Natalie96 Skrevet 20. april 2021 #3301 Del Skrevet 20. april 2021 Maarthemor skrev (55 minutter siden): har du bestemt deg for kirurg? Klarer ikke bestemme meg Nei! Jeg skal ha onlinekonsultasjon med Westvik neste uke, hadde egentlig booket inn konsultasjon hos flere i Oslo for å vurdere skikkelig, men det er vanskelig nå siden jeg bor i en annen by. Er dog veldig klar for å komme i gang, så hvis jeg får et godt inntrykk av Westvik reiser jeg ned for en skikkelig konsultasjon og eventuelt booker operasjon etter dette ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin737 Skrevet 20. april 2021 #3302 Del Skrevet 20. april 2021 Sanaeeeeey skrev (5 timer siden): Vurderer å operere meg hjemme i Norge eller i Tyrkia. Jeg er indisk og er redd kirurgene I Norge ikke har nok erfaring med utenlandske neser. Står mellom Morten Haug og Westvik. Jeg har skeiv nese, rund og litt stor nese tipp som dropp ned, så er ikke like enkelt som å file ned en hump. Mye av det jeg vil endre på er tippen. Har undersøkt mange leger I Tyrkia, men man vet aldri med utenlandske leger ass. Virker som de ikke bryr seg så mye om deg etter operasjonen heller. Vil føle meg mye tryggere hjemme men er redd nesen min blir for vanskelig for Norske kirurger. Noen som har hatt gode erfaringer med Haug eller Westvik? Har ikke sett så mange som har operert hos Westvik selvom han virker best «på papiret» (Harvard osv). Takk! Har også en nesetipp som dropper, som jeg skal fikse. Skal operere meg hos Westvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2021 #3303 Del Skrevet 21. april 2021 er det noen som har utført en sekundæroperasjon hos westvik? som kan sende meg før og etter-bilder? Anonymkode: 4dbc0...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maarthemor Skrevet 24. april 2021 #3304 Del Skrevet 24. april 2021 Natalie96 skrev (På 20.4.2021 den 13.00): Nei! Jeg skal ha onlinekonsultasjon med Westvik neste uke, hadde egentlig booket inn konsultasjon hos flere i Oslo for å vurdere skikkelig, men det er vanskelig nå siden jeg bor i en annen by. Er dog veldig klar for å komme i gang, så hvis jeg får et godt inntrykk av Westvik reiser jeg ned for en skikkelig konsultasjon og eventuelt booker operasjon etter dette ☺️ Hadde konsultasjon med han igår å tror jeg skal reise nedover selv for en ordentlig konsultasjon! Hadde med Kenneth Chiu her om dagen men fikk ikke noe ut av den videokonsultasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 24. april 2021 #3305 Del Skrevet 24. april 2021 Maarthemor skrev (1 time siden): Hadde konsultasjon med han igår å tror jeg skal reise nedover selv for en ordentlig konsultasjon! Hadde med Kenneth Chiu her om dagen men fikk ikke noe ut av den videokonsultasjonen. Spennende! Hvordan gikk det? Hva inntrykk satt du igjen med etter å ha snakket med Westvik? (Og Chiu?🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3306 Del Skrevet 25. april 2021 Hadde videokonsultasjon med Tormod Westvik i forrige uke, og har vel egentlig bestemt meg for å operere hos han. Planen er å fjerne humpen jeg har på neseryggen samt å løfte tuppen på nesen litt, da den dropper! Er det noen som har lyst å dele hvordan de synes alt rundt operasjon osv var om de har operert hos han? Anonymkode: 82c02...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3307 Del Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hadde videokonsultasjon med Tormod Westvik i forrige uke, og har vel egentlig bestemt meg for å operere hos han. Planen er å fjerne humpen jeg har på neseryggen samt å løfte tuppen på nesen litt, da den dropper! Er det noen som har lyst å dele hvordan de synes alt rundt operasjon osv var om de har operert hos han? Anonymkode: 82c02...c37 Hei Har ikke operert hos Westvik, men kan dele min erfaring. Jeg har operert for snart to måneder siden (hos Haug), og sitter igjen med en god opplevelse, fikk fjernet humpen på nesen. Jeg ble tatt godt imot på både konsultasjonen og operasjonen. Operasjonen gikk raskt og smertefritt, og hele den dagen gikk ganske greit. Tror jeg var på klinikken i totalt 4 timer. Våknet opp i en varm og god seng og fikk dra ganske rett etterpå. Da jeg våknet dagen etter begynte jeg å bli ganske blå i ansiktet (hadde jeg tenkt på dette så hadde jeg kjøpt inn fryste erter, for å kjøle ned panne/øyne/kinn allerede samme dag som operasjonen). Og innen kvelden var omme den dagen, hadde jeg begynt å hovne ganske mye opp. Den tredje-fjerde dagen så jeg ut som et blåbær med store hevelser og skikkelig blå/lilla. Deretter gikk hevelsen nedover. Jeg sov (nesten sittende) ganske mye den første uka. Blåmerkene sitter kjempegodt hos meg, og jeg er ennå litt blå under øynene (derav tanken på fryste erter allerede samme dag). Etter 5-6 dager sluttet jeg med smertelindringen, og det gikk fint. Men jeg syntes det var dritvondt å fjerne bandasjen da den skulle av. Anonymkode: 190d2...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3308 Del Skrevet 28. april 2021 Noen som vet hvor lenge man må teipe nesen hver natt? Altså når man kan begynne å droppe det en og annen kveld? Anonymkode: 190d2...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3309 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 20.39): hei! jeg skal operere nesen og lurer på hvor lenge etter operasjonen jeg må vente med å bruke sminke? jeg skal brekke opp nesen og smalne den. Anonymkode: 4dbc0...dd1 3 uker Anonymkode: 2f1a8...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #3310 Del Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen som vet hvor lenge man må teipe nesen hver natt? Altså når man kan begynne å droppe det en og annen kveld? Anonymkode: 190d2...022 Jeg opererte hos Chiu/Aleris og der bruker de ikke teiping Ble fortalt at det var kun i spesielle tilfeller med f.eks mye hevelse. Anonymkode: 2c11e...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3311 Del Skrevet 1. mai 2021 Jeg tenker operere nesetippen. Noen andre her som har operert som hadde lignende nese som min? Hva tror dere er mulig for min nese? (fint om vi ser bort ifra my duckface lips😂) Anonymkode: bda44...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3312 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 11.00): Jeg er fullt klar over det, men denne tråden er 13 år gammel, og har lest mye gode ting også. Derfor jeg lurer. Anonymkode: 4dbc0...dd1 Har hørt mye bra om Bunæs og at det er hos han nesene blir MEST forandret. Men har også hørt mye dårlig så jeg vet fortsatt ikke. Han har jo starta ny klinikk https://www.budstikka.no/nyheter/jeg-har-aldri-angret-sa-mye-pa-noe-i-hele-mitt-liv/522117!/ Anonymkode: e4f0c...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3313 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker operere nesetippen. Noen andre her som har operert som hadde lignende nese som min? Hva tror dere er mulig for min nese? (fint om vi ser bort ifra my duckface lips😂) Anonymkode: bda44...d62 åå nei ikke operer den! Også nesetippen du vil operere å greier! Det kan jeg ikke skjønne da jeg syns nesetippen din var veldig fin. Fine lepper også hehe 🙂 Men nei jeg ville aldri funnet på å operere den Anonymkode: e4f0c...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2021 #3314 Del Skrevet 1. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 14.15): Hei Har ikke operert hos Westvik, men kan dele min erfaring. Jeg har operert for snart to måneder siden (hos Haug), og sitter igjen med en god opplevelse, fikk fjernet humpen på nesen. Jeg ble tatt godt imot på både konsultasjonen og operasjonen. Operasjonen gikk raskt og smertefritt, og hele den dagen gikk ganske greit. Tror jeg var på klinikken i totalt 4 timer. Våknet opp i en varm og god seng og fikk dra ganske rett etterpå. Da jeg våknet dagen etter begynte jeg å bli ganske blå i ansiktet (hadde jeg tenkt på dette så hadde jeg kjøpt inn fryste erter, for å kjøle ned panne/øyne/kinn allerede samme dag som operasjonen). Og innen kvelden var omme den dagen, hadde jeg begynt å hovne ganske mye opp. Den tredje-fjerde dagen så jeg ut som et blåbær med store hevelser og skikkelig blå/lilla. Deretter gikk hevelsen nedover. Jeg sov (nesten sittende) ganske mye den første uka. Blåmerkene sitter kjempegodt hos meg, og jeg er ennå litt blå under øynene (derav tanken på fryste erter allerede samme dag). Etter 5-6 dager sluttet jeg med smertelindringen, og det gikk fint. Men jeg syntes det var dritvondt å fjerne bandasjen da den skulle av. Anonymkode: 190d2...022 Hos Morten Haug ikke sant? Om jeg først skulle operert nesen ville jeg ikke valgt han. Han er dyktig og gjør mye bra men akkurat nesen ville jeg aldri valgt han til da jeg har to venninner som har operert seg hos han og man ser lite forskjell hos begge. Han er iallfall et trygt valg, men jeg ville aldri valgt å operere hos en man ser minimal forskjell på før og etter. Hvordan ble ditt resultat? Ble det veldig synlig? Skulle jeg tatt ansiktsløft derimot hadde jeg desidert valgt han. Anonymkode: e4f0c...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie96 Skrevet 1. mai 2021 #3315 Del Skrevet 1. mai 2021 Har nå hatt online konsultasjon med Westvik og satt opp time til en skikkelig konsultasjon. Har også booket operasjonsdag, som jeg eventuelt avbestiller om jeg skifter mening ved andre konsultasjon🙊🙊 fikk et bra inntrykk da jeg snakket med han nå i første omgang, det var noe helt annet enn den online konsultasjonen jeg hadde med Tvedt.. han tok seg tiden til å forklare nøye og stilte meg viktige spørsmål. Vi ble ferdig før tiden, men det var jeg som avsluttet samtalen. Tvedt avsluttet samtalen etter 9min (av 30min) og forventet at jeg da skulle booke ny konsultasjon til dagen før opersjon og operasjonsdag. Veldig glad jeg ikke gikk videre med han etter å ha lest gjennom så og si hele forumet her i etterkant.. Forskjellen på damene i resepsjonen var også bemerkelsesverdig, på akademiklinikken ble jeg møtt av en «kvass tone» som skulle få alt unnagjort fort og hun på cosmo clinic hørtes hyggelig ut, gikk gjennom detaljer og sørget for at jeg var godt informert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2021 #3316 Del Skrevet 2. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg tenker operere nesetippen. Noen andre her som har operert som hadde lignende nese som min? Hva tror dere er mulig for min nese? (fint om vi ser bort ifra my duckface lips😂) Anonymkode: bda44...d62 Jeg ville ikke ha operert den. Uansett ville jeg gått til flere kirurger (Westvik, Chiu etc. - les på pasienthistorier pånettet) for å høre hva de sier hvis du likevel vil. Viktig at du finner en kirurg du har god kjemi med og stoler på. Nesa di er fin. Den er deg. Anonymkode: e6d50...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonM Skrevet 3. mai 2021 #3317 Del Skrevet 3. mai 2021 Hei dere! Jeg har operasjonen 19 mai hos Morten Haug og gruer meg noe voldsomt. Jeg har så mange spørsmål som jeg sitter med, selvom jeg har fått svar på mange både her og hos klinikken. Disse spørsmålene er helt sikkert stilt før, men jeg trenger noen litt direkte svar (tror jeg) for å roe meg ned! Hvor vondt var det? Jeg har trekt noen visdomstenner en stund tilbake og syns det var forferdelig vondt, selvom det ikke er samme type smerte vil jeg tro. Mulig jeg har veldig lav smerteteskel. Ble du kvalm, og spydde du? Hvor vondt var i så fall det? Hvordan følte du deg i etter tid, slet du mye med f.eks post up blues? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3318 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.5.2021 den 17.57): Hos Morten Haug ikke sant? Om jeg først skulle operert nesen ville jeg ikke valgt han. Han er dyktig og gjør mye bra men akkurat nesen ville jeg aldri valgt han til da jeg har to venninner som har operert seg hos han og man ser lite forskjell hos begge. Han er iallfall et trygt valg, men jeg ville aldri valgt å operere hos en man ser minimal forskjell på før og etter. Hvordan ble ditt resultat? Ble det veldig synlig? Skulle jeg tatt ansiktsløft derimot hadde jeg desidert valgt han. Anonymkode: e4f0c...bd6 Hos Morten Haug ja Jeg ser stor forandring, og er superfornøyd! 😄 Men selvfølgelig, er vanskelig å si før det har gått et par måneder. Jeg gjorde ikke noe med nesetippen, kun neseryggen. Anonymkode: 190d2...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #3319 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonM skrev (På 3.5.2021 den 15.11): Hei dere! Jeg har operasjonen 19 mai hos Morten Haug og gruer meg noe voldsomt. Jeg har så mange spørsmål som jeg sitter med, selvom jeg har fått svar på mange både her og hos klinikken. Disse spørsmålene er helt sikkert stilt før, men jeg trenger noen litt direkte svar (tror jeg) for å roe meg ned! Hvor vondt var det? Jeg har trekt noen visdomstenner en stund tilbake og syns det var forferdelig vondt, selvom det ikke er samme type smerte vil jeg tro. Mulig jeg har veldig lav smerteteskel. Ble du kvalm, og spydde du? Hvor vondt var i så fall det? Hvordan følte du deg i etter tid, slet du mye med f.eks post up blues? Takk på forhånd! Hei Det er ikke noe å grue seg til! Jeg skjønner at du kanskje er spent og litt nervøs, men som nevnt over, så var det han jeg var hos Jeg hadde ikke store smerter etterpå, og var heller ikke noe kvalm. Hva skal du endre på? Jeg kan sende deg en melding, så kan vi snakke sammen hvis du ønsker det! Anonymkode: 190d2...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonM Skrevet 4. mai 2021 #3320 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Det er ikke noe å grue seg til! Jeg skjønner at du kanskje er spent og litt nervøs, men som nevnt over, så var det han jeg var hos Jeg hadde ikke store smerter etterpå, og var heller ikke noe kvalm. Hva skal du endre på? Jeg kan sende deg en melding, så kan vi snakke sammen hvis du ønsker det! Anonymkode: 190d2...022 ååå ja det hadde vært fantastisk! ❤️ Veldig betryggende at du er så fornøyd også! Jeg skal fjerne en hump, file ned nesen, rette opp skjev nesevegg og korrigere tuppen, så det er ganske mye som skal skje! Og foresten; Hva skjer om man må nyse?! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå