Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva dette heter og hvorfor nesen blir sånn, men synes det er såå sjarmerende. Kostet meg bare 60K😂

DB5ED5CF-8B1E-4A42-806B-F28FF1CA9E30.jpeg

726F80E9-DF78-4482-A2D5-27BC299FCB0A.jpeg

Anonymkode: 26baf...a86

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva dette heter og hvorfor nesen blir sånn, men synes det er såå sjarmerende. Kostet meg bare 60K😂

Er dette din neste?

Skrevet
4 hours ago, Andrea87 said:

Er dette din neste?

Hva snakker du om? Jeg prøver å forklare at jeg har fått dette etter operasjonen og at jeg liker det. Prøver å påpeke noen gode ting ved operasjonen og ikke bare fokusere på det negative.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Jeg prøver å forklare at jeg har fått dette etter operasjonen og at jeg liker det. Prøver å påpeke noen gode ting ved operasjonen og ikke bare fokusere på det negative.

Det skulle stå nese, ikke neste. Altså om bildet var deg/din nese. Synes den var veldig fin!

Skrevet

Noen som vet om noen veldig bra utenlandske kirurger? Usa, Tyrkia osv.. Føler de har mer peiling på sekundær neseoperasjon enn her i Norge. 

Anonymkode: 72a02...b94

Skrevet
På 7.11.2020 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Flott nese :)  Det du har sirklet rundt er noe kirurgene gjør for å gjøre nesa litt mer definert, det er ikke et uhell. 

Anonymkode: 4d26b...b05

Skrevet
On 11/7/2020 at 2:00 PM, Andrea87 said:

Det skulle stå nese, ikke neste. Altså om bildet var deg/din nese. Synes den var veldig fin!

11 hours ago, AnonymBruker said:

Flott nese :)  Det du har sirklet rundt er noe kirurgene gjør for å gjøre nesa litt mer definert, det er ikke et uhell. 

Anonymkode: 4d26b...b05

Takk! Er ikke min nese, men har begynt å få sånn definisjon. Så ikke alt er helt bortkastet!

Skrevet

Nå er det 4 timer til jeg skal operere. Jeg er så redd, aldri vært så redd før. Send meg gode tanker...

Skrevet
5 timer siden, Andrea87 skrev:

Nå er det 4 timer til jeg skal operere. Jeg er så redd, aldri vært så redd før. Send meg gode tanker...

Masse lykke til! 😊

Skrevet
7 hours ago, Andrea87 said:

Lykke til❤️ Det går nok bra

Skrevet
8 timer siden, Andrea87 skrev:

Det går kjempebra! Jeg kan fortelle deg at jeg var ekstremt nervøs og redd før min operasjon, men det er virkelig noe av det minst dramatiske jeg har vært med på, både selve operasjonen og tiden etterpå. Du kommer til å føle deg så bra etter hvert! 

Anonymkode: d62dc...cd9

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for lykkeønskninger😊 Nå er jeg  ferdig operert og hjemme igjen. I det jeg la meg ned på operasjonsbordet var jeg så nervøs, jeg skalv og var sinnsykt kvalm. Men vipps sovnet jeg, og våknet lettet over at det var over. 
Jeg hadde, og har fortsatt, sinnsykt vondt i halsen etter den tuben. I tillegg presser det veldig ved området rundt nesen, men det er ikke sånn veldig smertefull. Har også veldig vondt i tennene, og overleppen min er stiv og nummen. Men ellers går det fint, er så sinnsykt lettet og stolt over meg selv du endelig turte å gjennomføre dette. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Andrea87 skrev:

Tusen takk for lykkeønskninger😊 Nå er jeg  ferdig operert og hjemme igjen. I det jeg la meg ned på operasjonsbordet var jeg så nervøs, jeg skalv og var sinnsykt kvalm. Men vipps sovnet jeg, og våknet lettet over at det var over. 
Jeg hadde, og har fortsatt, sinnsykt vondt i halsen etter den tuben. I tillegg presser det veldig ved området rundt nesen, men det er ikke sånn veldig smertefull. Har også veldig vondt i tennene, og overleppen min er stiv og nummen. Men ellers går det fint, er så sinnsykt lettet og stolt over meg selv du endelig turte å gjennomføre dette. 

Godt å høre at det har gått bra med operasjonen. Håper du får en fin rekonvalesens:) 

Anonymkode: 3981d...02b

Skrevet

Tuben??? Jeg har vært i narkose typ 5 ganger de siste 2 årene, har jeg ikke visst at man får en tube i halsen? 😂 Eller er det bare vanlig ved nese operasjon? Jeg har operert andre ting pga sykdom, men hadde en øyelokk operasjon nå i september. Følger denne tråden da jeg sparer til nese operasjon. Kan noen svare meg på dette med tube i halsen? 😳

Anonymkode: bda44...d62

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuben??? Jeg har vært i narkose typ 5 ganger de siste 2 årene, har jeg ikke visst at man får en tube i halsen? 😂 Eller er det bare vanlig ved nese operasjon? Jeg har operert andre ting pga sykdom, men hadde en øyelokk operasjon nå i september. Følger denne tråden da jeg sparer til nese operasjon. Kan noen svare meg på dette med tube i halsen? 😳

Ordla meg litt feil- det er en sånn slags «suger» man får inn i munnen og delvis ned i halsen ved narkose (ble jeg ihvertfall forklart av kirurgen i da). Så må vel være pga. denne at jeg har så vondt i halsen. Har som nevnt også utrolig vondt i tennene i overkjeven, har hørt man kan få det, men nå husker jeg ikke hva som er grunnen..? I tillegg har jeg mye press i pannen/hodepine, hadde dere også det? Og til slutt(🙈): mellom øyenbrynene har jeg fått en kjempehevelse- det er en diger hoven kul.. Norm som har hatt det samme? Ikke så hoven i fjeset ellers..

Skrevet
2 minutter siden, Andrea87 skrev:

Ordla meg litt feil- det er en sånn slags «suger» man får inn i munnen og delvis ned i halsen ved narkose (ble jeg ihvertfall forklart av kirurgen i da). Så må vel være pga. denne at jeg har så vondt i halsen. Har som nevnt også utrolig vondt i tennene i overkjeven, har hørt man kan få det, men nå husker jeg ikke hva som er grunnen..? I tillegg har jeg mye press i pannen/hodepine, hadde dere også det? Og til slutt(🙈😞 mellom øyenbrynene har jeg fått en kjempehevelse- det er en diger hoven kul.. Norm som har hatt det samme? Ikke så hoven i fjeset ellers..

Åja Okei, takk for svar! 😊 uff håper hevelsen din mellom øyenbrynene går ned, og tannpinen hørtes heller ikke godt ut 😮 Håper du har fått med deg noe smertestillende 💕

Skrevet

Meg igjen.. Ikke meningen å klage for noe jeg har valgt selv, altså. Men jeg har så sinnsykt vondt/press i hodet (i tinningen og under øynene). I tillegg renner det ganske mye blod fra nesen. Har tatt Paracet som foreskrevet, og oxynorm. Fortsatt dritvondt. Flere som hadde det sånn? Leser om så mange som omtrent ikke trenger smertestillende de første dagene. 
hjelp😩

Skrevet

Meg igjen.. Ikke meningen å klage for noe jeg har valgt selv, altså. Men jeg har så sinnsykt vondt/press i hodet (i tinningen og under øynene). I tillegg renner det ganske mye blod fra nesen. Har tatt Paracet som foreskrevet, og oxynorm. Fortsatt dritvondt. Flere som hadde det sånn? Leser om så mange som omtrent ikke trenger smertestillende de første dagene. 
hjelp😩

Det må være lov å klage litt også. Jeg var også veldig hoven mellom øyenbrynene men jeg var ikke bare hoven der. Hevelsen vil gå over etter en uke så ikke bekymre deg for hevelsen i ansiktet. Jeg hadde ikke så mye smerter, men var veldig kvalm den første uken og lå mye i sengen og oxynorm tok jeg ikke, for det gjorde meg bare enda mer kvalm. Kontakt kirurgen hvis du er bekymret. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være lov å klage litt også. Jeg var også veldig hoven mellom øyenbrynene men jeg var ikke bare hoven der. Hevelsen vil gå over etter en uke så ikke bekymre deg for hevelsen i ansiktet. Jeg hadde ikke så mye smerter, men var veldig kvalm den første uken og lå mye i sengen og oxynorm tok jeg ikke, for det gjorde meg bare enda mer kvalm. Kontakt kirurgen hvis du er bekymret. 

Takk, godt å høre. Hvor lenge blødde det/rant sårveske fra din nese?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...