Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 23.11):

Ja, jeg er så fornøyd som jeg kan bli. Er glad for at jeg utførte en sekundæroperasjon, kommer ikke til å ta flere operasjoner. Har en liten arrdannelse på venste neseving, men ikke noe som er veldig synlig og som andre legger merke til. Hvordan går det med deg? Er du fornøyd med resultatet?

Anonymkode: 3981d...02b

Så bra- hvor lenge er det siden operasjonen din nå? Jeg er snart 5 mnd. post op. Var strålende fornøyd helt frem til ca. 3 måneder. Da begynte mye av  hevelsen og gå ned og nesen virker lengre samt at tippen har droppet mer. Håper til Gud at den ikke dropper mer fremover (om tippen fortsatt hadde vært høyere slik den var når jeg var mer hoven hadde jeg vært 100 % fornøyd😉). 
Jeg er fortsatt fornøyd, da nesen så klart er mye bedre enn min gamle nese. Men jeg er ikke så fornøyd som jeg var.
Men et spørsmål til dere som har operert: nesetippen min er fortsatt veldig hard, og har lest flere steder at nesen blir myk når all hevelse er borte. Området rett over nesetippen er litt forhøyet (supratip på engelsk, husker ikke hva det heter på norsk) og hardt, og siden av nesetippen er hard. Hovner ekstra opp hvis jeg har vært ute i kulden og kommer inn i varmen igjen🙈 Flere som kjenner seg igjen i dette? Og når ble nesetippen deres myk igjen?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det noen som vil dele før/etterbilde til meg? Jeg klarer ikke bestemme meg for kirurg. Er så redd for å ikke se nok forskjell, slik jeg hører mange sier om kirurger i Norge.

Skrevet
Maarthemor skrev (44 minutter siden):

Hei! Er det noen som vil dele før/etterbilde til meg? Jeg klarer ikke bestemme meg for kirurg. Er så redd for å ikke se nok forskjell, slik jeg hører mange sier om kirurger i Norge.

Hei! Hva skal du endre på nesen? Skal selv operere og veier mest mot Tormod Westvik, jeg har en nese med stor hump over neseryggen og tenker at det skal godt gjøres å ikke gjøre en forskjell.. Har du hørt dette om noen som har hump over nesen eller som endrer tipp typisk?

Skrevet
Natalie96 skrev (22 timer siden):

Hei! Hva skal du endre på nesen? Skal selv operere og veier mest mot Tormod Westvik, jeg har en nese med stor hump over neseryggen og tenker at det skal godt gjøres å ikke gjøre en forskjell.. Har du hørt dette om noen som har hump over nesen eller som endrer tipp typisk?

Skal ha konsultasjon hos han snart, veldig spent! Har lest om det angående tipp ja, men ikke hump. Jeg selv har en nese som er skeiv og rett, skal endre toppen å file ned neserygg. Har snakket med en kirurg som høres utrolig flink ut. Han tok seg god tid til å forklare detaljer, og jeg følte han både så og forsto hva jeg ønsker å endre.  Heller egentlig mest mot han! Men finner lite erfaringer på nett om denne kirurgen da han har jobbet på øre/nese/hals i mange år. 

Skrevet
Maarthemor skrev (1 time siden):

Skal ha konsultasjon hos han snart, veldig spent! Har lest om det angående tipp ja, men ikke hump. Jeg selv har en nese som er skeiv og rett, skal endre toppen å file ned neserygg. Har snakket med en kirurg som høres utrolig flink ut. Han tok seg god tid til å forklare detaljer, og jeg følte han både så og forsto hva jeg ønsker å endre.  Heller egentlig mest mot han! Men finner lite erfaringer på nett om denne kirurgen da han har jobbet på øre/nese/hals i mange år. 

Hvem er dette? Nå ble jeg nysgjerrig🙊

Skrevet
Natalie96 skrev (21 timer siden):

Hvem er dette? Nå ble jeg nysgjerrig🙊

Skriv til meg på innboks så kan jeg si det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så rart at man ikke finner flere erfaringer med westvik, han er blant de dyktigste i landet, men man finner veldig lite på nett! Føles som om mange i tråden her også forsvinner ganske fort etter operasjon av han slik at man aldri helt får høre hvordan resultatet ble

Anonymkode: d3878...3be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes det er så rart at man ikke finner flere erfaringer med westvik, han er blant de dyktigste i landet, men man finner veldig lite på nett! Føles som om mange i tråden her også forsvinner ganske fort etter operasjon av han slik at man aldri helt får høre hvordan resultatet ble

Det kan jo være at det er få av pasientene hans som er aktiv på forumer. Mitt inntrykk er også at man er bedre på å oppdatere om man opplever problemer eller kanskje ikke føler seg helt fornøyd, spesielt når det har gått en stund siden operasjonen. De som er fornøyd går gjerne videre med livet og tenker ikke så mye over nesen si lenger...?

Selv skal jeg ha en webkonsultasjon med Westvik neste uke. Synes også det høres ut som han er kompetent. Har tenkt på å operere nesen i 20 år 😅 Har tidligere vært på konsultasjon med Bjørn Tvedt. 

Anonymkode: 43c65...1ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan jo være at det er få av pasientene hans som er aktiv på forumer. Mitt inntrykk er også at man er bedre på å oppdatere om man opplever problemer eller kanskje ikke føler seg helt fornøyd, spesielt når det har gått en stund siden operasjonen. De som er fornøyd går gjerne videre med livet og tenker ikke så mye over nesen si lenger...?

Selv skal jeg ha en webkonsultasjon med Westvik neste uke. Synes også det høres ut som han er kompetent. Har tenkt på å operere nesen i 20 år 😅 Har tidligere vært på konsultasjon med Bjørn Tvedt. 

Anonymkode: 43c65...1ed

Ja, det ga mening! Så spennende, du må oppdatere på hvilken av de du eventuelt går for og hvem som gir best inntrykk! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei! Jeg har hatt videokonsultasjon med Westvik. Sto egentlig mellom Chiu, Westvik og Haug, men hadde bare konsultasjon med Westvik da jeg ikke kunne reise til Oslo. Skal operere om noen måneder og ha konsultasjon med ham dagen før operasjon. Har en nese som dropper nedover, særlig når jeg smiler, så vil løfte nesetippen. Har også en kul på neseryggen, men vet ikke hvor mye jeg bryr meg om denne. Det er det at nesen dropper som plager meg mest, men virket som om han måtte fikse på alle delene av nesen for å få det til å harmonere (trekantprinsippet). 🙂 Noen andre som har erfaringer med ham? 

Endret av lin737
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lin737 skrev (4 timer siden):

Hei! Jeg har hatt videokonsultasjon med Westvik. Sto egentlig mellom Chiu, Westvik og Haug, men hadde bare konsultasjon med Westvik da jeg ikke kunne reise til Oslo. Skal operere om noen måneder og ha konsultasjon med ham dagen før operasjon. Har en nese som dropper nedover, særlig når jeg smiler, så vil løfte nesetippen. Har også en kul på neseryggen, men vet ikke hvor mye jeg bryr meg om denne. Det er det at nesen dropper som plager meg mest, men virket som om han måtte fikse på alle delene av nesen for å få det til å harmonere (trekantprinsippet). 🙂 Noen andre som har erfaringer med ham? 

Hvordan var det å ha videokonsultasjon, følte du at du fikk nok ut av det? Har vurdert det samme da jeg ikke bor i oslo

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvordan var det å ha videokonsultasjon, følte du at du fikk nok ut av det? Har vurdert det samme da jeg ikke bor i oslo

Det var helt greit, litt småkleint/rart da han ikke kunne ta eller se skikkelig på nesen 🙂 Derfor må jeg ha konsultasjon dagen for operasjonen. Hadde også lest meg opp veldig mye på forhånd, så hadde ikke så mange spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med å bli operert av Jarl Bunæs?

Anonymkode: 82c02...c37

Skrevet

Hei! 

Noen flere erfaringer med Westvik?

Jeg hadde en operasjon med Bjørn Tvedt i 2015/16. Jeg er helt OK fornøyd, men jeg ser at neseryggen min er bredere enn brusken/nedre del av nesen. Nesen er heller ikke helt rett i profil. Dette er ting jeg har lyst til å korrigere, men jeg er så sykt usikker på om det vil være verdt det. En revisjon i Norge koster 80 000. Myyyyyye penger. Så er jeg samtidig usikker på om norske kirurger er flinke nok. I utlandet vil det dog være enda dyrere. 

Jeg kan gjerne legge ut bilder om noen har en gruppe eller lignende, men vil gjerne ikke legge ut offentlig😅

Skrevet

Bestilte online konsultasjon med Westvik idag, da jeg ikke bor i Oslo. Har lest mye om at han skal være bra som dere skriver men hadde vært fantastisk å høre fra noen som har erfaring med han!

AnonymBruker
Skrevet
Katie10340 skrev (22 timer siden):

Hei! 

Jeg hadde en operasjon med Bjørn Tvedt i 2015/16. Jeg er helt OK fornøyd, men jeg ser at neseryggen min er bredere enn brusken/nedre del av nesen. Nesen er heller ikke helt rett i profil. Dette er ting jeg har lyst til å korrigere, men jeg er så sykt usikker på om det vil være verdt det. En revisjon i Norge koster 80 000. Myyyyyye penger. Så er jeg samtidig usikker på om norske kirurger er flinke nok. I utlandet vil det dog være enda dyrere. 

Jeg kan gjerne legge ut bilder om noen har en gruppe eller lignende, men vil gjerne ikke legge ut offentlig😅

Jeg skal operere nesen min hos Bjørn neste uke! Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan nesen din ble. Kunne du sendt bilde til meg på pm?🥰

Anonymkode: ce281...afc

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg skal operere nesen min hos Bjørn neste uke! Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan nesen din ble. Kunne du sendt bilde til meg på pm?🥰

Anonymkode: ce281...afc

Det kan jeg, men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det😅 Kanskje du kan sende først? 

Skrevet
Katie10340 skrev (På 15.4.2021 den 22.41):

Hei! 

Send gjerne bilde i innboks!

Skrevet
Natalie96 skrev (På 8.4.2021 den 23.12):

har du bestemt deg for kirurg? Klarer ikke bestemme meg

Skrevet

Vurderer å operere meg hjemme i Norge eller i Tyrkia. Jeg er indisk og er redd kirurgene I Norge ikke har nok erfaring med utenlandske neser. Står mellom Morten Haug og Westvik. Jeg har skeiv nese, rund og litt stor nese tipp som dropp ned, så er ikke like enkelt som å file ned en hump. Mye av det jeg vil endre på er tippen. Har undersøkt mange leger I Tyrkia, men man vet aldri med utenlandske leger ass. Virker som de ikke bryr seg så mye om deg etter operasjonen heller. Vil føle meg mye tryggere hjemme men er redd nesen min blir for vanskelig for Norske kirurger. Noen som har hatt gode erfaringer med Haug eller Westvik? Har ikke sett så mange som har operert hos Westvik selvom han virker best «på papiret» (Harvard osv). Takk!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...