Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2019 den 1.25):

Jeg har slitt så mye at det har ødelagt både mitt og familiens mitt sitt liv. Jeg måtte droppe ut av universitetet og endte opp på sykehus i flere uker på grunn av skadene jeg ble påført. Har det mye bedre idag, takket være en fantastisk familie, psykolog og fastlege, men sliter fortsatt med tanke på hva slags utfordring jeg har foran meg. Jeg fikk absolutt null(!!!) oppfølging etter operasjonen min, og ble behandlet så dårlig at det er kvalmende. Har kontaktet klinikken, og de mente at hvis det var gjort en feil så hadde jeg krav på en ny operasjon. MEN, jeg nekter å la Dr.Mesic røre nesen min igjen. Selv om han nok er en dyktig kirurg på andre områder innenfor plastikkirurgi, vet han virkelig ikke hva han driver med når deg gjelder neseplastikk, selv om han markedsfører seg som ekspert... Alt jeg likte ved min originale nese (som seg var tydelig klar på at jeg ville bevare), ble fjernet. I likhet med mange andre på nettet som har gått gjennom det samme, føler jeg meg ikke som meg selv lenger. Absoulutt alt har blitt verre etter jeg opererte, alt fra det funksjonelle til det estetiske. Dr.Westvik er den eneste jeg har møtt på som virkelig har fått meg til å føle at det er håp. Er bare så utrolig redd for hva som kan skje, og er derfor bortimot desperat etter å møte noen i akkurat samme situasjon som har fått en "happy ending". 

Anonymkode: f2f9f...124

Trist å lese. Hvordan går det med deg i dag?

Anonymkode: aa3b6...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nese98 skrev (3 timer siden):

Ja Bjørn har sluttet hos akademiklinikken, usikker hvor han starter nå. Kanskje han skal starte opp for seg selv.  Jeg skal ringe og høre med Kenneth hva som dekkes av reoperasjon, følte at jeg ikke spurte om det nok på konsultasjon. Skal operere snart men kanskje jeg setter det på vent

Det er nok lurt, jeg spurte mye om det før jeg opererte og da fikk jeg bekreftelse nok som gjorde at det føltes trygt. Og det har jeg fått i ettertid, han har blant annet tatt meg i mot flere ganger når jeg har hatt en bekymring. Tror at noen alltid vil være misfornøyde uansett hvem man går til, men uansett så ønsker jeg deg masse lykke til hvis det blir operasjon

Skrevet
nose99 skrev (1 time siden):

Det er nok lurt, jeg spurte mye om det før jeg opererte og da fikk jeg bekreftelse nok som gjorde at det føltes trygt. Og det har jeg fått i ettertid, han har blant annet tatt meg i mot flere ganger når jeg har hatt en bekymring. Tror at noen alltid vil være misfornøyde uansett hvem man går til, men uansett så ønsker jeg deg masse lykke til hvis det blir operasjon

Hva mener du med tatt deg inn? Altså har du vært innom klinikken flere ganger etter operasjonen? Hva var grunnen til det, svarer han ikke på melding/sms eller er det noe han måtte titte på?

Skrevet
Nese98 skrev (22 minutter siden):

Hva mener du med tatt deg inn? Altså har du vært innom klinikken flere ganger etter operasjonen? Hva var grunnen til det, svarer han ikke på melding/sms eller er det noe han måtte titte på?

Ja har vært der to ganger etter operasjonen. Var ikke noe store greier, han svarer alltid på mails og meldinger. Det er han veldig flink på, men han ville titte på det i virkeligheten for å få et bedre innblikk og gi meg best mulig hjelp. Han er veldig flink til å roe deg ned om du har en bekymring og tar alt veldig seriøst selv om det kanskje bare er en liten bagatell som ikke betyr noe

Skrevet
nose99 skrev (1 time siden):

Ja har vært der to ganger etter operasjonen. Var ikke noe store greier, han svarer alltid på mails og meldinger. Det er han veldig flink på, men han ville titte på det i virkeligheten for å få et bedre innblikk og gi meg best mulig hjelp. Han er veldig flink til å roe deg ned om du har en bekymring og tar alt veldig seriøst selv om det kanskje bare er en liten bagatell som ikke betyr noe

Ok takk for svar men er det slik at mann betaler for det eller er det inkludert? 

Skrevet
Nese98 skrev (7 minutter siden):

Ok takk for svar men er det slik at mann betaler for det eller er det inkludert? 

Det er inkludert, så du betaler ingenting etter operasjonen. Alt av besøk er gratis uansett hva det måtte være 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 17.21):

Så heldig du og dine venner er da. Jeg har også operert hos Chiu, og jeg er misfornøyd. Hadde dog ikke gått til noen andre i Norge heller, nå som Westvik har gitt seg. Skulle ønske jeg var en av de med bare et hakk. Og nei, han er lite villig til å fikse noe som helst selvom det er mye som ikke stemmer. Kjempe hyggelig fyr ellers, det er vi enige om. 

Anonymkode: d7178...94d

Hva var «problemet» med nesen? Og ble ikke resultatet bra? Har heller ikke bare den klassiske «humpen» på nesen, som nok er enklere å fikse enn rund/tykk nedsunken midtdel nese…

Anonymkode: f78ea...faa

Skrevet

Jeg føler meg trist fordi jeg henger etter og kommer meg ikke videre. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke råd til å betale 60 000 nok for operasjon og har ikke lyst å operere billigere i utlandet. Vet ikke hvilken kirurg som er best på å fikse min type nese. Kommer meg ikke videre i livet og det er flere operasjoner jeg vil ha. 

Anonymkode: 905f6...a25

Skrevet

Man skal ikke røyke før en operasjon, men hva gjør man når man er sterkt påvirket av naboens tobakksbrukt på daglig basis. Er passiv røyk en risikofaktor før operasjon?

Skrevet
On 7/28/2022 at 6:42 PM, AnonymBruker said:

Fornøyd så langt? :)

Anonymkode: 8570b...3b8

Her kommer et sent svar fra meg! Er fornøyd, nesen er definitivt smalere og stikker ikke så langt ut fra ansiktet. En klar forbedring. Neseborene har ujevn størrelse, og jeg har blitt tilbudt inngrep for å fikse det om det viser seg at det ikke er hevelse. Er mest spent på tippen, men har fått beskjed om at det er mye hevelse i den fortsatt så jeg får ikke vurdert den ennå. Vil 100% si at nesa ser bedre ut og mye mer elegant ut i ansiktet mitt nå enn før operasjonen 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man skal ikke røyke før en operasjon, men hva gjør man når man er sterkt påvirket av naboens tobakksbrukt på daglig basis. Er passiv røyk en risikofaktor før operasjon?

Vil tro at all nikotin er uheldig, da det reduserer sårtilheling… tror dog at nikotindosen fra naboens røyking er minimal 

Skrevet
On 6/30/2022 at 12:23 PM, AnonymBruker said:

Ja, jeg er spent på dine vegne🙂 Ønsker gjerne oppdatering. Har selv vurdert å ringe han for konsultasjon for det jeg må rette opp i (i tillegg til USA) da. 

Anonymkode: 3ceb1...19b

Skrev litt om han nå, glemte det vekk at jeg lovet å gi tilbakemelding her

Skrevet
Kirurgi97 skrev (4 timer siden):

Her kommer et sent svar fra meg! Er fornøyd, nesen er definitivt smalere og stikker ikke så langt ut fra ansiktet. En klar forbedring. Neseborene har ujevn størrelse, og jeg har blitt tilbudt inngrep for å fikse det om det viser seg at det ikke er hevelse. Er mest spent på tippen, men har fått beskjed om at det er mye hevelse i den fortsatt så jeg får ikke vurdert den ennå. Vil 100% si at nesa ser bedre ut og mye mer elegant ut i ansiktet mitt nå enn før operasjonen 

Hvem opererte du hos?

Skrevet
6 hours ago, nose99 said:

Hvem opererte du hos?

Løseth

Skrevet
Kirurgi97 skrev (2 timer siden):

Løseth

Gjør han en del? Eller er han mer den typen som ikke vil gjøre for mye?. Så du stor forskjell fra din gamle nese?

Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (På 22.8.2022 den 15.16):

Gjør han en del? Eller er han mer den typen som ikke vil gjøre for mye?. Så du stor forskjell fra din gamle nese?

Det virker som om du driver reklame for Kenneth Chiu. Jeg er fullstendig enig i at han er hyggelig og alltid tilgjengelig men selve resultatet han ga meg er elendig. Nesen er mye tjukkere/brede i fronten enn det den var, i tillegg er nesen helt skjev, jeg ser at en annen skrev at nesen også ble skjev etter operasjonen hos han. Samma har jeg erfart, nesetippen min er vridd til høyre og selve neseryggen er skjev også. I tilegg ser det ut som om det stikker bein ut ved nesetippen. Han sa hele tiden at det var hevelse. Hevelse er normalt og vanlig, men at nesen er såpass skjev etter operasjonen når den aldri var skjev i utgangspunktet er bare rart. Jeg har dessverre ikke råd til å betale for ny operasjon, jeg puster også dårligere nå. Kan hende jeg har hatt maks uflaks, men er veldig skuffa. 

Skrevet

Huff så jævlig… skulle jo ikke forekomme av «norges beste».. Alle kan gjøre feil, men burde være ydmyk og fikse det da. Blir så usikker, når selv «norges» beste gjør sånne feil.. men vil ikke operere i utlandet

Skrevet

Er det lenge siden du opererte?

Skrevet (endret)
nesepasient12 skrev (3 timer siden):

Det virker som om du driver reklame for Kenneth Chiu. Jeg er fullstendig enig i at han er hyggelig og alltid tilgjengelig men selve resultatet han ga meg er elendig. Nesen er mye tjukkere/brede i fronten enn det den var, i tillegg er nesen helt skjev, jeg ser at en annen skrev at nesen også ble skjev etter operasjonen hos han. Samma har jeg erfart, nesetippen min er vridd til høyre og selve neseryggen er skjev også. I tilegg ser det ut som om det stikker bein ut ved nesetippen. Han sa hele tiden at det var hevelse. Hevelse er normalt og vanlig, men at nesen er såpass skjev etter operasjonen når den aldri var skjev i utgangspunktet er bare rart. Jeg har dessverre ikke råd til å betale for ny operasjon, jeg puster også dårligere nå. Kan hende jeg har hatt maks uflaks, men er veldig skuffa. 

Driver ikke reklame bare fordi jeg og ganske mange andre er fornøyde. Hvis du ser så hører du mer positivt enn negativt. Men hvor lenge siden er det du opererte da? I noen tilfeller så tar jo hevelse veldig lang tid, spesielt hvis du har gjort mye eller hatt åpen operasjon. Hos meg vil hevelsen vare godt over 1 år pga inngrepet. Men hva sier han da? Når du tar opp dette?. Noen gir jo avslag i pris på ny operasjon blant annet

Endret av nose99
Gjest nesepasient12
Skrevet
nose99 skrev (2 minutter siden):

Driver ikke reklame bare fordi jeg og ganske mange andre er fornøyde. Hvis du ser så hører du mer positivt enn negativt. Men hvor lenge siden er det du opererte da? I noen tilfeller så tar jo hevelse veldig lang tid, spesielt hvis du har gjort mye eller hatt åpen operasjon. Hos meg vil hevelsen vare godt over 1 år pga inngrepet. Men hva sier han da? Når du tar opp dette?. Noen gir jo avslag på ny operasjon blant annet

Hevelsen skal være borte nå i følge han, siden jeg har tynn hud. Han hadde ikke noe god svar på hvorfor det ble sånn. Mente at brusk er bevegeliig og selvom om kirurgen gjør alt riktig kan tilhelingen være utenfor hans kontroll.  Det er mange i denne tråden som er misfornøyd med han også. Spiller ingen rolle om han tilbyr ny operasjon når han har gitt et så elendig resultat i første omgang. Hvis han ikke klarte å fikse det her første gangen har jeg lite tillit til at han klarer å fikse en enda mer komplisert nese som han selv har laget.  Dessverre har dette vært bortkasta penger, flott at det gikk fint for deg men husk at mange av komplikasjonene dukker opp i 6-8mnder etter operasjonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...