Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lucky87
Skrevet
On 6/21/2021 at 12:07 PM, AnonymBruker said:

Vet noen hvor Kenneth Chiu opererer nå? Jeg skulle korrigere nesa hos han etter at han har operert meg for 2 år siden. Han har til og med sagt at jeg skal få korrigeringen dekket på siste konsultasjon jeg var hos han for en måned siden. Jeg fikk beskjed om å tenke på om jeg ønsket å gjennomføre ny operasjon. Han sa han skulle slutte der, men ikke hvor for. I dag når jeg ringte for å bestille tid for reoperasjon så fikk jeg beskjed om at han ikke lenger er på Aleris Colosseum og at jeg må ringe tilbake etter sommeren for å få time på konsultasjon hos noen andre. 

Får jeg ikke rettet på nesen min nå allikevel da? Kenneth skulle operere meg på nytt kostnadsfritt. 

Anonymkode: 17c8a...d84

Ja, Kenneth Chiu holder på å starte opp for seg selv nå. Klinikken åpner ikke før i oktober, men tror han har nettsidene oppe og går. Klinikken heter i alle fall: Asteta Clinic 😊

Skrevet
Lucky87 skrev (På 11.8.2021 den 19.11):

Solstråle81: Håper du fortsatt er fornøyd etter operasjonen, nå er det jo gått et år siden du ble operert vel...? Jeg skal på konsultasjon til Tormod om noen dager, men kjenner at jeg er ganske sikker på at det blir han! 🙂 Har hatt videokonsultasjon med han tidligere også, og sitter igjen med et veldig godt inntrykk. Hvor lang tid tok det fra du hadde konsultasjon til du ble operert? 

Hei, jeg hadde første konsultasjon hos Westvik for noen dager siden! Har du bestemt deg for å gjøre det hos han? 

Gjest Lucky87
Skrevet
17 hours ago, Laura84 said:

Hei, jeg hadde første konsultasjon hos Westvik for noen dager siden! Har du bestemt deg for å gjøre det hos han? 

Nei, jeg skal dit nå, og vil bestemme meg etter det fysiske møtet. Hvilket inntrykk satt du igjen med etter å ha vært hos han?

Skrevet

Hei! Til de som har operert hvor lang tid tok det før dere kunne puste normalt? :) Er fortsatt ganske tett i nesen og puster med munnen en del.

Skrevet
lin737 skrev (På 2021-8-19 den 2.27):

Hei! Til de som har operert hvor lang tid tok det før dere kunne puste normalt? :) Er fortsatt ganske tett i nesen og puster med munnen en del.

Det kommer jo helt an på hva man har gjort. Ingen neseoperasjoner er like. Jeg synes du skal høre med kirurgen/klinikken. Hvor er du operert? Westvik?

Anonymkode: e6d50...1b9

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kommer jo helt an på hva man har gjort. Ingen neseoperasjoner er like. Jeg synes du skal høre med kirurgen/klinikken. Hvor er du operert? Westvik?

Det er sant. Puster mye bedre i dag. Tok masse saltvannsspray i nesen og snøyt meg for første gang :) og ja stemmer

Endret av lin737
Skrevet

Hei ☺️

Hvor lenge var dere borte fra jobb etter inngrepet? 

Noen erfaringer med Håvar Løseth? Han bruker Piezo teknikk som skal være mer skånsom og presis med mindre hevelse og smerte i etterkant. Brukes i stedet for hammer og meisel. 

Har egentlig booket operasjon hos Westvik. Men ble litt nysgjerrig på Dr. Løseth. Han har mye gode tilbakemeldinger på leselisten. 

Anonymkode: 43c65...1ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hei ☺️

Noen erfaringer med Håvar Løseth? Han bruker Piezo teknikk som skal være mer skånsom og presis med mindre hevelse og smerte i etterkant. Brukes i stedet for hammer og meisel. 

Har egentlig booket operasjon hos Westvik. Men ble litt nysgjerrig på Dr. Løseth. Han har mye gode tilbakemeldinger på leselisten. 

Jeg var borte i 4 uker. Hadde gått greit etter 3 uker, men hadde ikke klart å gå på jobb før. Det spørs også hvilken jobb du har.

Skrevet
Anonymbrukeer4123 skrev (3 timer siden):

Jeg var borte i 4 uker. Hadde gått greit etter 3 uker, men hadde ikke klart å gå på jobb før. Det spørs også hvilken jobb du har.

Jeg jobber som leder. Har en kombinasjon av kontortid og ute i «felten». Tenkte 2 uker burde holde..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg jobber som leder. Har en kombinasjon av kontortid og ute i «felten». Tenkte 2 uker burde holde..?

Ja, det burde gå veldig greit :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal operere nesen min på plastikk kirurgisk institutt hos Stefan Emmes nå i september. Noen som har erfaringer derfra nylig? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-26 den 9.56):

Hei ☺️

Ville ikke valgt operasjon mest på bakgrunn av metodene. Begge er bra. Velg den kirurgen som gir det beste inntrykket under konsultasjon.

• Liker 1
Skrevet

Skriver på vegne av en dame uten brukernavn her:

Hei, hei. Jeg bor i Oslo og vil gjerne få en konsultasjon hos en plastikkururg om en korrigering av nesa. Jeg har en liten humpe på nesa som jeg vil glatte ut for at det blir en rettere nese enn nå. Jeg er litt over 40 år gammel.

Hvem anbefaler dere? Betaler man for konsultasjon og ihvertfall hvor mye? Takk.

Anonymkode: 817a8...9c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Skriver på vegne av en dame uten brukernavn her:

Hei, hei. Jeg bor i Oslo og vil gjerne få en konsultasjon hos en plastikkururg om en korrigering av nesa. Jeg har en liten humpe på nesa som jeg vil glatte ut for at det blir en rettere nese enn nå. Jeg er litt over 40 år gammel.

Hvem anbefaler dere? Betaler man for konsultasjon og ihvertfall hvor mye? Takk.

Anonymkode: 817a8...9c7

Det kan være lurt å oppsøke flere klinikker. Kjenner en som er fornøyd med Westvik på Cosmo-klinikken: https://cosmoclinic.no/tormod-westvik-erfaringer

Men mange er fornøyd med Tvedt og Cihu også. Konsultasjon pleier å koste i overkant av 5-600 kroner

• Liker 1
Skrevet

Hei! 

Jeg skal operere nesen hos Cosmo clinic / Westvik om noen uker. Kjenner jeg begynner å grue meg. Jeg har lyst til å gjøre dette, men tenker så mye på hva andre kommer til å si. Dette er kun en kosmetisk operasjon, men til de få som trenger å vite det så tenkte jeg å "pynte" på det og si at det er pga pusteproblemer (skjev neseskillevegg).  Jeg har hatt komplekser for nesen siden barneskolen, men har aldri vært åpen om det, og å "eie" at jeg har gjort dette.. Det går bare ikke. Noen andre som har tanker rundt dette?

De som trenger å vite (utenom samboeren, som vet sannheten og støtter meg) er foreldrene mine, fordi vi trenger hjelp med barnepass når jeg skal operere. Så er det min nærmeste leder. Planen min er å ta fri en ukes tid, og så be om å få jobbe hjemmefra en uke eller to. Alt etter hvordan formen (og utseendet) er. Det går nok i orden, men jeg ønsker jo f.eks. ikke å ha webkameraet på på møter om jeg har gips eller er blå og hoven. Og så er jeg redd for at jeg skal bli litt dårlig og redusert (og kanskje ikke helt "på plass" i hodet), slik at jeg ikke får jobbet fullt. Hadde vært godt å slippe å lyve om dette.

Hjelp, jeg tenker sikkert for mye. Flere i samme båt?😅

Anonymkode: 1a584...85e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2021 den 7.51):

Ville ikke valgt operasjon mest på bakgrunn av metodene. Begge er bra. Velg den kirurgen som gir det beste inntrykket under konsultasjon.

Ja, det er viktig å føle at man er på bølgelengde med kirurgen og han ikke snakker over hodet på deg. Jeg følte at den jeg valgte med en gang skjønte hvorfor jeg kom dit, og det var veldig betryggende. Hvis man skal gjøre store forandringer på nesetipp, så skjønner jeg imidlertid at man vil være litt forsiktig med valget da det er ganske komplisert. 

Anonymkode: 82444...0eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 21.51):

Kunne du sendt meg et før og etter bilde av nesen din? Jeg må gjøre noe med nesen min, den er helt grusom. Jeg har vært hos konsultasjon hos Westvik to ganger men eneste som holder meg tilbake er at jeg vil se hvordan resultater man kan få hos han... Fikk ikke sett noen før/etter bilder, kun ett som ikke lignet min nese i det hele tatt... 

Anonymkode: d5092...f7c

Kunne du sendt meg før og etterbilde? 🥺

Skrevet

Noen som har operert nesa hos Tormod westvik og kan sende før og etter bilde? 😩 så vanskelig å velge kirurg siden man ikke får se tidligere arbeid at jeg vurderer Tyrkia som siste utvei 🙁

Skrevet
Tiina2 skrev (21 timer siden):

Noen som har operert nesa hos Tormod westvik og kan sende før og etter bilde? 😩 så vanskelig å velge kirurg siden man ikke får se tidligere arbeid at jeg vurderer Tyrkia som siste utvei 🙁

Alle pasienter er forskjellige, har forskjellige ønsker. Du blir ikke noe klokere av å se andres neser her. Under konsultasjon hos kirurger i Norge får du se før-etter-bilder med kirurgens kommentarer
Velg en kirurg i Norge - altfor stor risiko å dra til utlandet! Det er flere gode her i Norge

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring med sekundæroperasjon i Norge eller utlandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...