Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nesepasient12 skrev (1 minutt siden):

Hevelsen skal være borte nå i følge han, siden jeg har tynn hud. Han hadde ikke noe god svar på hvorfor det ble sånn. Mente at brusk er bevegeliig og selvom om kirurgen gjør alt riktig kan tilhelingen være utenfor hans kontroll.  Det er mange i denne tråden som er misfornøyd med han også. Spiller ingen rolle om han tilbyr ny operasjon når han har gitt et så elendig resultat i første omgang. Hvis han ikke klarte å fikse det her første gangen har jeg lite tillit til at han klarer å fikse en enda mer komplisert nese som han selv har laget.  Dessverre har dette vært bortkasta penger, flott at det gikk fint for deg men husk at mange av komplikasjonene dukker opp i 6-8mnder etter operasjonen. 

Men hvor lenge siden er det du opererte? Ser jo at noen har skrevet de ikke er fornøyde men hvis du sammenligner med bjørn Tvedt som skal være den flinkeste i Norge, så har han lite av det negative. Kan jeg spørre hva du gjorde med nesen? 

Videoannonse
Annonse
Gjest nesepasient12
Skrevet (endret)
nose99 skrev (På 24.8.2022 den 19.19):

Men hvor lenge siden er det du opererte? Ser jo at noen har skrevet de ikke er fornøyde men hvis du sammenligner med bjørn Tvedt som skal være den flinkeste i Norge, så har han lite av det negative. Kan jeg spørre hva du gjorde med nesen? 

Endret av nesepasient12
Skrevet
nesepasient12 skrev (Akkurat nå):

Det nærmer seg 1 år, vil ikke si eksakt siden jeg vil være anonym. Jeg skulle fjerne en kul/hump, og få en svai/gjøre nesen mer feminin og mindre i sin helhet. Misforstå meg ikke, han er sikkert super flink, men jeg fikk et dårlig resultat. Bjørn Tvedt har veldig få negative tilbakemeldinger sammenlignet med hvor mye han har operert. Jeg vil anbefale andre om å spørre detaljert på konsultasjon om hva som skjer hvis nesen blir skjev og hva kirurgen gjør for å forhindre det. Hvis en leser de negative tilbakemeldingene om kenneth så er hakk i nesen og skjevhet en gjenganger. 

Fikk du svai og det andre? Eller føler du han gjorde for lite?. Bjørn Tvedt har jo blant annet mindre tilbakemeldinger på leselisten og mer dårlige, han har 4,6 og Kenneth chiu har 4,9. og hvis du leser her inne så står det mer negativt om Bjørn Tvedt enn Kenneth Chiu. Er fordeler og ulemper med begge kan jeg tenke meg, bare vet om utrolig mange som har fått mislykkede operasjoner hos Bjørn og endt opp med 2 operasjoner der. Og han er veldig lite grei med korreksjon, han skylder på pasientene og tar ikke ansvar. Men man må nesten bare velge selv hva som er viktigst for en, jeg ville ikke hatt en kirurg som nesten aldri er tilgjengelig og feier vekk alt av problemer. Har en venninne som fikk tettere nese hos han og han skyldte på allergi, hun så han ikke engang etter operasjon og nesten ikke før. 

Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (4 minutter siden):

Fikk du svai og det andre? Eller føler du han gjorde for lite?. Bjørn Tvedt har jo blant annet mindre tilbakemeldinger på leselisten og mer dårlige, han har 4,6 og Kenneth chiu har 4,9. og hvis du leser her inne så står det mer negativt om Bjørn Tvedt enn Kenneth Chiu. Er fordeler og ulemper med begge kan jeg tenke meg, bare vet om utrolig mange som har fått mislykkede operasjoner hos Bjørn og endt opp med 2 operasjoner der. Og han er veldig lite grei med korreksjon, han skylder på pasientene og tar ikke ansvar. Men man må nesten bare velge selv hva som er viktigst for en, jeg ville ikke hatt en kirurg som nesten aldri er tilgjengelig og feier vekk alt av problemer. Har en venninne som fikk tettere nese hos han og han skyldte på allergi, hun så han ikke engang etter operasjon og nesten ikke før. 

Nei fikk ikke svaien heller, har en hump som er tilbake, dette kunne tydeligvis raspes ned. Men hele nesen er jo skjev, det ser bare helt elendig ut. Nesen er rett og slett delt og ugjevn, nesten som om den er hakkete. 

Skrevet
nesepasient12 skrev (19 minutter siden):

Nei fikk ikke svaien heller, har en hump som er tilbake, dette kunne tydeligvis raspes ned. Men hele nesen er jo skjev, det ser bare helt elendig ut. Nesen er rett og slett delt og ugjevn, nesten som om den er hakkete. 

Da skjønner jeg at du er misfornøyd, så du har fått en hump tilbake på neseryggen? Hva sa han om den? Var han villig til å operere på nytt for å fjerne den?

Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (19 timer siden):

Da skjønner jeg at du er misfornøyd, så du har fått en hump tilbake på neseryggen? Hva sa han om den? Var han villig til å operere på nytt for å fjerne den?

Det kan raspes ned, ja får korrigering

Skrevet
nesepasient12 skrev (4 timer siden):

Åja, det er det i minste bra da. Hadde blitt for sykt om han ikke ville gitt korrigering. Men var den humpen der hele tiden etter operasjonen eller når begynte den å dukke opp?. Og skal du ta korrigeringen?

Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (12 timer siden):

Åja, det er det i minste bra da. Hadde blitt for sykt om han ikke ville gitt korrigering. Men var den humpen der hele tiden etter operasjonen eller når begynte den å dukke opp?. Og skal du ta korrigeringen?

Dukket opp mnd 5, nei skal ikke ta korrigering hos han. Har ikke tillit til at han klarer å fikse det. Skal operere hos en som heter sercan gode i tyrkia

Skrevet
nesepasient12 skrev (7 timer siden):

Dukket opp mnd 5, nei skal ikke ta korrigering hos han. Har ikke tillit til at han klarer å fikse det. Skal operere hos en som heter sercan gode i tyrkia

Hvor mye tar han Sercan? Er bare greit å vite hvis noe skulle oppstå fordi da vurderer jeg utlandet selv

Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (1 time siden):

Hvor mye tar han Sercan? Er bare greit å vite hvis noe skulle oppstå fordi da vurderer jeg utlandet selv

105k norske

Skrevet

Dean Toriumi opererte nesen til Paul Nassif. Han ligger på rundt 300-400. Göde ligger på 150

Anonymkode: aa3b6...27c

Skrevet
nesepasient12 skrev (20 minutter siden):

105k norske

Det er såpass ja, er hotell inkludert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dean Toriumi opererte nesen til Paul Nassif. Han ligger på rundt 300-400. Göde ligger på 150

Paul Nassif sin nese synes jeg ser alt for falsk ut. Men nå skal det sies at han har designet nesen helt selv men uansett 

Skrevet

Göde sine priser stiger for tiden

Skrevet
nesepasient12 skrev (På 25.8.2022 den 16.00):

Ble du tilbudt korrigering av hele nesen?

Anonymkode: d7178...94d

Skrevet

Skal tenke seg godt om før man operer en nese....for mange kan det bli en besettelse etterpå når de ikke er fornøyde. Ødelagt psykisk.

Økonomisk også...

Anonymkode: 232f0...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skal tenke seg godt om før man operer en nese....for mange kan det bli en besettelse etterpå når de ikke er fornøyde. Ødelagt psykisk.

Økonomisk også...

Anonymkode: 232f0...19f

Enig, og det kan bli en besettelse selv om man er fornøyd. Fordi man ser seg litt blind på den, det merker jeg selv. Tar bilde hver dag og sjekker den hver dag, og tenker på den store deler av dagen. Jeg er super fornøyd og angrer ikke, men lett å tenke at den skulle vært mindre  osv. Og så finner man ofte andre ting man vil fikse, for når nesen blir mindre så oppleves kanskje andre ting som større. Så sterk psyke anbefales 

Skrevet
nesepasient12 skrev (På 26.8.2022 den 9.05):

Hvordan fant du han? Har søkt han opp og det kommer mye informasjon på tyrkisk og lite på engelsk. Og han er ikke på Realself, som ikke er rart. Det er vel et amerikansk selskap. 

Er bare nysgjerrig for hvordan du går frem i prosessen og vurderer at han har god nok kunnskap? 🙂 Er på jakt etter korrigerende kirurg selv. 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Gjest Superape
Skrevet

Jeg opererte hos Kenneth nylig, er veldig fornøyd hittil. Er så vidt på mnd 3 men han fjerna alt jeg var missfornøyd med og har vært tilgjengelig gjennom hele prosessen. Synes at dere som klager bør legge ut bilder. Om noe er skjevt er vel ganske subjektivt. 

Skrevet
Superape skrev (1 time siden):

Jeg opererte hos Kenneth nylig, er veldig fornøyd hittil. Er så vidt på mnd 3 men han fjerna alt jeg var missfornøyd med og har vært tilgjengelig gjennom hele prosessen. Synes at dere som klager bør legge ut bilder. Om noe er skjevt er vel ganske subjektivt. 

Subjektivt? Det var en interessant mening. Trenger vel kun et par øyne for å se om noe er skjevt eller ikke.

Anonymkode: d7178...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...