AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3041 Skrevet 8. oktober 2020 På 7.10.2020 den 15.01, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å bedømme hvordan man skal avgjøre om man har hevelse eller ikke. Tuppen min er nok hoven, da den er vond. Kom borti tippen når jeg skulle knipse til en sang, og fy søren det var vondt! Er det sånn for deg også? Etter to uker regner jeg med at vi har hevelse i hele nesen? Huden min er også veldig tørr på nesen. Men har begynt å vaske nesen hver dag med mild såpe og bruker krem etterpå. Funker litt, tror jeg. Anonymkode: 26baf...a86 Tuppen min er stiv og det er nok på grunn av at den er hoven. Jeg har ingen smerter i nesen, fikk bare litt vondt da jeg forsøkte å fjerne stingene som skal løsne av seg selv, så jeg ga opp og får vente til de løsner av seg selv. Det er kanskje ikke så rart at det er vondt når du har operert nesen, men jeg har ikke hatt vondt og ville nok ringt til klinikken for å være på den sikre siden. Kirurgen jeg opererte meg hos har bedt meg om å ringe hvis jeg har noen spørsmål, og jeg har også ringt og fått svar. Veldig betryggende. Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #3042 Skrevet 8. oktober 2020 På 7.10.2020 den 13.27, Andrea87 skrev: Kunne tenke meg å se når du fortsatt er hoven, innbiller meg at man ser det så godt selv, og at det ikke er så mange andre som legger merke til det. Men du bestemmer selv om du vil😊 Jeg skal operere i begynnelsen av november😊 Hevelsen er nok ikke synlig for andre enn meg selv, de som ikke kjenner meg vil nok ikke tenke at nesen min er hoven. Jeg ser det selv og kjenner at nesen er stiv, krysser bare fingrene for at det meste av hevelsen forsvinner i nærmeste framtid. Lykke til med operasjon og du må gjerne oppdatere, spennende å lese om andres erfaringer. Anonymkode: 3981d...02b
Andrea87 Skrevet 8. oktober 2020 #3043 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hevelsen er nok ikke synlig for andre enn meg selv, de som ikke kjenner meg vil nok ikke tenke at nesen min er hoven. Jeg ser det selv og kjenner at nesen er stiv, krysser bare fingrene for at det meste av hevelsen forsvinner i nærmeste framtid. Lykke til med operasjon og du må gjerne oppdatere, spennende å lese om andres erfaringer. Anonymkode: 3981d...02b Det skal jeg gjøre. Prøver å forberede meg på dagene etterpå og stålsette meg; fra alt til smerte, dårlig søvn, og eventuell post-operativ depresjon. Samtidig er jeg innstilt på å være hoven på nesetippen leeenge, da det er her jeg skal gjøre endringene.. Gruer meg så vanvittig, men gleder meg til å bli ferdig og til å leve som vanlig igjen uten å tenke på nesen HVER eneste dag. 1
Andrea87 Skrevet 8. oktober 2020 #3044 Skrevet 8. oktober 2020 Når begynte dere forresten med hverdagslige aktiviteter igjen? Som å bøye seg med hodet ned, støvsuge, lage middag og lignende.. Lurer på hvor lenge jeg vil være sliten og «sengeliggende» etter operasjonen..
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3045 Skrevet 9. oktober 2020 Var det noen som hadde veldig vondt i tennene også etter operasjonen? Anonymkode: d2cbe...ea1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3046 Skrevet 9. oktober 2020 22 timer siden, Andrea87 skrev: Når begynte dere forresten med hverdagslige aktiviteter igjen? Som å bøye seg med hodet ned, støvsuge, lage middag og lignende.. Lurer på hvor lenge jeg vil være sliten og «sengeliggende» etter operasjonen.. Følte meg ganske bra et par dager etter operasjonen, men det anbefales å ta det med ro den første uken, noe som ikke var et problem siden jeg uansett ikke ønsket å gå ut døren med sting og teip på nesen. Kan bruke munnbind når du går ut og det er uansett greit å gjøre det for å beskytte nesen den første tiden etter operasjonen. Var mye hjemme den første uken, var bare ute et par turer og det førte naturligvis til at jeg ble slapp siden jeg bare var hjemme og følte meg uansett ikke helt på topp siden jeg ikke kunne ta ordentlig vare på huden og unngikk å sminke meg (du kan jo sminke deg, men hva er vitsen når du er bare hjemme og kan ta munnbind når du går ut - obs, ikke smink den den første uken). Jeg tok relativt med ro i litt over to uker:) Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3047 Skrevet 9. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det noen som hadde veldig vondt i tennene også etter operasjonen? Anonymkode: d2cbe...ea1 Nei. Fikk høre av kirurgen at store smerter etter neseplastikk ikke er så vanlig, men de første 2-3 dagene er det anbefalt med tabletter for å unngå smerter. Det er de første dagene det kan gjøre mest vondt. Anonymkode: 3981d...02b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3048 Skrevet 17. oktober 2020 On 4/26/2019 at 2:26 AM, AnonymBruker said: Hei! Jeg opererte meg hos han i fjor. Han var en lite hyggelig kirurg å komme til, men stolte på hans kunnskaper og ekspertise da han fremstod som profesjonell. Han gjorde mer enn avtalt og nesen min er skev og tett. Jeg ønsket fortsatt "min" nese, men sitter igjen med en nese som ikke likner den nesen jeg hadde. Anbefaler han ikke og oppfølgingen opplevde jeg som skikkelig dårlig. Anonymkode: 203d1...f8b On 4/27/2019 at 9:08 AM, AnonymBruker said: Anbefaler heller ikke Tvedt... Han ødela nesen min og gjorde mer enn avtalt. Sliter med angst og depresjon pga dette. Anbefaler deg å gå på flere konsultasjoner hos andre før du bestemmer deg for å gjennomføre operasjon hos Tvedt. Lest om mange som ikke er fornøyde med operasjon hos han. Anonymkode: 203d1...f8b On 5/10/2019 at 10:04 PM, AnonymBruker said: Hei! Så vondt å lese at du har hatt så dårlig erfaringer fra klinikken. Jeg har operert meg der selv og føler også at pengene er skylt ned i vasken. Tvedt gjorde mer enn avtalt på meg og nesen min er mye mindre enn hva vi avtalte. Tippen ble operert på selv om jeg presiserte at jeg ikke ville det, nesebenet er filt ned såpass mye slik at huden "faller" ned i nesegangen min, og arrene etter stingene er fæle. Sykepleieren som skulle ta de ut rev de bare ut og var veldig uprofesjonell. Så jeg er ikke overrasket over hvordan de har behandlet deg. Jeg ville stått på mitt og vært veldig streng med de, slik at de i hvert fall kan få fjernet stingene som sitter i nesen din, ettersom hva sykepleieren sa til de kan de stingene som ikke blir tatt ut forårsake arrvev eller noe. Hvis ikke hadde jeg dratt til en annen klinikk for å få det gjort. Håper det ordner seg for deg! Anonymkode: 203d1...f8b On 5/10/2019 at 9:58 PM, AnonymBruker said: Jeg opererte nesen på Akademiklinikken tidlig i april. De fikk ikke ut alle stingene, noen andre som har opplevd dette? Har fremdeles sting som stikker meg minst tre forskjellige steder i nesa. Kommer ikke til selv, og er sur på hele klinikken, for kirurgen gjorde ikke det som var avtalt og jeg føler at jeg har kastet masse penger rett i do. Anonymkode: 84623...e59 On 5/11/2019 at 11:35 AM, AnonymBruker said: Jeg har opplevd det samme selv. Det tok mange måneder før stingene oppløste seg selv. Jeg begynner og bli litt sjokkert over Akademikliniken og Tvedt. Det er skrevet mye negativt om han den siste tiden. Jeg fikk resultater som er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å sende klage til leder for Akademikliniken og Pasientskadenemnda. Det er viktig at vi klager slik at denne praksisen ikke fortsetter. Anonymkode: b6612...bd5 On 5/14/2019 at 12:19 PM, AnonymBruker said: Mye av det samme har skjedd med meg. Jeg har hatt to operasjoner. Tvedt kom ikke innom og snakket med meg etter operasjonene. Tvedt var ikke tilstede da gipsen ble fjernet. Han virker lite interessert i sitt arbeide og de resultater som fremstår. Han har gjort mer på nesen min som ble avtalt. Jeg synes vi som har hatt mislykkete operasjoner bør gå sammen. Det ser ut som om vi er ganske mange. Anonymkode: b6612...bd5 On 5/14/2019 at 1:23 AM, Bottega said: Herregud, opplevde det samme! Nesen min er skjev og det irriterer meg så utrolig mye. Opererte meg for andre gang hos ham i år og den er enda ikke sånn som den skulle være. Er så utrolig kjipt, for jeg hadde liksom håpet at etter operasjon nummer to, så skulle det bli bedre. Er også tettere i nesa nå(han sa til og med før første operasjon at han skulle forbedre pustingen min, noe som ikke ble gjort noen av gangene). Så utrolig kjedelig.. Det er så mye penger også, pluss at det tar jo på å operere seg. Man går jo igjennom så mye, og man forventer jo at resultatet skal bli bra! Fader så mange for tiden som har negative erfaringer med ham! Hvordan ser tippen din ut? Min tipp er mye spissere på den ene siden enn den andre, som er utrolig rund og stygg. Har du klaget til ham? Har du prøvd å klage til han nå i ettertid? Jeg fikk jo ny operasjon ettersom det ikke ble bra første gangen og han var veldig enig i at resultatet ikke ble bra. Jeg har ikke vært hos han i ettertid etter min andre operasjon. Noe jeg synes er utrolig dårlig av han, er at han ikke så på nesen min etter at gipsen ble tatt av sist. Etter at jeg tok av gipsen ved min første operasjon, så kom han bare inn i maks 5 minutter for å se og så tok han noen bilder før han gikk. Nå sist var han ikke innom, var sykepleieren som tok bilder. Angrer så utrolig mye over at jeg ikke var på konsultasjon hos noen andre enn Tvedt. Nå vil jeg bare at det skal gå minst ett år slik at jeg kan operere meg igjen - absolutt ikke hos ham. Skulle bare så gjerne ønske at resultatet ble bra denne gangen, for det er noe dritt å operere seg. Det er snakk om 60 tusen som har gått rett i dass. Noen som i det hele tatt vet noe om å få pengene tilbake? Jeg synes at nesen min er mye styggere nå enn før jeg i det hele tatt opererte meg(hvert fall forfra). Tippen min er blitt så stygg og jeg sliter så mye med selvbildet mitt for tiden. Må tilføye at jeg ikke har vært hos han på oppfølging etter operasjonen jeg hadde i begynnelsen av året. Bor veldig langt unna, så skal prøve å få det til før sommerferien. Vet ikke hva jeg skal si, og er så redd for å gråte når jeg drar dit, haha.. On 5/14/2019 at 12:31 PM, AnonymBruker said: Jeg var kun på konsultasjon hos Tvedt da jeg hadde hørt lite negativt om han. Burde vært hos flere i forkant. Nesa ble heldigvis ikke ødelagt på noe vis, men skulle gjerne hatt et annet resultat. Men jeg vet jo ikke om andre kirurger kunne gjort noe anderledes. Men hele opplevelsen av Tvedt er ikke bra. Før operasjonen kom han innom i ca 2 minutter hvor han tok bilder. Siden har jeg ikke sett han eller hørt noen ting fra han. En sykepleier tok ut tampongene i nesa dagen etter, og en uke senere tok sykepleieren av gipsen. Helt merkelig at han ikke ønsker å se resultatet? Anonymkode: 76cf5...5f5 On 5/21/2019 at 8:47 PM, AnonymBruker said: Tippen min er som din høres det ut som. For det første så skulle ikke tippen min røres, det presiserte jeg ganske så bra til ham på konsultasjon. Vi ble enige om at vi KUN skulle heve den noe, men ikke noe mer enn det. Jeg var fornøyd med tippen min, jeg - nå har jeg store komplekser for den. Brusken under huden på tippen synes skikkelig godt, og brusken er også skjev. På den ene siden er den kantete og på den andre siden rundere. Han har også gjort tippen smalere, altså sydd sammen, noe jeg hater. Nesen min ser skikkelig operert ut. Men det verste er de funksjonelle skadene. De kan jeg ikke leve med og skal dra litt rundt på konsultasjoner og forhøre meg litt om hva som kan gjøres for å rette opp i alle feilene Tvedt gjorde... Jeg sitter her og kan ikke FATTE hva Tvedt tenkte da han opererte meg. Jeg sitter igjen med et skikkelig dårlig resultat. Anonymkode: 203d1...f8b On 5/21/2019 at 8:50 PM, AnonymBruker said: Og ja, jeg har klagd. Han ser at den er skjev men ønsker ikke å gjøre noe med det. Han svarer meg ikke ordentlig når jeg sier at jeg har funksjonelle skader eller om hvordan nesen min har blitt seende ut. Det virker som om han ikke bryr seg eller gidder å fikse opp i saken. Jeg blir nærmest veivet vekk. Anonymkode: 203d1...f8b On 5/21/2019 at 11:43 PM, AnonymBruker said: Jeg synes at vi som har hatt mislykkede operasjoner burde gå sammen. Hjelpe hverandre og skrive klager. Tvedt gjorde flere inngrep på nesen min som ikke var avtalt på forhånd. Nesen ble hevet, sydd sammen brusk i nesetippen. Jeg var fornøyd med nesen min i front. Jeg har fått depresjon på grunn av dette. Jeg skjønner ikke hva han tenker som kan gjøre noe slik. Han har vist liten interesse og virker ikke engasjert i meg som person. Jeg har hatt to operasjoner. Han snakket ikke med meg etter operasjonene. Han tok ikke ut kompressene dagen etter, han tok ikke av gipsen. Han undersøkte ikke nesen min innvendig før operasjon eller første kontroll etter operasjon. Enda jeg sa at jeg var plaget av tetthet, rennende nese, pipelyd i nesa. Jeg er sjokkert over han. På konsultasjon hoppet han fort over risiko og komplikasjoner. Jeg mener at han har en plikt til å opplyse om dette. Det burde vært standard. Han burde også si helt konkret hvilke inngrep som skal utføres. Og han burde sørge for at han og pasienten er enige om hva skal gjøres, for å sikre at det estetiske ikke blir forskjellig. Jeg er så skuffet og sint på han. Det er ansiktet mitt det er snakk om. Jeg har betalt så mye penger og forventer profesjonalitet og kvalitet. Anonymkode: b6612...bd5 On 5/22/2019 at 12:14 AM, AnonymBruker said: Jeg er enig. Er nødt til å sykmelde meg pga dette, det har ødelagt livet mitt. Klarer ikke å tenke på noe annet. Fått sosial angst og synes det er vondt bare å møte kjæresten min. Det spiser meg opp, rett og slett. Skulle ønske klinikken visste hvor mye de har ødelagt meg. Anonymkode: 203d1...f8b On 4/25/2020 at 12:59 AM, AnonymBruker said: Visste ikke at man skulle få det, jeg.. Jeg fikk i hvert fall ikke det. Fått utrolig dårlig oppfølging. Bjørn Tvedt. Anonymkode: 4dbc0...dd1 Beklager på forhånd for en veldig lang sitering, men ville få med mest mulig like kommentarer om opplevelsen jeg går gjennom. Første kommende tirsdag er det akkurat 4 uker siden jeg opererte meg, og 3 uker siden jeg tok av gipsen. Skal dele innlegget i uker; Konsultasjon: Tvedt virker kort. Han er 2. kirurgen jeg er på konsultasjon hos (forrige var Emmes). Pga kortere reisevei og en god magefølelse bestiller jeg operasjon på samme dag. Han påpeker en skeivhet jeg har i tippen. Tvedt svarer meg aldri direkte når jeg spør om han kan fikse det, jeg får kun høre at ´´neser er ikke perfekte og vi har alle symmetri´´. Vectra fungerer ikke, så vi får ikke tatt 3D bilder. Tvedt tar et bilde av meg i profil mens han løfter meg i nesetippen. Vi tegner litt på et ark og jeg viser profilbilde av Margot Robbie og sier at jeg vil ha en slik nese med en mindre kul. Vi forstår hverandre. Blir enige om at jeg får ta 3D bilder dagen før operasjonen. Han sier det blir en lukket operasjon, at huden min ligger på den tykke siden, og at nesen min er en standard nese han fikser. Operasjonsdagen: Vi tar som avtalt 3D bilder. Blir enige om et resultat, men likevel ser jeg undrende på det. Han blir utålmodig, og sier at ´´reaksjonen din får meg til å tenke at du ikke er moden nok oppi her´´og peker på hodet sitt. Jeg husker jeg blir satt ut, men klarer ikke å huske hva jeg svarer. Men jeg stusser, fordi jeg vil være sikker. Jeg har litt ´´sinte´´nesebor. Han sier vi kan sy det, men sier det på en sånn måte som har en sånn ´´pytt pytt´´undertone. Jeg sier at på ekte er det jo ikke like ille som det er på bilder, og jeg vil ikke ha arr, så vi lar det gå. Puster inn fra oksygenmasken og i neste sekund hører jeg at jeg nå må våkne. Har ikke smerter, bare press i ansiktet. Bjørn kommer innom og viser meg bilder før og rett etter. Jeg tar bilde av det. Han sier ´´Du hadde skeiv neseskillevegg, så det var ikke kun tippen. Det var faktisk en komplisert operasjon´´, før han forsvinner. Uke 1: Går gjennom alle de standard opplevelsene Uke 2: Det er ikke Tvedt som møter meg for å fjerne stingene. En sykepleier gjør dette. Hun er ikke forsiktig nok, men hun er hyggelig. Viser meg hvordan jeg skal teipe, selv om informasjon ang. teiping jeg finner på youtube virker riktigere og mer informativ. Får beskjed om at det er etterkontroll etter 1 og 6 mnd. Overrasket over at Tvedt ikke vil se resultatet etter 12 måneder. Jeg ser en umiddelbar skeivhet i neseryggen. Avfeier det med at det er hovent. Forventet en diger klumpenese, men nesen ser faktisk veldig kantete og rar ut. Sikkert pga hvordan gipsen har sittet. Fra front skremmer den meg, og fra siden elsker jeg nesen min. Det vokser en kule på neseryggen. Jeg har absolutt ingen hevelse og ikke en eneste blåmerke. Etter noen dager klarer jeg å klemme hardt mellom huden på bryna, og det kommer en lyd som skremmer vettet av meg. Jeg ringer de dagen etter for å snakke med noen. Ingen er tilgjengelige, de skal ringe meg opp igjen. Ingen ringer. Uke 3: Altså nå. Beveger meg straks mot uke 3. Kulen på neseryggen har blitt større. Det er fremdeles skeivt. Istedenfor at kun tippen, slik min nese opprinnelig var, er skeivt, er jeg nå skeiv både i tippen og neseryggen. Tvedt sa ikke om han hadde korrigert denne skeivheten på neseryggen, eller ei. Ironisk nok dukker det opp neseoperasjoner fra Tyrkia på instagram feeden min hele tiden (jævla algoritme). De retter opp de styggeste skeivhetene. Når jeg ser på meg selv i speilet får jeg en umiddelbar angst-reaksjon. Vil gråte. Har smått begynt å grue meg til å se på meg selv. Nesen min ligner mer og mer på min gamle nese for hver eneste dag. Allerede på uke 3 har nesen min ´´droppet´´betraktelig. Jeg fikset en nese som pekte nedover og som hadde bred nesetipp. Jeg elsket at den pekte opp. Nå peker den liksom ´´fram´´ og jeg føler det er like før den begynner å peke ned igjen. Fra front er den fremdeles ´´bulbous´´men det er egentlig ikke det som plaget meg aller mest. Det som plaget meg var at det ser ut som jeg har en nebb, som kommer lenger ned når jeg smiler. Dette har jeg fremdeles ... og det er mere synlig nå enn før. Han har løftet tippen, men han har ikke gjort noe med columellaen min. Også klarer jeg ikke å forstå om det er columella, eller om det er nesevingene mine som gir det synet. Fra skrå peker nesen fremdeles ned. -------------------- Jeg sitter her fortvilet og aner ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for konsultasjonen. Redd for at han skylder det på meg. Redd for at jeg ikke var tydelig nok. Redd for at det er min egen feil og mine forventninger til resultat. Redd for at han sier det ikke gjør noe med litt skeivhet, siden asymmetri er så normalt. Dette påvirker meg så utrolig mye psykisk. 60 tusen er mye penger for meg. Å vente 1,5 år før jeg kan operere på nytt er for lenge for meg. Nesen er jo ikke stygg, men det var ikke nesen jeg betalte for eller ønsket meg. Spurte en kollega på jobb om hun så noe forskjell, og hun spurte om jeg hadde farget håret. Forskjellen på nesen min er jo der, men den er veldig minimal. Den er fremdeles like lang, selv om han skulle file den ned. Og jeg var den pasienten som ville ha en naturlig nese, men som likevel ville ha en forandring. Tvedt er så kort, og etter alt jeg leser her, så er jeg bare så redd for at han skal avfeie bekymringene mine. Håper jo nå at det er hevelse og at nesen min skal forandre seg, men hittil har all forandring vært i negativ forstand og jeg klarer bare ikke å forstå hvordan nesen min skal gro rett og på magisk vis vokse oppover. Orker ikke mer. Dette er en veldig, veldig, veldig stor psykisk påkjenning. Anonymkode: 26baf...a86
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3049 Skrevet 17. oktober 2020 Her er et par bilde. Værsåsnill ikke siter meg med bildene!! før operasjon. Fant ikke bilder fra skråvinkel. ............ Simuleringsbildene vi ble enige om ........... Minuttene etter jeg fjernet gips. Veldig fornøyd med profil her! ......... Hvordan nesa mi ser ut nå. Som man kan se er det forskjell på sideprofilen på venstre og høyre. Neseborene er mer synlig fra venstre. Tippen har droppet (og skal sannsynligvis droppe mer). Skeivheten er veldig synlig. Mer synlig enn før. Anonymkode: 26baf...a86
Andrea87 Skrevet 18. oktober 2020 #3050 Skrevet 18. oktober 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.10.2020 den 23.03): Endret 26. januar 2021 av Andrea87 Ville ikke bli sitert med bilde
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3051 Skrevet 18. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan nesa mi ser ut nå. Som man kan se er det forskjell på sideprofilen på venstre og høyre. Neseborene er mer synlig fra venstre. Tippen har droppet (og skal sannsynligvis droppe mer). Skeivheten er veldig synlig. Mer synlig enn før. Ser at den er skjev, men det syns på de førbildene dine også, synes nesa di er mye finere nå enn tidligere selv med skjevheten. Anonymkode: 4d26b...b05 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3052 Skrevet 18. oktober 2020 10 hours ago, Andrea87 said: Jeg ser hvilke bilder i profil som er før og etter operasjon, men ikke ikke hvilke bilde som er før og etter operasjon fra front? Kan du markere bildene fra front før og etter tydeligere? Som jeg skrev tydelig, værsåsnill og ikke siter meg MED bildene. Jeg vil de skal kun bli i denne siden, og ikke bli dratt inn i de neste sidene. Jeg skrev også hvilke som er fra front før og etter. Men det at du ikke klarer å se det, viser jo poenget mitt. Det er ikke så stor forskjell fra før og etter .... siden jeg postet det som anonymt får jeg ikke endret innlegget, men alle de øverste bildene er før. Bildene under er simuleringsbildene og bildene etter er nå. Det siste bilde som er rett etter operasjonen skulle egentlig ikke blitt med, men får ikke fjernet det. Anonymkode: 26baf...a86
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #3053 Skrevet 18. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ser at den er skjev, men det syns på de førbildene dine også, synes nesa di er mye finere nå enn tidligere selv med skjevheten. Anonymkode: 4d26b...b05 Jeg er jo helt enig i at det er mye finere nå, og også at skeivheten var synlig før. Men på ekte kan man se at skeivheten starter litt lengre oppefra. Selv om nesen er mye finere nå er det jo helt drøyt å betale 60 tusen uten at han retter det opp. Det er ikke umulig å rette på en skeivhet, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor han ikke gjorde noe. Dette knuser psyken min. Anonymkode: 26baf...a86
Andrea87 Skrevet 21. oktober 2020 #3054 Skrevet 21. oktober 2020 På 18.10.2020 den 12.53, AnonymBruker skrev: Jeg er jo helt enig i at det er mye finere nå, og også at skeivheten var synlig før. Men på ekte kan man se at skeivheten starter litt lengre oppefra. Selv om nesen er mye finere nå er det jo helt drøyt å betale 60 tusen uten at han retter det opp. Det er ikke umulig å rette på en skeivhet, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor han ikke gjorde noe. Dette knuser psyken min. Anonymkode: 26baf...a86 Synes også nesen din er veldig mye finere nå. Du burde være fornøyd. Men jeg forstår hva du mener ift. tippen fra front- den ser litt lik ut som på før-bildet, og ikke som på det simulerte bildet? Er dette fordi den har droppet veldig mye mer enn «planlagt»? 1
Andrea87 Skrevet 21. oktober 2020 #3055 Skrevet 21. oktober 2020 Det er forresten bare litt over 2 uker til min operasjon nå. Sover nesten ikke, gruer meg sånn. Hver kveld ser jeg videoer på YouTube av 1-uke post-op. pasienter, som ser helt mørbanket ut og som ikke orker å gjøre noenting. Prøver å stålsette meg for en jævlig periode av livet🤣🙈
Marthe123 Skrevet 22. oktober 2020 #3056 Skrevet 22. oktober 2020 Hei! Skal operere hos chiu om noen uker. Noen som har operert hos han som kan være super snille og sende meg før og etter bilde? Evt bare etter? 🤞🤞🤞🤞 Hilsen nervøs!!
Orangechic Skrevet 22. oktober 2020 #3057 Skrevet 22. oktober 2020 På 18.10.2020 den 12.53, AnonymBruker skrev: Jeg er jo helt enig i at det er mye finere nå, og også at skeivheten var synlig før. Men på ekte kan man se at skeivheten starter litt lengre oppefra. Selv om nesen er mye finere nå er det jo helt drøyt å betale 60 tusen uten at han retter det opp. Det er ikke umulig å rette på en skeivhet, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor han ikke gjorde noe. Dette knuser psyken min. Anonymkode: 26baf...a86 Skjønner at du ville hatt den helt rett, men synes den ser kjempeflott ut 😊 Håper du blir mer fornøyd etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3058 Skrevet 22. oktober 2020 Hvor mye kostet det dere for operasjonen og hos hvilken klinikk? Ble dere fornøyd eller ikke? Anonymkode: bda44...d62
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3059 Skrevet 22. oktober 2020 Du som postet de bildene lenger opp her: Nesa di ser foreløpig kjempefin ut, da. Er du sikker på at ikke mesteparten av tingene du selv ser skyldes hevelse? Tenkte bare å oppsummere et par ting som går igjen og er skrevet av kirurger på diverse sider om neseplastikk: De aller fleste skriver at det er umulig å se det endelige resultatet før ett år er gått. Og etter tre-fire måneder (bildene dine var et par uker gamle?) kan man først bare begynne å se konturene av resultatet. Kanskje mer, om man har tynn hud. Nesetippen blir av kirurgen heist høyere enn det som er ment for å være sluttresultatet, fordi han vet at den vil droppe. Når hevelsen går helt ned, så vil den sannsynligvis se bedre ut også der, særlig hvis det er mye hevelse oppå selve nesa. Man blir stort sett bedt om å glemme nesa (Jada, skikkelig lett) frem til ca seks mnd når det er tid for en kontroll. Les litt på realself.com om du ikke har vært der. Det hjalp meg MYE. Har fremdeles «ben« som stikker ut på sidene av neseryggen og veldig hoven tipp (3,5 mnd etter operasjon), men har bestemt meg for å bare se litt «rar» ut frem til kontrollen. Det er bare jeg som legger merke til det. Sakte, men sikkert har ting blitt bedre. Også humpen på neseryggen som dukket opp litt etter bandasjen ble fjernet 😊 Regner med at tiden vil ordne resten, hvis ikke er jeg sikker på at man kan få gjort noe med det. Anonymkode: 81288...de0
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3060 Skrevet 22. oktober 2020 Skal på konsultasjon imorgen hos bjørn tvedt. Står mellom disse: -Bjørn Tvedt -Morten Haug -Kenneth Chiu Virker som Bjørn Tvedt har mest kompetanse/utdanning og erfaring men vil gjerne høre om noen som vil anbefale noen av disse? (Evt hvorfor). Takk på forånd? Anonymkode: 25cd1...769
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå