Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekk ut instagram rhinoplasty_nightmare. Dr. Toriumi har hjulpet henne stakkars :(

Anonymkode: aa3b6...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han skal starte på en annen klinikk 😊 opererte hos han i august og de sa det når jeg tok av gipsen. 

Anonymkode: 66eca...351

Vet du hvor?

Skrevet

Tipper han skal starte eget

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tipper han skal starte eget

Ser han har begynt å følge Asteta, hadde vært gøy om han startet der. Skjer med at alle plutselig skal starte eget når først en starter 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekk ut instagram rhinoplasty_nightmare. Dr. Toriumi har hjulpet henne stakkars :(

Det verste er jo at nesa hennes var helt fin i utgangspunktet. Den gav ansiktet karakter.

Skrevet

Hei, jeg opererte hos Kenneth i sommer. Hvor lang tid tar det før nesen ser rett ut? Nesetippen min er ganske skjev, liksom vridd til både høyre og venstre. Så antar det er hevelse? 

Anonymkode: 3a643...9f7

Skrevet

Hevelse kan vare i 1-3 år. Nesetippen er hoven lengst. Kontakt legen, eventuelt få en second opinion fra en annen lege

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei, jeg opererte hos Kenneth i sommer. Hvor lang tid tar det før nesen ser rett ut? Nesetippen min er ganske skjev, liksom vridd til både høyre og venstre. Så antar det er hevelse? 

Hevelsen kan få nesen til å se skjev ut

Skrevet

Noen som har noe informasjon om Dr. Huseyin Balikci? 

Skrevet

Er det noen her som har noen erfaring med Kvinnesland? Vurderer sterk å operere septum og kosmetisk rette opp nesen hos han

Anonymkode: 358fa...0bd

Skrevet

Anbefaler ikke Kvinnesland. Aldri hørt om. Rødt flagg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler ikke Kvinnesland. Aldri hørt om. Rødt flagg.

Ble anbefalt han av overlegen på Lovisenberg så syns det er veldig rart 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 13.32):

Jeg har litt det samme, men det er bare hevelse fordi det varierer veldig fra dag til dag. Jeg opererte i sommer selv, tippen er det som tar lengst tid og er mest hovent.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det noen her som har noen erfaring med Kvinnesland? Vurderer sterk å operere septum og kosmetisk rette opp nesen hos han

Han virker ikke så dyktig, med tanke på at han har hatt autorisasjon så lenge og såpass få har hørt om han. Kun en tilbakemelding på legelisten, når han har holdt på så lenge og. Det er litt rødt flagg, bare min mening da. Hadde følt meg tryggere på å gå en til en som hadde tilbakemeldinger og folk visste om

Skrevet

Hei :)
Jeg har en konsultasjon med Dr. Håvar Løseth til uken. Kjempenervøs! Har ikke vært på noen konsultasjoner før. Har lest så mye forskjellige erfaringer med operasjon her i denne tråden. Er 100% sikker på at jeg vil ha en neseoperasjon, har spart opp i over 10 år, men blir jo nervøs etter å ha lest alt dette....

Noen som har noen erfaringer med Dr. Håvar Løseth? 

Skrevet
Sitrons skrev (7 timer siden):

Jeg har en konsultasjon med Dr. Håvar Løseth til uken. Kjempenervøs! Har ikke vært på noen konsultasjoner før. Har lest så mye forskjellige erfaringer med operasjon her i denne tråden. Er 100% sikker på at jeg vil ha en neseoperasjon, har spart opp i over 10 år, men blir jo nervøs etter å ha lest alt dette....

Står litt om han på legelisten og denne tråden om du blar tilbake. De fleste som har operert hos han opplever at han gjør for lite. Han har heller ikke 3d bilder

Skrevet
5 minutter siden, Superape said:

Står litt om han på legelisten og denne tråden om du blar tilbake. De fleste som har operert hos han opplever at han gjør for lite. Han har heller ikke 3d bilder

Tusen takk for tilbakemelding ❤️ De legelisten anmeldelsene jeg så var kun positive, så kanskje ikke nærme nok.

Skrevet (endret)
Sitrons skrev (8 timer siden):

Han bruker en skånsom kirurgi, så det blir ikke store forskjellen. Så hvis du ønsker en betydelig forskjell så ville jeg gått til en annen 

Endret av nose99
Skrevet
22 minutter siden, nose99 said:

Han bruker en skånsom kirurgi, så det blir ikke store forskjellen. Så hvis du ønsker en betydelig forskjell så ville jeg fått til en annen 

Takk for informasjonen! Har du noen å anbefale? 

Har bestilt en konsultasjon med Kenneth Chiu også om et par uker. Hørt mye bra om han.

Skrevet
Sitrons skrev (3 minutter siden):

Takk for informasjonen! Har du noen å anbefale? 

Har bestilt en konsultasjon med Kenneth Chiu også om et par uker. Hørt mye bra om han.

Opererte hos Kenneth chiu i juni og kan sterkt anbefale han. Er utrolig fornøyd med nesen, han og hele prosessen i ettertid😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...