AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3901 Skrevet 5. august 2022 Hei! Ser det er flere med erfaring her inne som har operert i Norge. Jeg skal endelig operere nesen (stor-bred tipp, og litt hengende). Jeg har gjort litt research og som det ser ut nå står valget mellom Håvar Løseth og Kennet Chiu Håvar Løseth bruker en skånsom teknikk som er positivt, men ikke om det går ut på hvor mye som kan endres og påvirke resultatet. Noen med erfaring som har endret på en stor/rund nesetipp? Særlig hos en av disse (men tar også mot tips til andre leger med stor takk) Anonymkode: f78ea...faa
Gjest Nese98 Skrevet 5. august 2022 #3902 Skrevet 5. august 2022 (endret) . Endret 5. august 2022 av Nese98
Gjest Nese98 Skrevet 5. august 2022 #3903 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hei! Ser det er flere med erfaring her inne som har operert i Norge. Jeg skal endelig operere nesen (stor-bred tipp, og litt hengende). Jeg har gjort litt research og som det ser ut nå står valget mellom Håvar Løseth og Kennet Chiu Håvar Løseth bruker en skånsom teknikk som er positivt, men ikke om det går ut på hvor mye som kan endres og påvirke resultatet. Noen med erfaring som har endret på en stor/rund nesetipp? Særlig hos en av disse (men tar også mot tips til andre leger med stor takk) Anonymkode: f78ea...faa Kenneth er mer erfaren, håvar har ikke operert kosmetisk lenge. Ikke vær så opptatt av teknikken heller men mer av hvilke resultater kirurgen har. Chiu hadde flere før/etter bilder når jeg var på konsultasjon og har operert en del neser med tykk hud. Håvar var hyggelig men han har nylig starta med kosmetiske operasjoner. Jeg ville valgt chiu, samtidig står det mye negatiht om bærums klinikken generelt. Jeg skal operere hos chiu om par uker
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #3904 Skrevet 5. august 2022 Ok takk for info! Ja heller mot Chiu, har du fått sett noe 3D bilde mtp forventet resultat? Anonymkode: f78ea...faa
Gjest Nese98 Skrevet 5. august 2022 #3905 Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok takk for info! Ja heller mot Chiu, har du fått sett noe 3D bilde mtp forventet resultat? Anonymkode: f78ea...faa Ja du får det på konsultasjon
Gjest nose99 Skrevet 7. august 2022 #3906 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 16.44): Hei! Ser det er flere med erfaring her inne som har operert i Norge. Jeg skal endelig operere nesen (stor-bred tipp, og litt hengende). Jeg har gjort litt research og som det ser ut nå står valget mellom Håvar Løseth og Kennet Chiu Håvar Løseth bruker en skånsom teknikk som er positivt, men ikke om det går ut på hvor mye som kan endres og påvirke resultatet. Noen med erfaring som har endret på en stor/rund nesetipp? Særlig hos en av disse (men tar også mot tips til andre leger med stor takk) Anonymkode: f78ea...faa Opererte hos Kenneth chiu for 5 uker siden, anbefaler han på det sterkeste. Utrolig dyktig, han har blant annet gjort mye revivsion på neser som er ødelagte fra andre kirurger. Og selv om han Håvar bruker en mer skånsom metode så tror jeg man får en betydelig mindre forskjell, noe som er litt kjipt når man først bruker så mye penger. Jeg hadde åpen operasjon av nesen og har ikke fått noe arr. Gjorde i tillegg ganske mye med nesen, det motsatte av skånsom operasjon og har ingenting som tilsvarer at jeg har operert. Han bruker også 3D simulator for å vise utgangspunkt
Gjest nose99 Skrevet 7. august 2022 #3907 Skrevet 7. august 2022 Nese98 skrev (På 5.8.2022 den 17.24): Kenneth er mer erfaren, håvar har ikke operert kosmetisk lenge. Ikke vær så opptatt av teknikken heller men mer av hvilke resultater kirurgen har. Chiu hadde flere før/etter bilder når jeg var på konsultasjon og har operert en del neser med tykk hud. Håvar var hyggelig men han har nylig starta med kosmetiske operasjoner. Jeg ville valgt chiu, samtidig står det mye negatiht om bærums klinikken generelt. Jeg skal operere hos chiu om par uker Masse lykke til, du kommer nok til å bli veldig fornøyd. Bedre kirurg skal du lete lenger etter, han tar seg tid og følger deg utrolig bra opp i ettertid. Vet mange som Bjørn Tvedt osv ikke er så flinke på det.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3908 Skrevet 9. august 2022 Herlig! Virker ut som mange er fornøyd med han, og at han er flink estetisk og tørr å «ta i litt» for å skape ønsket endring. 3D simulator er jo fantastisk og man får avklart forventningene sammen! Anonymkode: f78ea...faa
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #3909 Skrevet 12. august 2022 Har hørt om flere som er misfornøyd med chiu, og nesten samtlige har fått samme hakk øverst på nesa? Anonymkode: d3878...3be
Gjest nose99 Skrevet 13. august 2022 #3910 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har hørt om flere som er misfornøyd med chiu, og nesten samtlige har fått samme hakk øverst på nesa? Anonymkode: d3878...3be Er ikke veldig mange som er misfornøyd med han i motsetning til mange andre kirurger her i landet. Han er den som har minst negative tilbakemeldinger og flest stjerner. Jeg har ikke fått hakk og heller ingen av vennene mine, så kjenner meg ikke igjen i den uttalelsen. Alltid noen som vil bli misfornøyde, men samtlige blir feil å si bare fordi noen få har nevnt det. Det kan skje med alle uansett hvem man går til, han er veldig grei med å fikse opp i det i hvert fall og du er sikret ny operasjon hos han hvis noe ikke skulle stemme. Han er greiere enn for eksempel Bjørn Tvedt med å gi ny operasjon og rette opp i ting. Så tror man skal dra til kirurgen og heller danne seg en mening, fremfor å høre på 2-3 stykker. Står fryktelig mye negativt om de andre kirurgene, sammenlignet med chiu.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3911 Skrevet 19. august 2022 nose99 skrev (På 13.8.2022 den 17.17): Er ikke veldig mange som er misfornøyd med han i motsetning til mange andre kirurger her i landet. Han er den som har minst negative tilbakemeldinger og flest stjerner. Jeg har ikke fått hakk og heller ingen av vennene mine, så kjenner meg ikke igjen i den uttalelsen. Alltid noen som vil bli misfornøyde, men samtlige blir feil å si bare fordi noen få har nevnt det. Det kan skje med alle uansett hvem man går til, han er veldig grei med å fikse opp i det i hvert fall og du er sikret ny operasjon hos han hvis noe ikke skulle stemme. Han er greiere enn for eksempel Bjørn Tvedt med å gi ny operasjon og rette opp i ting. Så tror man skal dra til kirurgen og heller danne seg en mening, fremfor å høre på 2-3 stykker. Står fryktelig mye negativt om de andre kirurgene, sammenlignet med chiu. Så heldig du og dine venner er da. Jeg har også operert hos Chiu, og jeg er misfornøyd. Hadde dog ikke gått til