlandet. Det inntrykket jeg har fått er også at mange som opererer seg i Tyrkia får en nese som ser litt unaturlig ut, gjelder selvfølgelig ikke alle. Anonymkode: 3981d...02b Så bra at du er fornøyd med resultatet! Hvor lang tid var du hoven? Det er ikke alle kirurger i Tyrkia som opererer «barbie nose» det synes jeg ser unaturlig ut også. Anonymkode: d3878...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3344 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonM skrev (15 minutter siden): Har også hørt at det er uvanlig men at noen har ekstreme smerter også. Håper på ingen, eller minimalt med smerte 🥰 Testet en smertestillende på forhånd (oxycontin) og ble ikke kvalm så tror det skal gå fint, med mindre noe annet gjør meg kvalm da, det vet man jo ikke.. krysser fingrene for null kvalme!! men så fint at du er fornøyd!! 😍 jeg er helt sikker på at den ser fantastisk ut! Det går nok bra, også får du resept på smertestillende (sterkere sm.stillende som oxycontin, noe jeg ikke tålte, vil heller ha litt smerter enn å være kvalm) i tilfellet du har store smerter. Fikk kvalmestillende, men det hadde motsatt effekt😄 Takk, er fornøyd og skal ikke ta flere operasjoner. Selv om jeg er ferdig syns jeg fremdeles det er morsomt å lese i denne tråden og å gi råd😊 Lykke til med prosessen, håper du oppdaterer:) Anonymkode: 3981d...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3345 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så bra at du er fornøyd med resultatet! Hvor lang tid var du hoven? Det er ikke alle kirurger i Tyrkia som opererer «barbie nose» det synes jeg ser unaturlig ut også. Anonymkode: d3878...3be Var synlig hoven i to uker. Var hoven lenger, men det var ikke synlig hevelse, oppdaget etter seks måneder at nesen var mer definert, regner med at all hevelsen forsvant da. Jeg vet at jeg ikke hadde vært komfortabel med å operere meg i utlandet, hadde følt meg utrygg. Anonymkode: 3981d...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonM Skrevet 7. mai 2021 #3346 Del Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går nok bra, også får du resept på smertestillende (sterkere sm.stillende som oxycontin, noe jeg ikke tålte, vil heller ha litt smerter enn å være kvalm) i tilfellet du har store smerter. Fikk kvalmestillende, men det hadde motsatt effekt😄 Takk, er fornøyd og skal ikke ta flere operasjoner. Selv om jeg er ferdig syns jeg fremdeles det er morsomt å lese i denne tråden og å gi råd😊 Lykke til med prosessen, håper du oppdaterer:) Anonymkode: 3981d...02b Tester oxy for en ukes tid siden for å se om jeg tålte den (har angst for å kaste opp og vil hvertfall ikke det etter nesen er operert) det gikk fint! Så håper det blir likt etter oprasjonen også! 🥰 Skal absolutt oppdatere!! Gleder meg veldig til å få det gjort, eneste jeg gruer meg til er i tilfelle jeg får ett angstanfall før de legger meg i narkose. Resten tror jeg skal gå fint! Muligens litt post up blues med å ikke helt kjenne meg igjen men da får jeg holde meg unna speilene en stund bare! 💕 Tusen takk foresten! Setter såå stor pris på alle råd og andres erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia17 Skrevet 7. mai 2021 #3347 Del Skrevet 7. mai 2021 (endret) Jeg er veldig fornøyd med nesen min. Ble kvitt det jeg hata, humpen og den ble mindre. Opererte i mars 2018, så litt over 3 år siden, hos Ivan på Aleris i Trondheim. Ser mange ikke liker han, for min del var han veldig grei, men det handler kanskje mye om forventninger? Endret 8. mai 2021 av Leia17 Slettet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3348 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 19.16): Takk for svar ❤️ Det ga meg litt håp. Akkurat nå føles det håpløst. Jeg opererte meg på Cosmo, ingenting å utsette på de. De har gjort akkurat det jeg bedde om. Det er bare så fryktelig uvandt! Kanskje jeg ikke var helt klar. Føler jeg ser SÅ anneledes ut. Anonymkode: a908f...479 Det er helt normalt. Det er også sånn med ny frisyre 🤪 Husk det også tar et år eller mer før det endelige resultatet synes. Trøst deg med at du har vært hos den beste i Norge og at du kommer til å slå deg til ro etter hvert. Skal vedde på at nesa di er superflott. Si det til deg selv hver gang du står foran speilet: "Uvant, men flott." 🙂 Og ikke se deg så ofte i speilet... Anonymkode: e6d50...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 8. mai 2021 #3349 Del Skrevet 8. mai 2021 Leia17 skrev (15 timer siden): Jeg er veldig fornøyd med nesen min. Ble kvitt det jeg hata, humpen og den ble mindre. Opererte i mars 2018, så litt over 3 år siden, hos Ivan på Aleris i Trondheim. Ser mange ikke liker han, for min del var han veldig grei, men det handler kanskje mye om forventninger? Hei! Så bildene før du slettet de, syns nesen ble kjempefin! Hvordan syntes du forandringen ble forfra? Jeg skal selv fjerne hump, men syns nesen er ok forfra og er redd jeg kommer til å bli missfornøyd med hvordan den blir forfra. Fra siden kan det bare bli bedre🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3350 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er helt normalt. Det er også sånn med ny frisyre 🤪 Husk det også tar et år eller mer før det endelige resultatet synes. Trøst deg med at du har vært hos den beste i Norge og at du kommer til å slå deg til ro etter hvert. Skal vedde på at nesa di er superflott. Si det til deg selv hver gang du står foran speilet: "Uvant, men flott." 🙂 Og ikke se deg så ofte i speilet... Anonymkode: e6d50...1b9 Takk for alle sånne oppløftene ord, dere aner ikke hvor mye de trengs ❤️ Ja, det er sånn med ny frisyre også, men dette er noen level up fra den følelsen. Jeg håper og tror jeg greier å slå meg til ro etterhvert , og at det ikke tar alt alt for lang tid.. Anonymkode: a908f...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3351 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 6.5.2021 den 19.07): Hei! Er det noen her som har operert og slitt litt med resultatet med en gang? Jeg synes alle virker så lykkelig med en gang men hos meg er det ikke sånn. Jeg fjernet casen i går, jeg ser at kirurg har gjort det jeg bedde om og at det er godt jobbet. Men det er så fryktelig uvandt å se meg seg! Jeg er foreløbig kun lei meg Hører gjerne fra noen som har opplevd lignende. Jeg trenger trøst nå. Anonymkode: a908f...479 Jeg syntes ALLE virker misfornøyde jeg, og det har fått meg til å bli litt skremt 😅 Anonymkode: bda44...d62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 8. mai 2021 #3352 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syntes ALLE virker misfornøyde jeg, og det har fått meg til å bli litt skremt 😅 Anonymkode: bda44...d62 Som noen har skrevet her en gang tidligere, så tror jeg at dem som har operert og ikke er helt fornøyd forblir i dette forumet pga en trang til hjelp og diskusjon. Dem som er tilfreds med operasjon tror jeg i mange tilfeller vil gå litt videre med livet og ikke delta aktivt i forumet her.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 8. mai 2021 #3353 Del Skrevet 8. mai 2021 Littleshe skrev (På 19.2.2021 den 20.41): Ja er 3,5 uker etter operasjon. Nesen min er penere hver dag. Jeg vet at jeg trenger tid til å få nesen slik jeg vil ha. Det ble veldig fint. Har du et bilde av hvordan nesen din så ut før operasjonen for å sammenligne hva han fikk gjort? Om ikke du vil legge det ut her så kan du gjerne sende det til meg privat. Vurderer westvik selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3354 Del Skrevet 8. mai 2021 Natalie96 skrev (15 minutter siden): Som noen har skrevet her en gang tidligere, så tror jeg at dem som har operert og ikke er helt fornøyd forblir i dette forumet pga en trang til hjelp og diskusjon. Dem som er tilfreds med operasjon tror jeg i mange tilfeller vil gå litt videre med livet og ikke delta aktivt i forumet her.. Det stemmer ikke. Har selv utført operasjon, er fornøyd, men jeg sjekker likevel denne tråden. Liker å lese om andres erfaringer og å gi råd. Ser at det er mange som har kommentert i denne tråden som også er fornøyd. De fleste operere seg hos anerkjente nesekirurger, så jeg ville vært skeptisk om jeg aldri hatt hørt om en kirurg eller lest erfaringene til andre. Tror ikke det er så mange som utfører neseplastikk i Norge, så det er greit med en tråd som denne. Anonymkode: 3981d...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3355 Del Skrevet 8. mai 2021 Leia17 skrev (23 timer siden): Jeg er veldig fornøyd med nesen min. Ble kvitt det jeg hata, humpen og den ble mindre. Opererte i mars 2018, så litt over 3 år siden, hos Ivan på Aleris i Trondheim. Ser mange ikke liker han, for min del var han veldig grei, men det handler kanskje mye om forventninger? Du fikk en veldig fin nese, men du gjorde kanskje ikke noe mer enn å fjerne en kul? Det er det enkleste med en neseplastikk, nesetippen er mer komplisert. Anonymkode: 3981d...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 8. mai 2021 #3356 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det stemmer ikke. Har selv utført operasjon, er fornøyd, men jeg sjekker likevel denne tråden. Liker å lese om andres erfaringer og å gi råd. Ser at det er mange som har kommentert i denne tråden som også er fornøyd. De fleste operere seg hos anerkjente nesekirurger, så jeg ville vært skeptisk om jeg aldri hatt hørt om en kirurg eller lest erfaringene til andre. Tror ikke det er så mange som utfører neseplastikk i Norge, så det er greit med en tråd som denne. Anonymkode: 3981d...02b Nei, det kom kanskje litt feil frem. Jeg mener ikke at alle forsvinner etter en operasjon de er fornøyd med, men det virker som det er et flertall. En har jo på en måte ikke bruk for dette forumet i ettertid når helingsfasen er over, en er fornøyd og ferdig. Men det et supert at flere blir igjen også, det er til stor hjelp❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3357 Del Skrevet 8. mai 2021 Natalie96 skrev (22 minutter siden): M tNei, det kom kanskje litt feil frem. Jeg mener ikke at alle forsvinner etter en operasjon de er fornøyd med, men det virker som det er et flertall. En har jo på en måte ikke bruk for dette forumet i ettertid når helingsfasen er over, en er fornøyd og ferdig. Men det et supert at flere blir igjen også, det er til stor hjelp❤️ Den her tråden blir ikke brukt for å uttrykke misnøye er min erfaring, men de fleste bruker den til research, for å skrive om tanker og bekymringer både før og etter operasjonen, for å lese om andres erfaringer, stille spørsmål underveis og dele erfaringer. Jeg var mest aktiv i denne tråden da jeg undersøkte om kirurgene (ville aldri turt å operere meg hos en ukjent kirurg) og rett etter operasjonen. Hadde mange tanker og spørsmål de første ukene etter operasjonen. Nå som jeg er ferdig med prosessen, sjekker jeg ikke tråden like ofte, men er innom nå og da😊 Denne tråden var veldig fin å ha både før og etter operasjonen. Det er fint å kunne dele tankene sine med folk som har vært gjennom og som går gjennom det samme som deg❤️ Når jeg leser om folk som er misfornøyde, er de ikke her fordi de er misfornøyde, men de har oppdatert oss hele veien og er ærlig etter å ha fjernet bandasjen. Anonymkode: 3981d...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3358 Del Skrevet 10. mai 2021 Hei! Det er meg som hadde super panikk før helga. Jeg er dag 5 etter bandasjen av nå og begynner endelig å kjenne igjen personen i speilet etter noen døyn i kjelleren. Jeg er ikke ferdig med prosessen med å bli glad i mitt nye utseende, men jeg ser nå at det er håp. Ville bare dele, om noen har det likt. ❤️ Anonymkode: a908f...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 10. mai 2021 #3359 Del Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hei! Det er meg som hadde super panikk før helga. Jeg er dag 5 etter bandasjen av nå og begynner endelig å kjenne igjen personen i speilet etter noen døyn i kjelleren. Jeg er ikke ferdig med prosessen med å bli glad i mitt nye utseende, men jeg ser nå at det er håp. Ville bare dele, om noen har det likt. ❤️ Anonymkode: a908f...479 Så bra å høre! ❤️ Kjenner selv at det er sunt for meg å høre om denne typen reaksjon også, slik at jeg er klar for det jeg har i vente. Jeg gleder meg veldig til å operere men jobber med å senke forventningene hele tiden slik at jeg ikke får en skikkelig smell og blir skuffet. Jeg tror og håper jeg blir fornøyd, men ser for meg at jeg kan få en lik reaksjon som deg i starten og får litt panikk.. Var det Westvik du opererte hos? Hvordan var opplevelsen din ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3360 Del Skrevet 10. mai 2021 Hei du over! Beklager at jeg er helt noldus å ikke får til å svare på ditt innlegg, dette er min første gang på Kvinneguiden, vet ikke hvordan man gjør det 😄 Ja, Westvik. Jeg har hatt en kjempefin opplevelse ellers. Teamet er kjempeflink og tok veldig godt vare på meg. Ikke har jeg hatt smerter eller ubehag ellers i healingsprossessen heller. Men reaksjonen jeg fikk når jeg tok av bandasjen kunne jeg aldri ha sett for meg. Jeg er ikke godt nok ut av den enda til å komme med så mye kloke råd rundt det. Men det hjelper enormt å vite at andre har opplevd/opplever det samme. Det er ikke alle som har gledestårer når man tar av bandasjen. Forhåpentligvis trenger man bare tid. Det føles sånn ut for meg nå iallefall. Anonymkode: a908f...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå