Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ta toget hjem rett etter operasjonen eller må man være i ro? Har ikke mulighet for å være med noen etter operasjon. Må være helt alene. 

Anonymkode: c6cc4...a9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2021 den 2.27):

Kan jeg ta toget hjem rett etter operasjonen eller må man være i ro? Har ikke mulighet for å være med noen etter operasjon. Må være helt alene. 

Anonymkode: c6cc4...a9f

Anbefaler deg ikke å ta toget hjem rett etter operasjon, man er ganske mørbanka da. Anbefaler deg å heller sove en natt på hotell feks om du bor langt unna.

Anonymkode: 4dbc0...dd1

Skrevet
SofiaK skrev (På 16.9.2021 den 2.20):

Noen som har erfaring med sekundæroperasjon i Norge eller utlandet?

Jeg har tatt sekundæroperasjon hos Westvik. Du kan sende meg pm om du vil:)

Skrevet
Lucky87 skrev (På 15.8.2021 den 16.14):

Nei, jeg skal dit nå, og vil bestemme meg etter det fysiske møtet. Hvilket inntrykk satt du igjen med etter å ha vært hos han?

Skal gjøre det hos Westvik! 8 dager igjen 😉 Kjenner jeg gruer meg litt nå. Fikk veldig godt inntrykk av han. Når jeg tok silikon gikk jeg til altfor mange kirurger og ble bare veldig forvirret. Virker som han er opptatt av et naturlig resultat. Iallfall i forhold til bildene jeg fikk se under konsultasjonen. 

Skrevet
catgirl89 skrev (På 20.9.2021 den 21.26):

Jeg har tatt sekundæroperasjon hos Westvik. Du kan sende meg pm om du vil:)

Ble du fornøyd? Jeg skal dit om 8 dager for første gang. 

Skrevet

Hei. Jeg lurer på om noen har erfaring med endring av nesetip hovedsakelig. Nesen min har verken hump eller dropp, egentlig ikke så ille fassong og er rett. Problemet er at den oppleves for stor til ansiktet og jeg ønsker å gjøre inntrykket av den mindre. 

Anonymkode: 294a0...2bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat fjernet gipsen og må si at jeg ble litt redd når jeg så meg i speilet. Jeg har nok en del hevelse nå.

Jeg tatt reduksjon av nesehump og gjort nesen kortere blant annet, men fra siden ser det fortsatt ut til at nesehumpen fremdeles buer et snev oppover.

Er det vanlig under hevelsen? Vil dette mest sannsynlig endre seg? 

Skrevet
Hns skrev (På 29.9.2021 den 17.19):

Jeg har akkurat fjernet gipsen og må si at jeg ble litt redd når jeg så meg i speilet. Jeg har nok en del hevelse nå.

Jeg tatt reduksjon av nesehump og gjort nesen kortere blant annet, men fra siden ser det fortsatt ut til at nesehumpen fremdeles buer et snev oppover.

Er det vanlig under hevelsen? Vil dette mest sannsynlig endre seg? 

Gjør deg selv en kjempetjeneste å ikke døm nesen din før minst 4-5 uker. Først da begynner den å ligne på ferdig resultat. Alt er hovent, står, ikke satt de første ukene. Snakker av erfaring! Jeg ble også kjemperedd. Men endte opp veldig, veldig happy med resultatet til Westvik :) 

Anonymkode: a908f...479

Skrevet

Til alle dere som spør her om før og etter bilder, du får se bilder når du er på konsultasjon hos kirurgen. Hvis ikke, finn en annen kirurg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gjør deg selv en kjempetjeneste å ikke døm nesen din før minst 4-5 uker. Først da begynner den å ligne på ferdig resultat. Alt er hovent, står, ikke satt de første ukene. Snakker av erfaring! Jeg ble også kjemperedd. Men endte opp veldig, veldig happy med resultatet til Westvik :) 

Takk.

Må nok bare ta tiden til hjelp! Hadde ikke trodd at belastningen psykisk etter at gipsen kom av skulle være så stor. Er vanskelig å forestille seg hvordan resultat vil bli nå som jeg ligner på en avatar.

Skrevet

Noen som har fått en såkalt «inverted v-deformity» etter neseplastikk, og har korrigert den med sekundær-operasjon?

Skrevet
Natalie96 skrev (På 18.5.2021 den 11.32):

Jeg var og er helt lik. Hadde gjort det for flere år siden om dette ikke var en bekymring. Jeg har operasjon om noen uker nå og har nettopp fortalt foreldrene mine om det. Jeg brukte flere år på å overtenke hvordan de skulle reagere da de ikke er for plastikkirurgi generelt, men det gikk så utrolig bra og nå er jeg kjempe lettet. Noen venninner vet om det nå og tar det helt fint. Det er dog ingen som mener at det er nødvendig, men støtter meg fordet. Jeg tenker mye på hvordan andre kommer til å reagere, og orker ikke å måtte forklare meg for alle muligens i min nærhet. Men mine nærmeste var min største bekymring og de overrasket meg på en utrolig positiv måte i dette! Så tenker jeg at det ikke kan ta så alt for lang tid før folk venner seg til min nye nese heller...🤥

Hvem som opererte deg?  

Skrevet

Er det noen som opererte nesen på Aleris i Stavanger? Trenger litt info 

Hadde konsultasjon hos Jörg Törpel men fikk ikke se bilder før og etter,og vil gjerne vet hvis han er god og noen kan anbefale han?! 

Skrevet (endret)

Jeg har det virkelig ikke bra nå. Nesen min er  blitt altfor kort og tippen peker delvis oppover. Jeg hadde i utgangspunktet en litt lang nese, men nå er den altfor for kort. Jeg ser ikke ut i profil!!! Og forfra har jeg nå en bulbous nese.

jeg hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men jeg skulle ønske dette bare var et mareritt jeg snart våknet fra. Jeg savner min gamle nese.

jeg opererte for 1,5 uke siden og forstår at jeg sikkert har en del hevelse. Men lengden på nesen vil ikke bli noe bedre om den går ned?  Har noen opplevd det samme? At de sitter igjen med en for kort nese som peker opp? 

Endret av Hns
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sier bare: Ikke gjør det.

Anonymkode: 370c0...5b7

• Liker 1
Skrevet
Hns skrev (15 timer siden):

Jeg har det virkelig ikke bra nå. Nesen min er  blitt altfor kort og tippen peker delvis oppover. Jeg hadde i utgangspunktet en litt lang nese, men nå er den altfor for kort. Jeg ser ikke ut i profil!!! Og forfra har jeg nå en bulbous nese.

jeg hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men jeg skulle ønske dette bare var et mareritt jeg snart våknet fra. Jeg savner min gamle nese.

jeg opererte for 1,5 uke siden og forstår at jeg sikkert har en del hevelse. Men lengden på nesen vil ikke bli noe bedre om den går ned?  Har noen opplevd det samme? At de sitter igjen med en for kort nese som peker opp? 

Hvor operere du? 

Skrevet

Hei igjen 😊 

Er det noen som har operert nesen på Aleris i Stavanger? 

Trenger svar snart 

Skrevet
Hns skrev (På 1.10.2021 den 17.27):

Takk.

Må nok bare ta tiden til hjelp! Hadde ikke trodd at belastningen psykisk etter at gipsen kom av skulle være så stor. Er vanskelig å forestille seg hvordan resultat vil bli nå som jeg ligner på en avatar.

Jeg forstår deg så godt, jeg hadde det akkurat likt. Det er det eneste jeg har å utsette på hele min prossess med operasjon: jeg skulle ønske klinikken hadde snakket, om så bare 5 min med meg om at dette kunne skje. Jeg hadde det HELT grusomt i 1-2 uker etter jeg fjernet gipsen. Jeg hengte handuker over alle speil, gråt, gråt og gråt. Så sitter jeg her, 6 mnd senere og er superhappy. Det beste jeg har gjort for meg selv. Gi det tid ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår deg så godt, jeg hadde det akkurat likt. Det er det eneste jeg har å utsette på hele min prossess med operasjon: jeg skulle ønske klinikken hadde snakket, om så bare 5 min med meg om at dette kunne skje. Jeg hadde det HELT grusomt i 1-2 uker etter jeg fjernet gipsen. Jeg hengte handuker over alle speil, gråt, gråt og gråt. Så sitter jeg her, 6 mnd senere og er superhappy. Det beste jeg har gjort for meg selv. Gi det tid ❤️ 

Takk for at du deler det.

Må si at jeg allerede ser en vesentlig forskjell etter at litt hevelse har gått ned. Jeg er mye mer optimistisk idag. Alle burde være klar over hvilken påkjenning de første ukene kan være! 

Skrevet
Hns skrev (7 timer siden):

Takk for at du deler det.

Må si at jeg allerede ser en vesentlig forskjell etter at litt hevelse har gått ned. Jeg er mye mer optimistisk idag. Alle burde være klar over hvilken påkjenning de første ukene kan være! 

Kan du skrive hvor ble du operert? Og hvem som opererte? 

Det er viktig for meg 

Takk 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...