noen andre i Norge heller, nå som Westvik har gitt seg. Skulle ønske jeg var en av de med bare et hakk. Og nei, han er lite villig til å fikse noe som helst selvom det er mye som ikke stemmer. Kjempe hyggelig fyr ellers, det er vi enige om. Anonymkode: d7178...94d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #3912 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så heldig du og dine venner er da. Jeg har også operert hos Chiu, og jeg er misfornøyd. Hadde dog ikke gått til noen andre i Norge heller, nå som Westvik har gitt seg. Skulle ønske jeg var en av de med bare et hakk. Og nei, han er lite villig til å fikse noe som helst selvom det er mye som ikke stemmer. Kjempe hyggelig fyr ellers, det er vi enige om. Anonymkode: d7178...94d Hva gikk «galt» med din operasjon? Jeg vurderer å bruke han neste år, har en operasjon som ikke ble så bra (fra annen kirurg). Anonymkode: 5702f...b3b
Hulderen Skrevet 19. august 2022 #3913 Skrevet 19. august 2022 nose99 skrev (På 13.8.2022 den 17.17): Er ikke veldig mange som er misfornøyd med han i motsetning til mange andre kirurger her i landet. Han er den som har minst negative tilbakemeldinger og flest stjerner. Jeg har ikke fått hakk og heller ingen av vennene mine, så kjenner meg ikke igjen i den uttalelsen. Alltid noen som vil bli misfornøyde, men samtlige blir feil å si bare fordi noen få har nevnt det. Det kan skje med alle uansett hvem man går til, han er veldig grei med å fikse opp i det i hvert fall og du er sikret ny operasjon hos han hvis noe ikke skulle stemme. Han er greiere enn for eksempel Bjørn Tvedt med å gi ny operasjon og rette opp i ting. Så tror man skal dra til kirurgen og heller danne seg en mening, fremfor å høre på 2-3 stykker. Står fryktelig mye negativt om de andre kirurgene, sammenlignet med chiu. Går hele venneflokken og tar kollektiv neseplastikk? Hadde virkelig dere alle stygge neser, eller driver dere med gruppepress? 5
Gjest nose99 Skrevet 19. august 2022 #3914 Skrevet 19. august 2022 (endret) Hulderen skrev (3 timer siden): Går hele venneflokken og tar kollektiv neseplastikk? Hadde virkelig dere alle stygge neser, eller driver dere med gruppepress? Er kun snakk om 2 og ikke noe gruppepress nei. Jeg har snakket om å operere siden jeg var 13 år pga mobbing i oppveksten, hadde en nese med ganske stor hump. Så jeg hadde veldig god grunn Endret 19. august 2022 av nose99
Gjest nose99 Skrevet 19. august 2022 #3915 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så heldig du og dine venner er da. Jeg har også operert hos Chiu, og jeg er misfornøyd. Hadde dog ikke gått til noen andre i Norge heller, nå som Westvik har gitt seg. Skulle ønske jeg var en av de med bare et hakk. Og nei, han er lite villig til å fikse noe som helst selvom det er mye som ikke stemmer. Kjempe hyggelig fyr ellers, det er vi enige om. Anonymkode: d7178...94d Så leit å høre, hva har gått galt eller hva er du misfornøyd med? Har bare fått inntrykk av at han er grei med korrigering hvis man er misfornøyd, ut i fra det han har sagt og flere andre har skrevet her
Hulderen Skrevet 19. august 2022 #3916 Skrevet 19. august 2022 nose99 skrev (2 minutter siden): Er kun snakk om 2 og ja alle hadde stygge neser. Hump på neseryggen Når det bare var to, så var det litt voldsomt å omtale dem som «ingen av vennene mine», du fikk det til å høres ut som en 10-15 stk.
Gjest nose99 Skrevet 19. august 2022 #3917 Skrevet 19. august 2022 Hulderen skrev (1 minutt siden): Når det bare var to, så var det litt voldsomt å omtale dem som «ingen av vennene mine», du fikk det til å høres ut som en 10-15 stk. jeg har flere bekjente (ikke i omgangskrets) som jeg snakker regelmessig med, som også har operert der. Men kunne formulert meg annerledes ja, men har 2 nære venner som har operert hos han inkludert meg selv. Ingen grunn til å begynne å bli barnslig og komme med usaklige kommentarer
Gjest Nese98 Skrevet 21. august 2022 #3918 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.8.2022 den 17.21): Så heldig du og dine venner er da. Jeg har også operert hos Chiu, og jeg er misfornøyd. Hadde dog ikke gått til noen andre i Norge heller, nå som Westvik har gitt seg. Skulle ønske jeg var en av de med bare et hakk. Og nei, han er lite villig til å fikse noe som helst selvom det er mye som ikke stemmer. Kjempe hyggelig fyr ellers, det er vi enige om. Anonymkode: d7178...94d Hei jeg skal operere hos han snart. Hva er han ikke villig til å endre? Ble veldig nervøs nå. Bjørn tvedt har også sluttet hos akademiklinikken, westwik hr også slutta. Bare Kenneth igjen, er så redd for å angre
Gjest nose99 Skrevet 21. august 2022 #3919 Skrevet 21. august 2022 (endret) Nese98 skrev (50 minutter siden): Hei jeg skal operere hos han snart. Hva er han ikke villig til å endre? Ble veldig nervøs nå. Bjørn tvedt har også sluttet hos akademiklinikken, westwik hr også slutta. Bare Kenneth igjen, er så redd for å angre Har Bjørn sluttet? Vet du hvorfor? Så merkelig. Jeg har i hvert fall bare god opplevelse og fått bekreftet at ved tilfeller hvor for lite er filt ned osv så opererer han på nytt. Men at hvis man kommer tilbake med småting som går mer på det overfladiske så tror jeg nok ikke han er like villig til å kjøre en ny operasjon . Men hvis det handler om at nesen er skjev, klump ikke er filt nok ned osv så opererer han på nytt. Så synes det er viktig å skille mellom det, han er veldig opptatt av pusting og nesen funksjon skal i varetas. Så hvis han sier nei til ny operasjon i enkelte tilfeller tenker jeg at han har god grunn. Man må huske at en sekundær operasjon krever mer og det er mye mer som kan gå galt, så hvis det bare er småting så tenker jeg at han ikke risikerer å ødelegge nesen for å få fikse noe som ikke har en stor betydning hvis nesen ellers er fin. Mange vil jo ikke engang operere sekundære operasjoner grunnet det at man ikke vet hvordan resultatet vil bli. Har vært i kontakt med flere anerkjente kirurger som har fortalt meg det Endret 21. august 2022 av nose99
Gjest Nese98 Skrevet 21. august 2022 #3920 Skrevet 21. august 2022 nose99 skrev (1 time siden): Har Bjørn sluttet? Vet du hvorfor? Så merkelig. Jeg har i hvert fall bare god opplevelse og fått bekreftet at ved tilfeller hvor for lite er filt ned osv så opererer han på nytt. Men at hvis man kommer tilbake med småting som går mer på det overfladiske så tror jeg nok ikke han er like villig til å kjøre en ny operasjon . Men hvis det handler om at nesen er skjev, klump ikke er filt nok ned osv så opererer han på nytt. Så synes det er viktig å skille mellom det, han er veldig opptatt av pusting og nesen funksjon skal i varetas. Så hvis han sier nei til ny operasjon i enkelte tilfeller tenker jeg at han har god grunn. Man må huske at en sekundær operasjon krever mer og det er mye mer som kan gå galt, så hvis det bare er småting så tenker jeg at han ikke risikerer å ødelegge nesen for å få fikse noe som ikke har en stor betydning hvis nesen ellers er fin. Mange vil jo ikke engang operere sekundære operasjoner grunnet det at man ikke vet hvordan resultatet vil bli. Har vært i kontakt med flere anerkjente kirurger som har fortalt meg det Ja Bjørn har sluttet hos akademiklinikken, usikker hvor han starter nå. Kanskje han skal starte opp for seg selv. Jeg skal ringe og høre med Kenneth hva som dekkes av reoperasjon, følte at jeg ikke spurte om det nok på konsultasjon. Skal operere snart men kanskje jeg setter det på vent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå